Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 12. 17:45 - 19iliv54

Odaadó feleség mindenkivel kefél

A feleségem legalább nem hazudik bevallja, ha mással kefél. Mostanában egyre sűrűbben vall be egy-egy kis kalandot. Odaadó. Bárkinek odaadja magát az ingyen kurva.

A későbbi feleségemet úgy mutatták be egy hölgy aki az anyám munkatársa volt. Sokszor elhívtam randira és lassan sikerült megismernem a melleit és simogatni a szőrös punciját. Amikor az egyik alkalommal dugtunk utána elmondta, hogy a kefélést imádja leginkább és ha lehetne állandóan azt csinálná. Amolyan ingyen kurva.

Kérdeztem tőle, miért nem nyit kuplerájt. Később közölte, hogy az elmúlt nyáron három sráccal elment Jugóba és ott a kempingbe rengetegen megdugták. A három barátja elvitte egy kupiba ahol neki egy csinos jó alakú nő jutott és nagyot élvezett vele. Kiderült, hogy tudott magyarul és elmondtam neki, hogy szeretném kipróbálni, milyen az amikor a kupiba basszák a hölgyeket. Erre kiment, majd visszajött és a főnöknője közölte, hogy a mai napra felvesznek engem.Mikor este tizenegyfelé értem jöttek a haverjaim addig 18 srác kefélt meg és a végén már azt kívántam bár csak nem mentem volna ebbe bele. Attól kezdve rendszeresen én is keféltem, majd a nászutunkon egy balatoni üdülőbe voltunk és a parti sétányon találtunk e tetováló szalont ahová bementünk. A nejem egy apró bikiniben volt ami alig takart valamit és a szőrzete eléggé kilátszott. Megkérdeztük milyen lehetőségek vannak,majd mondta szeretne ő is egy kis tetkót, mert nekem a is van a seggemen. Neki végül is a szeméremdombjára tettek, miután leborotválták a szőrös punciját és a segge lyukát is.Az ábra közvetlenül a puncija felé került és nagyon szépen mutatott. Egy pápaszemes pillangó került rá ami kb öt centis nagyságú volt.

Éppen takarta a bikini alsó, de ha víz érte teljesen kilátszott mindene. Mikor már majdnem kész volt megkért vegyek neki egy kis üdítőt és mikor visszajöttem akkor látta és tudtam meg, hogy azért küldött el, mert az ott lévő három sráccal akart kefélni. Kérdezték is ne lehetne e éjszakára átengedni a feleségemet egy kis szórakozásra. Mikor elmentünk este moziba egy olyan miniruhát vett fel ami alig takarta a csepp bugyiját. Később mikor a szomszéd megszabadította attól is kiderült, hogy azért vett ilyet fel, hogy mutogathassa a tetoválását. Közben és szétnyitottam a ruha felső részét és kivettem az egyik mellét, szopogatni. Közben hátulról az egyik koma felhúzta a ruháját és a nejem ott volt meztelenül a széken.

Csak az az egy vigasztalt, hogy az utolsó sorban ültünk és kiderült, hogy a gépész volt aki rögtön a szájába nyomta a farkát egy kis szopogatásra. Amikor kiszopta a srácot egy másik koma farkát kezdte kezelésbe venni. Ettől kezdve sose engedtem, ha elmentünk moziba, vagy táncolni, hogy a ruha, vagy a szoknya - blúz alá felvegyen valamit, mert nekem is tetszett ahogy használták a nejemet. A két hét alatt több mint százan engedték a szájába a zacskók tartalmát, miután megkefélték.Innen a hegyekbe mentünk ahol egy panzióba foglaltam szállást és ott is folytatódott a feleségem használata annyi különbséggel, hogy ott némelyik asszony is beállt a buliba. Az első éjszaka és az útólsó éjszaka négy srác felváltva kefélte a nejemet aki elmondta, hogy azokat asrácokat szereti szopni és beengedni a szájába és a torkába akinek a farka elején nincs bőr és imádja a húsos makkokat.

Mikor hazamentünk elmentem egy ismerős orvoshoz és nekem is átalakította a farkamat ilyenné. Ez rendben is lett volna, de sajnos majdnem egy hónapig csak mással kefélt a nejem még a kórházba is lefeküdt sok orvossal és mindenkivel aki meg akarta dugni. Azóta letelt már húsz év és a feleségemnek úgy szét van kefélve a segge is, hogy nagyon könnyen lehet a seggébe dugni a faszt.

Pár nappal ezelőtt összefutott avval a komával aki még a házasságunk elejét tetoválta a punciját és most a két mellének a bimbójába tett egy - egy kis arany rudat és a nyakába lévő nyakláncra akasztotta. Így megemeli a már rendesen elhasznált melleit ezért könnyebben tud magának fiatal srácokat szerezni akiknek nemcsak hosszú a farkuk, hanem könnyebben lecsúszik a torkán is. Azért olyan gusztusos és jó, hogy a nejem még mindig beengedi a férfifarkat a puncijába.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr812251772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása