Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 17. 17:10 - 19iliv54

Születésnapi szextörténet

Már egy ideje ismertük egymást a nővel, de eddig meg se fordult a fejünkben, hogy akarjunk bármit is a másiktól.

Én már néhány hónapja egyedül voltam, párommal szakítottunk. Őt másfél hónapja dobta a fickó, akit szeretett.
Szülinapját ünnepeltük egy kellemes kocsmában néhány barátjával, fogyott rendesen a bor (tisztán is és fröccsként is). Aztán lassan mindenki elindult haza.
Mivel haza már nem vitt volna semmi, így bekérőztem hozzá, amire gondolkodás nélkül rábólintott, volt már ilyen.
A lakást ketten bérelték egy barátjával. Kicsi lakás, de volt két szobája, így külön tudtak aludni. Ám csak két ágy volt, egy a barátjáé, egy az övé, így úgy döntöttünk vele alszom. Ilyen is volt már, de ezúttal másként alakult.
Lefeküdtünk, ő szorosan hozzám bújt. Már egyikünket se bódított annyira a bor, de a hatása még érződött. Amint kialudt a fény a másik szobában ő a fülembe súgott:

- Kívánlak.

Váratlan volt? Kissé. De nem sokat gondolkodtam, megcsókoltam. Hosszú és heves csókolózás volt. Nem kellet sok, már eléggé merev lettem, hogy az alsónadrágomat feszítse. Ezt észrevette ő is és elkezdte simogatni.
Én belemarkoltam a fenekébe és kicsit közelebb húztam.
Szép lassan rám mászott, így az egyik kezemmel a hátát simogattam, a másikkal a mellét kényeztettem.

Annyira belevesztünk egymásba és a csókolózásba, hogy észre se vettük, hogy már meztelenek vagyunk. Egymást simogattuk és csókolgattuk. Egyre jobban kívántuk egymást, míg annyira felforrósodott köztünk a levegő, hogy már nem bírtuk tovább.

Ő hanyatt feküdt én fölé hajoltam, majd belebújtam. Finom forró és nedves volt. Éreztem, hogy minden porcikája kíván. Lassú ütemben szeretkeztünk, ki akartuk élvezni minden egyes pillanatát. Egyre gyorsultunk, egyre hevesebben lélegeztünk. Kezdet sűrűbben nyögni, éreztem, hogy haladunk a csúcs felé. Már hangosabban nyögött fel, alig tudta visszafogni, hogy ne keltsük fel a szomszéd szobában a barátját. Az ütem már oly gyors volt, hogy az ágy nem tudta tartani az iramot, de már nem kellett sokáig várnia. Jött a csodás érzés, amikor egy pár egyszerre élheti át az orgazmust. Amikor egyszerre felszabadul mindkettőtökből az a hatalmas energia.

Persze közel se itt ért véget az éjszaka. Nem álltam le. Picit lassítottam az ütemen, hogy aztán ismét elnyújtva gyorsítsak. Még legalább kétszer elment, amikor megfordult, hogy hátulról is menjek belé. Megfogtam a derekát, belehatoltam és elkezdtem egy kicsit gyorsabb ütemet diktálni. Nem emlékszem hogy hányszor ment el, de itt már kicsit kezdtem fáradni.

Visszafordult a hátára. Ezúttal kitámasztottam magam a kezemmel és félig fekvőtámaszban folytattam. Ez már amolyan levezetés volt, csak egyszer ment el, talán kétszer, ami után is mindketten pihegve elnyúltunk az ágyon. Kifáradva, de adrenalinnal és boldogság hormonnal duzzadó erekkel.

Hogy lesz-e ennek folytatása? Még nem tudjuk. De talán nem ez lesz az utolsó alkalom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr3212345931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása