Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 15. 18:22 - 19iliv54

Doktor bácsi, az első szexuális élményem 12 évesen

Az első szexuális élményem a doki bácsival volt, aki kihasználva, hogy anyám magunkra hagyott finoman megujjazott.

Emlékszem az első szexuális élményemre. Úgy 12 körüli lehettem amikor egyszer megfáztam és édesanyám lehívta a doktor bácsinkat magas domborodó mellű pelyhes puncijú leányka voltam. A doktorbácsi azt mondta megvizsgál és anyut ki küldte teát főzni nekem le kellett vetkeznem a vizsgálathoz meg hallgatta a hátam aztán azt mondta lázat mér toljam le a pizsama alsómat és feküdjek hasra. Anya a hónom alatt méri mondtam neki de azt mondta a mérés így pontosabb. Az egyik kezével széjjelebb húzta a fenekem a másikkal finoman a fenekembe tolta a hőmérőt amit beolajozott.

A keze meleg volt és könnyű mégis úgy éreztem fenekem simogatja ekkor az alhasamban és a puncimba valami meleg görcsöt éreztem ami ki akar törni a hasamból combjaim remegtek és ösztönösen megemeltem a fenekem ekkor a doktorbácsi kihúzta a hőmérőt és éreztem hogy valami meleg hosszúkás tölti ki a fenekem.

Az ujja volt éreztem hogy a másik keze mutató ujja rátalál a ki nyílt puncim egy pontjára amire egy eddig ismeretlen forró robbanás futott át az egész alhasamon. A párnába haraptam hogy fel ne sikoltsak és megpróbáltam még mélyebbre tolni az ujját a fenekembe szinte elájultam ahogy belülről simogatott az ujja. Több meleg hullám szaladt át a puncimon és ki spricceltem egy kis pisit, amikor elmúlt a remegésem finoman ki húzta belőlem az ujját és azt éreztem megpuszilja a fenekem nyílását majd betakart. Édesanyámnak mikor bejött csak annyit mondott elaludt had pihenjen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7012264170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása