Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 20. 23:22 - 19iliv54

A munkatársnőm ette a gecimet

Már jó ideje dolgoztunk együtt és sokszor néztem őt! Arca nem volt éppen szép, de ezt kompenzálta a teste! Vékony párductestű, small tits, és formás feszes popója volt! Egy ideig a férje is a kollégám volt... aztán "megszabadultam" tőle!
Ekkor elkezdtem vele társalogni. Hónapokig beszélgettünk, viccelődtünk és nevetgéltünk. Mikorra már kiismertem, elkezdtem vele poénkodni, hogy tegyük össze amink van, álljunk össze mint két kicsi legó és hasonlók...

Vevő volt a dolgokra! Ugyanakkor sose tudtuk összehozni, mert mind a ketten házasok vagyunk, gyerekei vannak neki is és nekem is, hely hiányában nem történt semmi pár röpke randi és pár vad csókon kívül. Ez ment ugyancsak hónapokig.
Majd eszünkbe jutott, hogy vannak búvóhelyek...
Végre sikerült összehozni a találkát! Amint beléptünk a szobába egymásnak estünk! Vadul csókolóztunk, közben elkezdtük egymást vetkőztetni! Nagyon vékony teste végre felfedte előttem magát! Nem is kellet kéretni a farkam betonkemény volt ekkorra már.
Lefektettem az ágyra és elkezdtem nyalni csupasz puncit. Annyira felizgult, hogy átment az egész 69-be! Szinte tövig bekapta a meredező farkam, közben annyira szívta, hogy azt hittem azonnal eldurranok!
Viszont ő ekkor már el is élvezett. Ekkor behatoltam abba a finom punciba és elkezdtem őt dugni! Vadul! Annyira fel voltam rá izgulva, hogy nem bírtam csupán szexelni vele! Meg kellett dugjam. Mielőtt elélveztem volna, kihúztam a farkam és a szájába tettem! Egy csepp se ment félre és mind lenyelte.
Azt mondta, hogy végre! Már régóta kíván bácsi volt milyen az ízem! Majd tovább szopott, nehogy lankadjak. Nem mintha ilyentől tartanunk kellett volna!
Majd visszadugtam a farkamat és újra elkezdtem baszni!
Nagyon jó lucskos volt. Éreztem, hogy ő is elment. Ettől annyira beindultam, hogy még jobban dugtam még nem beleélveztem! (Gumit használtunk a problémák elkerülése érdekében)
Majd nem hagyott, bekapta megint és addig szopott, hogy újra megtudjam dugni.
Ekkor már igencsak kimerült voltam.
De mivel soha vissza nem térő alkalom volt... újra betettem neki. Sok pózba csináltuk ekkor (misszió, rám ült, majd felálltam és az ölembe kapva a falnak nyomtam a lábait fogva, végül a bevált kutya póz) nagyon élvezte a pózokat! 2x is elélvezett közben!
Majd végre én is éreztem hogy már nincs sok... kivettem a farkam, lehúztam a gumit és a fenekére élveztem!
Ő egy keveset leszedett a kezével magáról és megette. A maradékot szétkente a fenekén.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr6412357049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása