Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 08. 17:29 - 19iliv54

Családi négyes sex

Amikor hazaértem rajtakaptam a feleségem, meg a fiam és a lányom a hármas szexen, így aztán én is beszálltam hozzájuk.

Karcsi vagyok, 38 éves és egy hihetetlen történetet szeretnék elmesélni.
Feleségem Nikolett 35 éves elég ronda nő. Nem sokat ad a testére, ez látszik is rajta. A lányom Rita 16 éves és nem nagyon hasonlít az anyjára. Nagyon szép fejlett kislány. A fiam Gábor 14,5 éves nagyon merész és a lányok szerint jóképű is.
Sokat utazom és ezért nem sokat vagyok otthon. A nejemmel a szexuális kapcsolatom nem az igazi már régóta a sok távollét miatt.
Történt egyszer, hogy valami nem jött össze a munkámban és haza mentem előbb, mint vártak 2 nappal. Egy szép nagy családi házban lakunk egy kisvárosban. Este 9 óra felé értem haza pénteken. Fura volt, hogy az alsó szinten nincs senki, mert a tv állandóan menni szokott. Gondoltam meglepem őket és felmentem a hálókhoz. Már a lépcsőn furcsa hangokat hallottam, mintha valakik sóhajtoztak volna. Ahogy a hálónk elé értem, már egyértelmű volt, hogy ott bent szex folyik. Majdnem berúgtam, az ajtót, de a kíváncsiság erősebb volt bennem és beleskelődtem. Majd hanyatt vágtam magam a meglepetéstől, ugyanis az ágyon a fiam feküdt. A feleségem éppen lovagolta a faszát és a lányom a száján ülve nyalatta magát, miközben az anyjával csókolózott. Annyira meglepett a dolog, hogy nem is tudtam hirtelen mit tegyek. A lányom nagyon szép lány és már néha gondoltam rá milyen lehet a meztelen teste, de még eddig nem történt semmi ilyen dolog. Ő vett elsőnek észre és egy apró sikkantással leugrott az öccse szájáról és beugrott a takaró alá. A nejem hátranézett és olyan vörös lett mint a rák. Leszállt Gáborról, akinek a fasza cuppanva csúszott ki a pinájából. Gábor is magára rántotta a takarót és riadtan nézett. Nem tudom miért, de nem tudtam haragot érezni, ehelyett valami eddig sosem tapasztalt izgalom fogott el. Becsuktam az ajtót és lementem a konyhába. Mire kibontottam egy üveg sört a feleségem lejött és szégyenkezve magyarázkodni kezdett. Kiderült, hogy már fél éve csinálják együtt rendszeresen. Nem hivatkozott a magányra és semmire sem, de nekem valahogy az volt az érzésem, hogy ezért is volt ez. Úgyhogy a lelkiismeretem nem volt nyugodt. Amikor lefeküdtünk csak az járt az eszemben, hogy a lányomnak milyen fantasztikus a teste, és hogy a feleségem mennyire élvezte a fiam faszát. Mondtam, hogy meséljen róla. Tudta mi érdekel és hozzám bújva mesélni kezdett. Annyira felizgultam, hogy a faszom olyan kemény volt, hogy azt hittem eltörik. Tudtam, hogy nem fogok addig nyugodni, amíg nem látom ezt a dugást még egyszer. Nagy nehezen kinyögtem: Látni akarom hogyan csináljátok.
Megcsókolt és kiment. 10 perc múlva a szégyenkező gyerekekkel jött vissza. Rita nagyon izgatott a kis hálóingjében, tudtam, hogy alatta nincs semmi. A feleségem könnyedén szájon csókolta és lassan lehúzta a hálóinget róla.
Vetkőzzetek meztelenre, mondtam és felhajtottam a takarót magamról. A faszom keményen állt, amire sajnos már elég régen volt példa. A méreteimre nem volt panasz sosem, hiszen a hossza 19cm. Gábor fasza olyan 15 lehetett. A lányom és a feleségem a faszom nézték meredten. Semmi nem érdekelt, csak a szexre tudtam gondolni és a lányom testére. Nikolett kézen fogta Gábort és mellém fektette az ágyban. Majd megfogta a faszát és gyengéden szopni kezdte. Rita tétován fogta meg az enyémet és amikor hozzáért, megremegtem. Ott állt mellettem és verte lassan a faszom. A combjait simogattam és úgy éreztem rögtön el is élvezek.
Felálltam és lassan végigsimogattam a testét. A mellei kemények voltak, mint az anyjának, csak kisebbek egy picit. A hasa lapos, a dereka karcsú és a kis pinája ugyanúgy fazonra borotvált, mint a nejemé. Amikor megsimogattam felnyögött és behunyta a szemeit. Lefektettem az ágyra és lassan végigcsókoltam a kis testét. Szopogattam és nyalogattam a melleit és a hasát, de csak a kis pinájára tudtam gondolni. Amikor ott megpusziltam, felsóhajtott és magára húzta a fejem. Lassan élvezettel nyalni kezdtem, amit ő nagyon élvezett. Amikor felnéztem láttam, hogy a nejem éppen beigazítja magának Gábor faszát és lovagolni kezd rajta. Annyira izgatott, hogy egyre gyorsabban nyaltam a lányom pináját, amiből a nedvei szinte folytak. Felhajtottam a combjait és a seggét is nyalogattam. Rita sikoltozva élvezett, amikor az egyik ujjam lassan feldugtam a kis pinájába. Simogattam a melleit és ujjaztam a pináját, miközben a feleségem néztem, aki kivette Gábor faszát magából és szopni kezdte. Láttam, hogy rögtön elélvez a fiam a feleségem szájába. Nikolett szorgalmasan tisztára szopta a faszát. Rita hangosan sikoltozva élvezett el az ujjamtól és hálásan nézett rám. Gyere basszál meg a nagy faszoddal úgy mint régen, mondta Nikolett. Hanyatt feküdt és a térdeit a fülei mellé húzta. A pinája ott domborodott előttem. Lassan végignyaltam és a faszommal megsimogattam. Nedvesek voltak a szemérem ajkai, ahogy a faszom közéjük nyomtam engedelmesen széttárultak. Egy határozott lökéssel tövig nyomtam a faszom belé. Hatalmasat sikított és vadul dobálta magát. Gábor és Rita csak figyelték mit csinálunk. Ez az, nyögte Nikolett. Nézzétek, hogyan basz meg apátok a nagy faszával és lihegett közben. Sikoltozott és ő is elélvezett.
Ritát néztem, aki behunyt szemmel simogatta magát. Látom, meg akarod baszni, mondta Nikolett és simogatta a faszom közben. Csak bólintani tudta, mert Rita elvette a kezét a pinájáról és széttárta teljesen a combjait. Lassan bevezettem neki, mire hatalmasat sikoltott és azonnal el is élvezett. Ahogy elkezdtem mozogni a szűk pinában azt hittem nem bírom sokáig, de azt is akartam, hogy a lányom élvezzen el még egyszer. Dobálta magát és lihegett. Láttam rajta, hogy mindjárt elmegy, ezért amilyen mélyre csak tudtam bedugtam neki. Éreztem ahogy a teste megremeg és hörögve elélvez. Lassan kivettem a faszom és a hasára vertem a forró gecim. Olyan sok jött, hogy jutott mindenhova bőven. Utána kimerülten aludtunk reggelig.
Amióta a lányommal dugtam nem tudom elfelejteni a kis pináját. Mindig arra gondolok, hogy milyen fantasztikus volt. A feleségemmel sokat beszélgettem erről és Ő is nagyon szeret a fiúnkkal dugni. Azonban tudtuk, valami más is kellene, mert nem igazán teljes az élmény. Nagyon jó volt velük, de rájöttünk, hogy a koruk miatt főként. A feleségem mondta ki először, hogy megpróbálhatnánk gyerekekkel is.
Nagyon vadnak tűnt a dolog, így nem is nagyon foglalkoztunk vele.
Egyik délutáni sétánk alkalmával feltűnt, hogy egy férfi nagyon bámulja a feleségem. Nagyon jóképű volt és Nikinek is tetszett. Beszélgettünk vele és meghívott egy italra magához. Kiderült, hogy a felesége elutazott és egyedül van otthon a két gyerekével. A kisfia 11, a lánya 12 éves volt. Nagyon fűtött a gondolat, hogy vajon milyen lehet a kislány meztelenül. Géza ezt észre is vette és mosolyogva vette tudomásul. A beszélgetés során kiderült, hogy a gyerekek sok mindenben segítenek neki. A feleségét is pótolják. Nikolett faggatta és elmesélte, hogy szokott velük szexelni. Egyre közelebb húzódott Csillához és lassan simogatni kezdte a combjait. Tudtam mit akar tőle, de nem akartam elrontani a kis játékot. Pár ital után felbátorodott és egyre nyíltabban és merészebben tapizta a feleségem. Ő nem vette rossz néven és egyre felszabadultan nevetgélt. Géza keze teljesen eltűnt a szoknya alatt és láttam, hogy lassan a bugyiban is matat. Nikolett nyöszörgött és hátradőlve élvezte a simogatást. Amikor a blúzát kigombolta és a mellei előbukkantak, nem tudtam megállni és megkérdeztem: Én addig menjek játszani a gyerekekkel, míg ti itt basztok? Nem is rossz ötlet, mondta Nikolett és Gézára nézett. Esetleg itt is játszhatnának, hogy szem előtt legyenek és kuncogott. A gyerekekkel társasoztam, míg a feleségem teljesen le lett vetkőztetve és Gáza a szőnyegre fektetve nyalogatta a testét. A kisfiú, Tamás egyre többszőr nézett oda és láttam rajta nagyon érdekli a dolog. A kislány, Judit is érdeklődve figyelte az eseményeket. Nagyon tetszett a kis szőke vékony kislány és egyre közelebb húzódtam hozzá. Először nem nagyon tetszett neki, de egyre oldottabb lett. Mi is nevetgéltünk és néha meg is simogattam a fenekét és a combjait. Nem is figyeltem Csillára, de egyszer egy sikoltásra odakaptuk a fejünket. Géza a faszát éppen akkor tolta bele a feleségem pinájába, majd vadul baszni kezdte. Nem is vettem észre, de megfogtam a kislány combját és simogattam.
A másik kezemmel a merev faszom igazgattam a nadrágomban, de nem sok sikerrel. Keményen állt és nagyon kényelmetlen volt. Kigomboltam a nadrágom és a farkam elővettem és lassan verni kezdtem. A kislány meglátta és érdeklődve figyelte hogyan csinálom. Nikolett rekedt hangon kérte Tamást hogy térdeljen mellé és tolja le a nadrágját. A kisfiú engedelmeskedett és a mereven álló kis faszával a feleségem mellé térdelt. Ő azonnal megfogta a kis faszt és simogatni kezdte. Géza észrevette, mennyire kívánja és kivette a faszát Csillából. Gyere Tomi basszad meg a nénit, mondta és a fiát a nejem lábai közé térdeltette és a kis faszát beigazította a pinájába. Ő a feje mellé térdelt és szopatta. Judit mereven figyelt és észre sem vette amikor megfogtam a kezét és a lüktető faszomra helyeztem és lassan veretni kezdtem. Amikor a póló alatt a bőréhez értem megrezzent és bátortalanul nézett rám, de vágyakozóan. Lassan levetkőztettem és fantasztikus látványban volt részem. A kis kerekedő mellei keményen álltak előre és forró volt a teste amikor megérintettem. Óvatosan hanyatt fektettem és kigomboltam a nadrágját és lassan levettem róla. Ott feküdt előttem egy rózsaszín bugyiban, ami tiszta lucsok volt a puncijánál. Kapkodva levetkőztem és simogatni kezdtem. Végigsimogattam a kis testét és csak akkor érintettem meg a kis pináját, amikor már kapkodta a levegőt. Bugyin keresztül simogattam, majd óvatosan lehúztam a kis bugyit. A punciját alig takarta pár pihés szőrszál. Nagyon izgató volt és ráhajoltam, majd nyalni kezdtem. Nyaltam a csiklóját a pináját és a fenekét, addig, míg el nem élvezett. Megcsókoltam és ő visszacsókolt és tapogatva kereste a merev faszom. Meg is találta és finoman verni kezdte, mire akkorát nyögtem, hogy mindenki ránk figyelt. Gézának tetszett a látvány és bíztatta a lányát, hogy folytassa. Hanyatt feküdtem és a kislány játszott a faszommal. Verte, majd finoman bekapta és szopni kezdte. Forró volt a szája és nagyon erősen szívta a faszom. A feleségem nagyon élvezte a kisfiú faszát, de láttam rajta nem fog tudni elélvezni. Megkértem Gézát, hogy bassza seggbe, míg a fia a pináját keféli. Fantasztikus érzés volt, ahogy a két fasz járkált a feleségemben én pedig egy kislányt szopatok. Megfogtam a kislány kezeit és finoman magamra húztam. Meg akartam baszni, akartam a faszomon érezni azt a fantasztikus pináját. A faszom fölé guggolt és a makkommal lassan simogatni kezdtem a csiklóját. Nagyon élvezte és szinte folytak a nedvei a kis pinájából. Amikor a szemérem ajkai közé dugtam, felsikoltott és lassan elkezdett rácsúszni a faszomra. A mikor teljesen benne voltam lassan vonaglott rajtam, mire azonnal belespricceltem. Nem bírtam magammal és hanyatt fektettem. Visszanyomtam a gecitől csillogó faszom a teleélvezett pinájába és keményen baszni kezdtem. Nagyon élvezte ő is, mert hangos nyögések és sikoltások között élvezett el. Közben a feleségem seggét baszta tovább Géza. Láttam amikor kivette a faszát és a tátongó lyukba spriccelte az összes gecijét, majd a fia is ugyanezt tette. A lihegő Juditkából kivettem a faszom és a feleségem seggébe élveztem én is. A sok geci folyt ki a seggéből, amikor belenyomtam a faszom. Pár lökés után hatalmasat élvezett és ernyedten feküdt. Azt hiszem mindannyian kellemesen elzsibbadtunk és kimerülten dőltünk a szőnyegre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8012238390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása