Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 20. 23:21 - 19iliv54

Egy swinger kurva fantáziája

Nálatok találkozunk. Az ajtóban már nagyon izgató látvány fogad. Gyorsan bemutatkozunk, leveszem a cipőt, kabátot, kicsit lemosakszom, aztán bemegyünk a nappaliba, én ülök a kanapéra, ti velem szemben két fotelba.

Kicsit beszélgetünk, majd szólok, hogy ülj mellém, nem vagy félős, felállsz és mellém ülsz, egyből megfogod a combom. Tetszik a dolog, és mondom, hogy vedd elő a csöcsöd ribi! Kicsit meglepődsz, de eleget teszel a kérésemnek. Kirakod a gyönyörű csöcsöket, amire én egyből rábukok. Erősen markolászom, majd szívni kezdem, közben a bimbód harapdálom. A barátod közben már a nadrágjában matat, de rá szólok, hogy még nyugi... Te meg vetkőzz le teljesen. Én is kiugrok gyorsan a ruháimból, majd szólok, hogy most szopni fogsz te kurva! Elém térdelsz és bele adsz mindent. A barátod látom már alig bír magával, de még nem engedem, hogy jöjjön. Mikor már elég jól érzem magam megfogom a hajad, és elindulok veled a barátod felé. De nem engedem, hogy kijöjjön a szádból a farkam. Mikor oda érünk, szólok neki, hogy most elő veheted. De még nem engedem hozzád egyből. Sokat azért nem kell várnotok. Hirtelen megfoglak, és lehúzlak a farkamról, és rácuppantalak az övére. Most ezt szopd ribi, én meg megduglak! Mögéd kerülök, és egyből tövig belököm a puncidba ami már nagyon nedves. Te meglepetésedben ráharapsz a barátod farkára. De azért nem lesz komoly baja. Én egyre vadabbul tolom a pinád, közben megkérdezem, hogy tetszik te kis kurva? Nem értem mit reagálsz ezért még erősebben duglak, közben pár keményet csapok a fenekedre, és elkezdem markolni a himbálózó csöcseid. A bimbóid csípem közben, de láthatóan élvezed amit csinálok. Párszor előkapom a hajad, és lehúzlak a barátod farkáról, majd vissza tollak rá, de keményen, és tövig el is tűnik a szádban, torkodban. Én közeledek az élvezéshez, ezért lerántalak a barátod farkáról, és ráhúzlak a sajátomra, hogy nyeljed le te kurva, és nézz a szemembe közben! Megteszed. Hatalmasat élvezek a torkodra. De azért szólok, hogy tiszta legyen ám! Kicsit elernyedek, ezért mondom, hogy most lovagold meg a pasid. De közben szopd keményre a farkam, mert seggbe akarlak baszni. Nem semmi a látvány, meg a technika, így hamar harcra kész leszek. Ok, most fordulj szembe a barátoddal, és készítsd a popsid! Szemből lovagolod a pasid, én meg elkezdem ujjal tágítani a feneked, majd oda igazítom a farkam, és betolom. Kicsit szűk, de az a jó. Miközben tolom a popsid a barátod meg dugja a pinád, mindketten a melleid markolásszuk, és én irányítom, hogy éppen kivel csókolózhatsz. Hosszú menet, és nagyokat élvezel közben, aztán érzem, hogy a barátod is beléd élvez, de dug tovább, ez meg annyira beindít, nem sokkal én is bele élvezek a fenekedbe. Ügyes kurva, jól csináltad, és most lemegyünk, és lefürdetsz!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2712357043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása