Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. február 16. 18:16 - 19iliv54

Hármas szex Ritaval

Rita volt a csajom es nagyon dogos kis luvnya volt. Egyutt pialtunk es kiderult, hogy ra van kattanva a harmas szexre. Vegul mindenki mindenkivel csinalta.

Egy igaz tortenetet szertnek elmeselni! Egy nap atmentem haveromhoz iszogatni. Haveromnak volt egy nagy dogos csaja. Hosszu szokesbarna haja, nagy kerek melle, feszes feneke van. Olyan no akit ha meglatsz egybol felall a farkad. Annyira belemerultunk a pialasba hogy a szexre terelodott a tema. En megkerdeztem Ritat hogy mi az o perverz alma.

Erre o azt felelte hogy az ha ket pasi kenyeszteti egymast. Erre en elokaptam a farkam es oda toltam haverom szaja ele. Eloszor ellenkezet de mikor Rita elkezdte magat simogatni egybol racuppant fel merev dakomra. Eloszor szopott le fiu de nagyon jol csinalta. A kezet es a fejet egyszerre mozgatta.

Kozben Rita elokapta haverom faszat ami akkora mar teljesen merev lett, es o meg azt cumizta. En meg kozben Ritat ujjaztam. Majd kivettem haverom szajabol a farkam es bedugtam Rita lucskos puncijaba. Nagyon jo kis puncija van neki, szuk es nedves.

Rita nagyokat elvezett ahogy kefeltem. Kozben haverom Rita ala maszott es bedugta a farkat Rita seggebe. En mikozben basztam a kis puncusat a melleit markolasztam. Igy dugtunk egy darabig aztan pozt csereltunk. Rita lement negykezlabra haverom beallt moge es kemenyen beverte a pinajaba.

En gondoltam egyet be alltam haverom moge oda illesztettem a farkam a seggehez es szep lassan benyomtam. Nagyon jo volt a haverom segget kurni. De o is elvezte mert mikozben Ritat dongette nagyokat elvezett. Haverom segge szukebb volt mint Rita puncija. Ereztem hogy mindjart elmegyek kikaptam a farkam haverombol o pedig Rita puncijabol es minketten ra elveztunk Rita fejere. De ment az mindenova, mellere hasara. Ami a szajaba ment azt lenyellte a tobbit meg lenyaltuk rola. Mind harman nagyot elveztunk es megbeszeltuk hogy ezt folytatni fogjuk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr5112266790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása