Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 09. 17:55 - 19iliv54

Szex a suliban Szilvikével

Szilvike egy szexéhes kis kurva volt, ezt mindenki tudta róla. Meg is dugtam a suliban a WC-ben, mert megérdemelte.

Szokásos törzshelyünkön ültünk osztálytársaimmal a szünetben, és beszélgettünk. Az egyik osztálytársam a gitárját el akarja adni, és én az ár felől érdeklődök, meg a hangszer állapotáról, mikor is belép a színre a srác egyik haverja, Szilvi. Én tudom róla hogy szexéhes kis szuka, ezt az oszitársam mesélte róla. Szabad hely nincsen, de ő mégis le akar ülni: "Van még hely az én nagy seggemnek?" Mondtam neki hogy az ölembe leülhet ha akar :)

Kapva az alkalmon, ezt tette. Az ölembe ült, majd kényelmesen elhelyezkedett. Élveztem ahogy nyom a súlya. Kezeimel átkaroltam a kiscsajt. Ő elkezdte simogatni a combomat. Egyre feljebb. Már merevedni kezdtem mikor megkérdeztem, hogy mit szólna ha suli után megvárnám. Erre azt válaszolta hogy neki akár itt a suliban is oké.

- Nahát, ezek szerint tényleg szexéhes, és nem csak a szája járt oszitársamnak. Na akkor csináljunk is valamit ezzel a lánnyal, mert ilyen alkalom nem sokszor adódik egy életben - gondoltam.

"Akkor gyere be a lány WCbe" - mondtam.

Azért a lány WCbe, mert a sulinkban van összvissz 9 lány, ergó nincs túl nagy forgalom, meg erre a 9 lányra jut 4 budi. Szóval zavartalanul "dolgozhatunk" :)

Elindultunk a WC felé mindenki legnagyobb megdöbbenésére. A többiek szóhoz sem tudtak jutni, nem tudták mire vélni ezt a dolgot. Igazából rohadtul nem is érdekelt mit gondolnak. Nekem lesz szex most, nekik meg ki tudja mikor :)

Körülnéztünk a budiajtó előtt hogy nem figyel-e tanár, aztán bementünk.

Odabent tisztaság volt a férfi WChez képest. Mondtam hogy menjünk be egy fülkébe, mert ha benyit valaki rögtön meglát minket. Így is tettünk.

Ahogy becsuktam az ajtót, ajkaink rögtön összeforrtak. Míg csókolóztunk én a melleit gyűrögettem, ő pedig a farkamat simogatta a nadrágomon keresztül, aminek eredeményeképp az olyan keményen állt mintha csontból lenne. Abbahagytuk a csókolózást. Ő szexéhesen és mélyen a szemembe nézett, miközben az övemet csatolta ki. Ezután letérdelt, és szép lassan kigombolta a farmeromat, majd lehúzta a boxeralsómmal együtt. Ekkor már majd szétdurrant a farkam. Szinte már fájt olyan kemény volt. Jobb kezével megmarkolta, majd lehúzta a bőrt a makkomról, és bekapta a duzzadó faszt. Nagyon lassan engedte a szájába.

Mikor már majdnem tövig bent volt, kihúzta a szájából, és jobb kezével lassan verni kezdte. Föl, le, föl, le. A tövétől a makkig végignyalta a farkam, s ahogy a makkhoz ért, szinte beszippantotta az egészet a szájába. Szopta, szívta, jobb kezével közben a farkam tövét szorította, bal kezével pedig a heréimet morzsolgatta gyengéden. Kezemmel követtem fejének ütemes mozgását. Farkam egyre jobban lüktetett ajkai gyengéd szorításába n, jelezvén, hogy rögtön elmegyek. Megsimogattam arcát, s halkan szóltam hogy jön. Ekkor abbahagyta, szájából kivette, én pedig jobb kezemmel a fitymámat húzogatva a szájára élveztem. Hosszú sugárban fröcskölt a meleg sperma, majd vérvörös ajkához érve szétfröccsent. Miután az utolsó cseppet is kipréseltem magamból, segítettem neki felállni, és újra csókolózni kezdtünk. Csodálatos érzés volt érezni a spermám ízét a számban, miközben ő a nyelvével keresi az enyémet, és kezével a farkamat simogatja. Ahogy újra így összeforrtunk, én kigomboltam a nadrágját, ő pedig a levette a blúzát. Mikor a csókolózást abbahagytuk, lesegítettem róla teljesen a nadrágját, majd a melltartóját vettem le, s megfordítottam őt. Rögtön tudta hogy mit akarok ezért előrehajolt, és az átlaghoz képest nagy, deáltalam olyannyira kedvelt méretű gyönyörűen formás fenekét az ágyékomnak dörgölte, mintegy így kérvén hogy döfjem belé a már új erőre kapott lándzsámat. Megsimogattam a fenekét, és azzal a mozdulattal lehúztam róla a tangáját. Megfogtam merev dákómat, és bevezettem a mennyek kapujába. Amikor a makkomat betoltam, még merevebb lett a dákóm attól a nedves melegségtől, ami odabentről fogadta.Nagyon lassan csináltam. Centiről centire. A kiscsaj szinte dorombolt míg toltam befelé. Csodálatos érzés volt, mikor a farkam teljes hosszában bent volt, s körülölelte a lágy nedves punci. Ekkor csípőmmel elkezdtem körözni, amit ő nagyon élvezett, majd ütemesen löködni kezdtem. Csípőjébe kapaszkodva még erősebben és gyorsabban kezdtem kefélni, ő pedig a nyögések közepette csak annyit mondott hogy "még-még!". Ettől még jobban lázba jöttem és hatalmas erővel döfködtem a pináját, és ahogy a farkam lüktetett, az egyre jobban szorította, ami hihetetlen érzés volt. Egyre hangosabban nyögött, majd éreztem ahogy hüvelyizomzata egyre erősebben kezdi szorítani a farkamat, ahogy az orgazmus felé haladt. Gyorsítottam a tempón, már amennyire gyorsítani lehett még ezt a vad vágtát, és ebben a pillanatban hosszú, elnyújtott, szinte hörgésszerű hanggal élvezett el ez az ismeretlen ismerős. Mikor magához tért az orgazmusa után, kihúztam a farkamat belőle, majd megfordítottam a csajt, és a a kezébe adtam a csontmerev hímvesszőt. Letérdelt, majd gyors mozdulatokkal kezte verni. Négy öt húzás után bekapta a robbanásra kész faszt, én pedig elélveztem. Szinte óráknak tűnt ahogy a farkam vad lüktetéssel ontja magából a forró nedvet, amit Ő olyan gyorsan nyelt ahogy tudta, de a szája szélén így is kifojt egy kicsi. Mikor több már nem jött, kivette szájából a már csak félmerev szerszámot, és lenyalta szája széléről azt a pár csepp spermát. Felállt, majd kezével végigsimította izzadt felsőtestemet, bal kezét átvetve a nyakam mögött arcomat az övéhez húzta majd adott egy csókot, és azt mondta: "Ez csodálatos volt!"

Felöltöztünk, majd kilépve a WCből egy meglepődött tanár képe volt az első amit megláttunk. Biztos a férfi budi felé osont hogy lebuktassa az ott cigiző egyéneket, suliszlenggel élve "razziázzon".

Mi nevettünk egy nagyot rajta, majd a tantermek felé vettük az irányt. Mondtam neki hogy suli után megvárom, mert tudok egy jó programot délutánra:). Kacsintottam, majd ő elmosolyodott.

Órámra pillantottam és láttam hogy bizony a tanóra már fél órája elkezdődött. Elindultam a tanterem felé. Útközben vigyorogtam azon hogy mi lenne ha azt mondanám a tanárnak hogy "elnézést, de dugni voltam" :)

Belépve a terembe az osztálytársaim akikkel a szünetben beszélgettem, nagyot röhögtek, négyen közülük tapsoltak is. Elnézést kértem a késésért:), majd leültem a helyemre. A tanár nem tudta mire vélni természetesen a röhögést és a tapsvihart, de belenyugodott.

Az utolsó óra után a kiscsajt megvártam a suli előtt, és együtt elindultunk. Hogy hova és mit csinálni, azt nem nehéz kitalálni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr412243222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása