Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2016. szeptember 25. 22:09 - 19iliv54

A segítőkész alkalmazott

Forró nyári napon történt.... Vége lett az iskolának, s mindenki ment nyaralni, én is a nyaralásra készültem, de előtte elakartam végezni a nyári házi feladatot, s az volt a házi feladat, hogy írjak egy irodáról. Megvolt miszerint kell megírnom a házi feladatomat. Ezért elmentem egy budapesti nagy irodába, ahol már, két héttel előbb lefoglaltam az időpontot. Mikor odaértem a recepción ezt mondták:
- Mi az ön neve?
- M. Tamás. - feleltem. Megvan!Kérem menjen fel a VI.emeletre, már várják magát. A lift jobb oldalt található. Megköszöntem a segítséget és felmentem a lifttel. Mikor kiszálltam a liftből egy csinos titkárnő állt előttem s azt mondta, hogy kövesem, ő lesz aki végig kísér az épületben és elmondja, nekem a történetét az épületnek. Ezt a titkárnőt Kingának hívták. Mondta, hogy kövesem. Előttem ment, s rázta a popsiját, s én pedig néztem. Kingával végig jártuk mind a X emeletet, s mikor visszaértünk a VI. emeletre, s bementünk az irodájába,kulcsra zárta az ajtót és lehúzta a redőnyöket. Elkezdett mesélni az épületnek a történetéről, közben pedig ezt mondta:
- Nem baj ha kinyitom az ablakot? - kérdezte.
- Mondom neki, hogy nem. Amikor visszaült folytatta a történetet, s mikor újból azt mondta, hogy melege van, egészen levetkőzött fehérneműig. Miközben mondta a történetet, lenézett a lábam közé és látta, hogy a férfiasságom, meredezik. Mikor ezt meglátta megint azt mondta, hogy melege van, s levette a melltartóját, s 00439.jpgmegkért, hogy álljak fel és segítsek levenni a tangáját. Mikor levettem a tangáját ott állt előttem meztelenül, vékony szemérem csíkja volt. Leültetett a helyére, s lehúzta a cipzárt a farmeremről és elővette a péniszem. A merevedő péniszemet azon nyomba elkezdte szopni, szépen - lassan. Én közben simogattam a haját, mikor fel állt ezt mondta:- Én meztelen vagyok, szeretnélek látni téged is meztelenül.
- Felálltam, levetkőztem neki. - Nagyon helyes! Mikor finoman a benti ágyra lökött, akkor lehajolt, s elkezdte nyalogatni a makkomat. Felállt, s a gecit a mellére vertem. Utána pedig én következtem lefeküdt az ágyra, kikötözte az egyik kezét, s kérte, hogy kötözzem ki a másik kezét is. Mikor ezt megtettem, a punciját finoman elkezdtem harapdálni, közben a két kezemmel simogattam a testét. Kinga nagyokat nyögött az élvezetektől. Mikor abba hagytam, azt mondta:
- Gyere ide, most! Látta, hogy újra kemény a farkam!
- Hatolj belém! - parancsolta. Odamentem a farmeremhez és elővettem az óvszert, felhúztam, s úgy hatoltam be. Ki-Be húztam, erre elkezdett járni Kinga lába az ütemtől. Megfogtam a lábát és elkezdtem nyalogatni és csókolgatni, ettől még nagyobbakat nyögött. Kérte, hogy vegyem ki egy pillanatra, mert én feküdtem az ágyra, s ő pedig ráült a péniszemre. Odahajolt s elkezdtünk csókolózni, s közben markoltam a melleit. Mikor leszállt róla, ezt mondta:
- Szeretném igazából is érezni! Ezzel megfordult levette az óvszert, s látta, hogy kezd elernyedni, elkezdte finoman nyalogatni, majd vehemensen szopni. Én közben a hátát simogattam. Megfordult s ráült.
- IGEEEEEEEEEEN! EZ AZ ! CSINÁLD! ÍGY A JÓ! ÍGY SZERETEM IGAZÁBÓL!
Mikor végeztünk felöltöztünk, befejezte a történetet, megadta a számát, én is megadtam az én számom, s a nyáron többször találkoztunk, s amikor mindig találkoztunk meséltünk egymásnak, s mindig lefeküdtünk egymással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr311743281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása