Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 09. 17:51 - 19iliv54

Megbasztuk a terhes nejem a haverral

Terhes volt a nejem, kívánta a faszt. Hát jól megadtuk neki, a mozi után, majd leszoptuk egymást utána.

Meleg nyári este volt. Feleségemmel, aki akkor volt 5 hónapos terhes, moziba mentünk. A film végén, mikor kijöttünk a teremből, összefutottunk egy régi jóképű barátommal. Mivel rég nem találkoztunk, előbb beültünk egy italra a mozi melletti kávézóba, majd miután már kezdtünk eleget inni, elhívtam őt magunkhoz. Bár a feleségem nem volt olyan mámoros hangulatban (hisz nem ihatott), úgy láttam, örült az invitálásnak.
Otthon bekapcsoltuk a TV-t, majd elkezdtünk beszélgetni a szexről, s mindhárman jócskán bekapcsolódtunk a sztorizgatásba. Ezen talkshow izgató hatása nem volt vitatható, mert mikor a barátommal elkezdtünk hülyéskedésből jelen helyzetre célozgatni, nejem nemhogy húzódozott volna, hanem még adta is alánk a lovat. Persze komoly kezdeményezéstől mindenki félt. Végül én léptem át a rubicont azzal, hogy elővettem egy magyar kártyát, s elkezdtünk zsírozni a padlószőnyegen. Természetesen az ötödik party körül felvetődött, hogy a bukást erotikus szankciókkal kellene sújtani. Mivel nejemnek sem volt ellenére ez a törvénykezés, ezért elkezdtük az első éles menetet. Az első bukó a barátom volt. Rögtön levette magáról a pólóját. Majd én következtem, s felváltva szépen lassan elkezdtünk vetkőzni. Az első erotikus lépés talán az volt, amikor a feleségem lassan kigombolta a blúzát, s mikor levette előbuggyantak formás mellei először még a melltartó rejtésében, s a terhességtől enyhén megnagyobbodott pocakja, mely szép barna színe elárulta, hogy a napfürdőzés egyik kedvenc időtöltése. Nekünk az alsónemünk nem tudta eltakarni, hogy a játék felizgatott, nadrágjainkban két nagy kolbász dagadt elég jól láthatóan.
A kritikus lépést végül barátom tette meg. Mikor már nem volt rajta más csak egy gatya, rákerült a sor. Szép lassan lehúzta a nadrágját, feleségem arca az izgalomtól és a különleges helyzettől pirossá vált. Még én sem láttam közelről egy idegen férfi meredő férfiasságát. A mérete egész egyszerűen óriási volt. Nejem szájának minden porcikája a barátom lassan merevedő faszát kívánta. Úgy nézett rá, mint egy kiéhezett vad.
Miután én is hasonlóképpen jártam (annyi különbséggel, hogy rám nem nézett oly kéjjel), feleségem következett, egymás után kétszer. Elsőként letolta melltartóit, majd szemérmesen várta a hatást. Nagy és duzzadt mellbimbóinak látványától mindkettőnk fasza dagadtan lüktetett. Barátom lopva simogatni kezdte férfiasságát. Majd a nőm bugyija következett. Ezt csak többszöri bíztatásunkra merte levenni, s utána összezárt lábakkal várta a folytatást. A következő partiban nagyon nehezen tudott figyelni, egyre többször hibázott. Lopva rám figyelt, mint a kisgyerek akit lopáson érnek tetten. Mivel nagyon felizgatott ez a helyzet, biztatólag és egyetértőleg bólintottam ezen ravasz kis kérdéseire. Az utolsó parti vége felé lába kezdett vétlenül szét nyílni, s így kezdett egyre jobban oldódni. Mivel ezt a csatát újra elvesztette, azt kértük tőle, hogy lábait nyissa jól szét, és mutassa meg bájait. Rettentő izgató volt kis terhesem baszás előtt, megadva magát. Szeméremajkai jól láthatóan csöpögtek a kéj nedvétől. Szeméremajkai teljesen csupaszok voltak. Ahogy kezdte megszokni a helyzetet, úgy lett egyre vadabb és izgatóbb. Előbb hátra fordult és térdepelve tárta szét pináját, majd seggét egyre közelebb dugta barátom nyelvéhez. Az események innentől felgyorsultak. Először barátom kezdte el izomból nyalni pináját, seggét ahol érte, mikőzben ő engem szopott. Aztán mindeketten basztuk nejem mindhárom lyukát, ahol értük, ő mint aki eszét vesztette nyalt végig mindenünkön, kinyalta mindekettőnk fenekét. Annyira beizgultunk mi is, hogy a közben kialakult sötétben, barátommal csókolóztunk. Kb. egy másfél óra múlva miután többször is teleélveztük nejem pináját, seggét és arcát, mindenki a helyére keveredett. Én a feleségemmel átmentünk a hálószobánkba, a barátom pedig a tetthelyen nyújtózott el. Hajnali három óra lehetett, amikor felkeltem, s legnagyobb meglepetésemre észrevettem, hogy a nejem nincs mellettem, s mikor kimentem, hallottam, hogy a fürdőből baszás hangjai jönnek. Az izgatottság és a féltékenység közötti lelkiállapotomban nyitottam rájuk az ajtót, de ők rám se hederítettek. Barátom éppen baszta a nejem punciját, s közben szerelmesen csókolóztak. Mint később elmesélték, a feleségem kiment pisilni éjszaka, s a barátom rányitott felálló fasszal, majd szárazra nyalta nejem pisis pináját. Előbb a WC-ben basztak, majd átmentek a fürdőbe.
Mivel sötét volt, nem került sor a kínos szemkontaktusra, ezért úgy döntöttem, hogy beszállok. A kevés alvástól, a piától és a helyzettől mindannyian őrültek voltunk, és nem a földön jártunk. Elkezdtem nyalni feleségemet, miközben ő a barátom faszát lovagolta háttal. Rettentően élveztem, hogy a barátom vastag fasza minden nyalásnál éri nyelvemet. Nyögéseiből és lihegéseiből arra következtettem, hogy ez a helyzet őt is izgatja. Feleségem ekkor hatalmasat élvezett.
Lehúzta széjjelbaszott pináját barátom farkáról, s elvonult aludni.
Én és a barátom is azt éreztük, hogy végre eljött a mi időnk. Smaroltunk, majd bekaptam nagy faszát. Ez volt az első ilyen élményünk mindkettőnknek, ezért komolyabb továbblépésre nem gondoltunk. Felejthetetlen este volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2712243206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása