Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2016. október 09. 21:25 - 19iliv54

Shemale kaland 1

Sziasztok. Olvasgattam a történeteket és kedvet kaptam toll ragadásához. Előre is elnézést kérek az írásért, mert nem vagyok egy nagy fogalmazó és történet író.

A történetem 2010-ban kezdődőt, ami nem egyszeri alkalom volt. Akkor 30 éves voltam. 1 évvel voltam túl egy szakításon ami eléggé megviselt. Ekkor úgy gondoltam itt az ideje ismerkedni, kapcsolatot keresni.
Úgy gondoltam, hogy a net világa lesz a megfelelő. Regisztráltam több oldalra is. Elkezdtem írkálni csajoknak. Első hónapokban nem nagyon írtak vissza vagy pár üzenet után eltüntek. Tehát sok sikerem nem volt.
Egy szeptemberi napon viszont sikerrel jártam. Ráírtam egy nagyon csinos csajra akit Viviennek hívtak, az adatlapja szerint 25 éves, 170 cm magas, 60kg, félhosszú barna haj és barna szem. Az egy szem képe alapján semmi különöset nem lehetett látni rajta. Mivel nagyon csinos volt, nem is számitottam rá, hogy válaszolni fog. De meglepetésemre, másnap jött egy üzenet tőle és elkezdtünk beszélgetni. Kb 2 hetes beszélgetés után, megbeszéltünk egy találkozót és októberben találkoztunk. Ő Budepestről költözött le a megyémbe egy nagyvárosba.
Eljött a találkozás napja. A város plázájában találkoztunk. Élőben még szebb volt mint a képekenMégjobban tetzstt. Mint írtam, barna haj és gyönyörű barna szemek. Alkatán nem lehetett semmit sem kifogásolni. Mellei közepes méretűek voltak, de feszesek. Ekkor még csak sejtettem, hogy szilikonosak. Szolid smink. Első találkozásnál csak beszélgettünk. Nem volt semmi különös. Második talinál vacsiztunk és sétáltunk. Harmadiknál moziztunk és vacsoráztunk. Viszont itt pörögtek fel az események.

Vacsora után már búcsúzkodni akartam mikor megkérdezi Vivien:
- Nem akarsz feljönni hozzám egy kávéra?
- Szívesen felmegyek, de csak teára, mert a kávét nem szeretem. Válaszoltam.

Négy emeletes tömbház második emeletén lakott. Igényesen berendezve. Két szobás volt. Egyik hálószoba, másik nappalinak kialakítva. Meg konyha és fürdő szoba, és egy kisebb előszoba.
Megérkezvén beinvitált a nappaliba és leültetett. Ő kiment a konyhába elkésziteni magának a kávét és nekem a teát. Nappaliban beszélgettünk, miközben szürcsöltök az italokat. Beszélgetés közben, azt éreztem, hogy egyre forrósodik a hangulat. Hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem felé hajolni, hogy megcsókoljam. Erre ő elhuzta magát.
- Valami baj van?Kérdezem.
- Nincsen semmi.  Válaszolta.
- De akkor miért húzódtál el tölem? Talán nem jövök be?
- De nagyon is. De mielőtt bármi is történik, tudnod kell valamit rólam. Jött a válasz.
Egy kicsit megijedtem a válaszán, de kiváncsi voltam mi lehet az.
- Oké, mondjad mi az.
- Inkább megmutatom mint elmondom. Jött a válasz.
Erre felállt a kanapéról és elkezdte az övcsatját kioldani és nadrág cipzárját lehuzni.
- Mit csinálsz?Kérdezem
- Nyugi, nem kell félned. Nem lesz semmi baj. Mondtam, hogy tudnod kell valamit és meg kell mutatnom.
És már tolta is le a nadrágot. És a nadrág alatt csak egy fekete tanga bugyi volt. Ezt is elkezdte letolni. Mikor felegyenesedett és kicsit terpeszben állt, akkor láttam hogy farok volt a lábai között.
Egy kicsit meglepődtem. Nem a farok láttán. Mivel szexeltem már előtte pasival. De ez másik történet. Hanem azon, hogy egy ilyen gyönyörű lánynak nem puncija van. Alakján egyáltalán nem látszott, hogy pasi volt. Teljesen nőies volt.
Meglepődésemet látva megkérdezi. -Minden rendbe?
- Mondom minden rendbe, csak meglepődtem kicsit.
- Nyugodtan kérdezhetek bármit. Mondja. De közben öltözik fel.
Jó sok kérdésem volt hozzá és ő mindenre válaszolt. Elmesélt mindent. Hosszúra nyúlt beszélgetés után puszikkal váltunk el.
3 nap után írtam neki, hogy találkozzunk. A lakására mentem fel és ekkor történt meg az aminek meg kellett történnie. Vittem piát és a nappaliban elkezdtünk piálni. Mikor már éreztük a pia hatását és megcsókoltam. Elkezdtünk smárolni. Meg kell hagyni, nagyon jól csókolt. Majd puszilgattam a nyakát, a füle tövét miközben a melleit simogattam, masszíroztam ruhán keresztül. Kemények és feszesek voltak a mű mellei. Ezután levettem a felsőjét és a melltartóját. Csak úgy ugráltak feszes mellek. Mellbimbók olyan kemények lettek, amivel még nem találkoztam. Egyik mellet a számba vettem és elkezdtem nyalogatni, miközben a kezemmel a másikat izgattam. Simogatta, gyűrtem, bimbókat morzsolgattam. Aztán váltottam a melleken. Miközben szívogattam a melleket a kezem lecsúsztattam a lábai közé és simogatni kezdtem a farkát. Ami már duzzadt volt. A simogatástól még keményebb lett. 140718_leszbi_szexkep.jpg
Felállt és levette a nadrágját és a bugyit. Én a kanapénak dőltem, ő felállt a kanapéra velem szembe miközben a kemény farkát húzogatta. Farka nem volt nagy, 14/4 cm. teljesen csupasz, kicsit felfelé kanyarodó.
Ahogy felállt a kanapéra felém szembe, a farka az arcommal szembe. Megéreztem a parfümje illatát, amivel befújta a hímvesszőjét. Az illattól még jobban beindultam.
Ahogy ott állt velem szembe, megfogtam a kemény farkát és elkezdtem húzogatni. Ahogy húzogattam, ő a csípőjét elkezdte a tolni a szám felé és ahogy húzogatva a számhoz ért a farok bekaptam és elkezdtem szopni. Néha tövig is betudtam kapni. Nyalogattam a makkot, a hímvesszőt, szopogattam a tök sima és csupasz heréit. Néha ő mozgatta a farkát a számba.

Aztán levetkőztem csupaszra és elfeküdtem a kanapén. Smároltunk miközben a kezével húzogatta a kemény farkam. Puszilgatva haladt lefelé a testemen a hímvessző felé. Mikor elért oda, gyengéd puszikat adott a makkra, a vesszőre és a herékre. Majd nyalogatta rendesen. Mikor a makkot nyalogatta, a szájába csúsztatta a farkam és elkezdett szopni. Nyelvjátéka isteni volt. Jobban szopott mint néhány lány akivel volt dolgom. Felálltam és ő térdelt előttem és úgy szopott tovább. Megfogtam a fejét és elkezdtem dugni a száját. Nem durván, de elég határozottan. Tövig betudtam tolni a farkam.
Mikor abbahagytuk a szopatást, felálltunk és álló farokkal átvezetett a hálószobába. Ott lefeküdt a nagy francia ágyára hanyatt, én behasaltam a lábai közé és elkezdtem nyalogatni a farkát heréit, meg szoptam is kőkemény farkát. Mikor a heréit nyalogattam és megemelte őket az ánuszát is nyalogattam. Ekkor felemelte a lábait és meg a fenekét és teljesen elém tárult a lyuka. Szép rózsaszínű volt és kellemes illata volt. Bekent krémmel még tali előtt. Elkezdtem nyalni a lyukat, le fel, körbe körbe, jobbról balról, balról jobbra. Nyelvemmel dugó mozdulatokat tettem az ánuszon. Kicsit be is tudtam tolni és úgy játszadoztam. Majd heréket nyalogattam, miközben a mutató ujjam betoltam és elkezdtem ujjazni. Aztán még egy ujjamat és két ujjal tágítottam.
Hasra fektettem, széthuztam a fenekét és így nyaltam a fenekét. Jó keményen nyaltam. Az ujjazástól már elég jól kitágult, így a nyelvem betudtam dugni és ki-be mozgattam. Megdugtam a nyelvemmel. Négykézlábra állt, előszőr egy ujjam toltam be és tágítottam, aztán két ujjam volt bent és végül három ujjammal ujjaztam. Amig ujjazgattam egyik kezemmel, addig a másik kezemmel a farkát vertem.
Ujjazás után felkelt és odament a szekrényhez és sikosítót vett elő, majd visszament az ágyra négykézlábra. Kitolta fenekét, én sikosítót raktam a kezemre és bekentem az ánuszt. Jól szétkentem rajta, az ujjaimmal belülre is toltam. A farkam sem felejtettem el jól bekenni és ahogy húzogattam a farkam mőgé térdeltem. Odatoltam szép rozsaszin rózsájához a makkom és játszadoztam rajta, aztán nekifeszítettem a behatolási ponthoz. Elkezdtem gyengéden , de határozottan tolni befelé. Elég könnyen törte át a makk az ellenállást. Meglátszott, hogy több farok járt már ebben a szép formás fenékbe. Mikor a makk beért megáltam egy kicsit, és szép lassan elkezdtem ki-be mozogni és egyre mélyebben behatolni. Mikor tövig betudtam tolni a farkam, akkor egyre gyorsabban kezdtem el dugni Vivient hátulról. Kb 10-15 percig dugtam hátulról. Ezután hátra fektettem , ő felemelte a lábait és elém tárult a tág és eléggé szétkúrt feneke. Már akadály nélkül tudtam beverni kemény dákóm. Úgy 5-10 percig dugtam, mikor kivettem farkam és a hasára.

Mikor visszajött a mosakodásból, elkezdte keményre szopnia a farkam úgy, hogy közben a fenekem izgatta az ujjával. Négykézlábra álltam
és elkezdte nyalni a popóm. Nagyon jó érzés volt, ahogy hűs nyelve járt a hátsómon. Érezni lehetete, hogy van benne tapasztalata. Aztán egy más hüssöt éreztem, sikositót kent a bejárathoz. Majd egy feszitő érzést ahogy tolta be egyik ujját. Ki-be járt az ujj és kellemes érzés volt. Meg az is mikor kettővel tágitotta a fenekem. Mikor végzett a tágitásal szolt, hogy hamarosan tolja be a farkát ne lepődjek meg. Előszőr a fenék járatban mozgatta nem nagy de kőkemény farkát, néha nekitolva az ánusznak. Ezt csinálta egy kicsit, aztán a makkot a az izgalomtól ellezult popohoz tolta. Kezdte finoman befelé tolni, feszítés nem érdekelt, csak az, hogy hatoljon be. Mikor a makk áttörte kevés ellenálásom, felsohajtotta. Ekkor már csak azt vártam, hogy megdugjon. Jött is finoman befelé a kemény farka. Éreztem amikor betolta tövig, mert a heréi a fenkemhez ért. Ekkor elkezdett mozogni szép lassan, de a mozgást egyre gyorsította. A heréi csak úgy csattogot a fenekemen. Dugta a feneke m, de egyáltalán nem fájt, csak élveztem ahogy dug. Kb 25-30 percig dugott, a farkam kemény lett ahogy dugott. Mielőtt elélvezett kivette és a fenekemre, hátamra engedte a spermát.
Ezután elmentünk zuhanyozni, majd pihentünk és beszélgettünk.

Mondta hogy van egy barátnője, aki megszokta látogatni, de ez másik történet. Viviennel 1,5 évig tartott a kapcsi, sok-sok kalandal és történettel.  Majd még mesélek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1911784225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása