Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 19. 15:54 - 19iliv54

Tengerparti félrebaszások Amandával

Mindig is nagy kurva voltam, nem tagadom, ezt olvashattátok már az előző történeteimben is. Soha nem vetettem meg a jó faszt, többet is elfogyasztottam egy nap, olyan is volt.

Ez is velem történt meg, volt barátom, de nem sokat találkoztunk így mindig sms társkeresőztem. Találtam két nős embert, azt mondták megbasznak ketten, úgy is lett. Méghozzá a tenger parton.

Egy hétvégén elmentek szörfözni, és vittek engem is. Csak úgy szopkodtam őket felváltva, meg nyeltem a húgyot, gecit ami jött belőlük. Megdolgozták minden lukamat. Utána hazamentem, meséltem a barátomnak, hogy képzeld az Amandát megbaszták a szörfösök ketten. Utána meg ki szárazra szopkodtam a faszukat és kinyaltam Amandámat.

A barátom meg fel volt háborodva, hogy mekkora kurva az Amanda. Én meg lebuktam, mert annyira elkezdtem védeni, hogy nem kurva, hogy rájött biztos hogy engem basztak meg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4412351037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása