Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 12. 16:55 - 19iliv54

A rendes feleség

Mikor bejöttem vidékről egy nagyvárosba azonnal kerestem magamnak egy csinos jó mellű könnyen kapható leányzót aki mindenféle szexbe benne van.

Sikerült is találnom akinek a mellbősége kilencven ötös és csinos, nem túl magas belevaló hölgy akit egy évvel később feleségül vettem, bár sokan azt mondták vigyázzak vele mert meg fog csalni és élvezni fogja más srácok még a nagyobb farkait is. Igazuk lett, de nekem nagyon tetszett és később közösen is használtuk. az ismeretség után hamar elmentünk egy barátom által ajánlott hegyi nyaralóba ahol ténylegesen is kiismertem a leányzót.Mikor megérkeztünk és nagyon meleg volt, hamar lekerült rólunk a ruha és nagyot szeretkeztem vele. ő tanított meg arra, hogyan kell kinyalni a punciját és a seggét is, valamint milyen élvezetes ha leszopják az embert. Leszoktatott a gátlásosságról én meg megtanítottam arra, hogy szeressen meztelenkedni meg meztelenül fürödni még akkor is,ha mások fürdőruhába vannak is. Volt a csajnak egy különös szexuális aberrációja, de ez engem nem zavart, sőt tetszett.

Szeretett mindenféle különböző dolgokat a puncijába dugni, hogy ezzel is szélesítette és mélyítette a befogadást. Különböző dolgokat, pl: ceruzát vagy száz darabit, répát, krumplit, diót, narancsot, citromot, banánt,uborkát, de kígyó uborkát is minél hosszabbat, céklát minél nagyobbat bedugni és élvezkedni vele néha még úgy is, hogy bugyit vett rá és elment sétálni. Persze ilyenkor nagyokat élvezett. Ahogy meztelenkedtünk ott a nyaraló mellett letérdelt kutyapózba és ekkor vettük észre, hogy a szomszéd kutyája átbújt a kerítésen és ráugrott a csajomra hátulról. Hatalmas doronggal elkezdte dugni a csajt, majd a 15 centis gömbjét is belenyomta a puncijába amikor is eléggé vinnyogott a csaj. Mikor meglepődtem mondta, hogy nagyon szereti ezeket az érzéseket és már nem először fordul elő vele ilyesmi, mert egyik alkalommal a barátnőjével kint voltak németbe ahol egy szex klubban egy héten keresztül majdnem minden nap kutyákkal kellett szeretkeznie és közben a férfiakat szopott amiért jó pénzt fizettek nekik. Közben megkért bújak a kutya farkához és ha kihúzta a farkát ne engedjem, hogy a kutya geci elfojjon, mert meg akarja inni. mikor sikerült ez még az én számba is folyt, de mivel nem volt rósz íze egymás szájából is kiszívtuk a még le nem nyelt gecit. Estére elmentünk egy diszkóba ahol lekérték a csajt tőlem és legközelebb már csak azt láttam, hogy egy asztalon fekszik a bugyija sehol és több srác is felváltva keféli, meg szoptatja. Mikor visszamentünk a kölcsön lakásba elmondta, hogy nagyon jól esett az, hogy meghágták vagy nyolcan. Azóta is rendszeresen félrekefél, hisz az esküvői ebéd közben a két vőféllyel is elment dugni, majd a vonaton míg meg nem érkeztünk akkor is kefélt egy arabbal. Már több éves házasok vagyunk, de már vagy húsz nemzedékű sráccal kefélt és sok asszonynak is benyalt.

Mostanában három orvostan hallgató egy görög egy néger, egy arab keféli közösen. Most már a harmincöt centis faszt is befogadja anélkül, hogy bármi baja lenne. Persze a srácokkal rákapott a seggbekefélésre, mert a punciját egyszerre ketten is tudják dugni.A nyáron elmegyünk egy tó mellé nyaralni és remélem ott is hamar szerez majd barátokat akik rendszeresen meg fogják kefélni, mindkettőnk örömére.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8412251608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása