Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 15. 18:26 - 19iliv54

Házasságom első évei

Mikor még udvaroltam a későbbi feleségemnek megmondta, hogy ő már szinte gyermekkora óta nem szűz, így aztán rendszeresen rávettem mindenre, amit csak el tudsz képzelni.

A szomszéd bácsi rávette, hogy simogassa a farkát és neki annyira tetszett hogy rá is ült a farkára. A bácsi felesége is benyalt neki. Még nem voltunk házasok, de sokszor keféltünk, vagy elmentünk kirándulni és a szállásokon mindig keresett magának valakiket akivel nagyokat lehetett kefélni.

Én is megszerettem a más feleségeit és élveztem ahogy használják az enyémet, Később már nászúton is cseréltünk asszonyt, mert egy mátrai szállásom összefutottunk két másik fiatal párral akik szintén nászúton voltak, de már csak ritkán keféltek egymással, mert pár évig csak együtt éltek. itt szerettem meg igazán azt, hogy engedjem át a feleségemet másnak egy kiadós kefélésre és ne bánkódjak, hanem örüljek neki.Ez is egyfajta szórakozás és nekem is megtetszett és egy alkalommal a három asszonyt kiküldtük az útra sétálni meztelenül. Jött egy autó felvette mindegyiket és mire észbe kaptunk már eltűntek. Két nap múlva hozták vissza őket és közölték az asszonyok, hogy csak azért hozták vissza, mert az egyikük megharapta az egyik srác farkát, mivel nem fizettek nekik.

Később pár hónapra levittem a Balatonra egy kis községbe és ott rendszeresen sétáltattam egy átlátszó köpenybe és fényes nappal is kiküldtem az utcára meztelenül. Nekem roppant tetszett ahogy a fiatal srácok fogdosták a melleit vagy nekinyomva a kerítésnek jól megkefélték. Pár nap után elmentünk kirándulni és visszafelé lekéstük a vonatot, de sikerült stoppolni. Felvett egy autós a nejemet előre ültettem ami azért is hasznos volt, mert így gyönyörködhettem abban ahogy folyton a szoknyája alatt volt a pilóta keze. Hogy örüljön neki ma srác odanyúltam és a pólóját felhúztam a nyakába kitéve a melleit, hogy azokban is gyönyörködjenek mások is. A vége az lett, hogy megálltunk egy községbe és bementünk egy házba ahol ronggyá kefélték a feleségemet. Nagyon tetszett ahogy a seggébe is feltudta dugni a farkát és a kezét. Azóta még a lakásunkra is feljár a koma, de egyúttal elhozta a feleségét cserére, majd két hétig nálam hagyta. nekem nagyon tetszett a dolog.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr3112264184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása