Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 20. 23:19 - 19iliv54

Én, a Nejem, meg a Yardok

Hazafelé tartottunk egy családi ünnepségről. Általában vigyázok arra, hogy mindent szabályosan csináljak, de a házigazda nagyon erőszakos volt, és megkóstoltatta velem a borát. Feleségem, Anita, kicsit többet ivott, de haza kellett mennünk, így nem volt más választásom, bevállaltam a vezetést. Nem kellett volna.

A két város között, a semmi közepén állt a rendőrautó. Mint egy megkergült szentjánosbogár, úgy körözött a fény a rendőr kezében. Két tagbaszakadt ötvenes pasas volt, kicsit pocakosak. Indexeltem és lehúzódtam az út szélére.

– Jó estét kívánok! Forgalmit, jogosítványt kérek!

Átnyújtottam a papírokat, de nem tudtam nem észrevenni, hogy az irataimtól is jobban érdekelte őket a nejem. Belesve az ablakon szemérmetlenül legeltették, kicsit duci asszonyomon a szemüket. Anita ösztönösen összébb húzta dekoltázsán a ruhát, de ez inkább olaj volt a tűzre.

– Hazafelé, hazafelé?- kérdezte tőlem az egyik, miközben a szemét nem vette le a nejemről.

– Igen biztos úr, egy családi ünnep…

– Rendben, nem kell elszámolnia hol volt, de más valamiről igen. Idáig érzem, hogy maga ivott!

– Ööö - hebegtem- (nem tagadhattam)- bevallom…. egy kicsit.

– Állj! Zéró tolerancia van! Ez a jogsijába kerülhet!

– Kérem, nekem a munkámhoz szükségem van, hogy vezethessek!

– Ezt hamarabb kellett volna meggondolnia! Na, szálljanak ki!

Kiszálltunk, én ingujjra voltam vetkőzve, míg a nejem a szűk, erre az alkalomra vásárolt mini ruhájában volt. Szexi kötözött sonka.

– Támaszkodjanak a kocsira, meg kell, hogy motozzuk magukat!

– Kérem erre semmi szükség!

Nem értettem ezt mi indokolja.

– Ne rontson a helyzetén! – förmedtek rám.

– Hagyd, essünk túl rajta! – csitított a nejem.

– Hallgasson az asszonyra!

– Kezeket az autóra!

Úgy állítottak be minket, hogy ne láthassuk egymást. Amelyik engem motozott ezt mondta.

– Nem szép dolog, amit tett. Balesetet is okozhat részegen, ártatlanok kerülhetnek bajba ön miatt.

– Kérem, valahogy nem tudnánk elrendezni a dolgot?

– Meg akar vesztegetni?

– Nem!!- tiltakoztam. Vagy igen?- reménykedtem.

A két zsaru egymásra nézett.

– Talán ez egyszer elnézőek leszünk, ha…

– Ha?

– Ezt a szép asszonykát alaposan megmotozhatjuk!

– Mi? Nem értem?

– Nos, pedig jobb lesz, ha megérti, különben megyünk az őrsre.


– Miről lenne szó?- kérdezte a nejem, túl higgadt hangon.

– Egy kis motozás az egész.

– Aztán elengednek?

– Persze, de akkor fél óráig a miénk vagy- váltottak át hirtelen tegezésre.

– Anita, ne!

– Hallgass! Amikor ittál akkor gondolkoztál volna! Fél óra és továbbmehetünk. Elfelejtjük az egészet.

– Akkor megegyeztünk?

– IGEN!

A feleségem mindig is határozott volt.

Asszonykám még mindig a motozási pózt tartotta. Kezei az autón nyugodtak, a lába terpeszben. Ez egyik rendőr a háta mögé ment, és elkezdte a motozást. Motozást? Hátulról a derekán a kezeit fölfelé csúsztatta, egészen a melléig. Ott rámarkolt. Nejemnek három gyerek után is kemény maradt a melle. A rendőr egyik kezével benyúlt felülről a melltartó alá, és kivette asszonykám egyik mellét. A másik kezével a két lába közé nyúlt hátulról.

Meglepetten konstatáltam, hogy Anita pucsit neki, gondolom, hogy hamarabb szabaduljon. A zsaru egész kézfejével masszírozta nejem pináját, és seggét, amit ő azzal könnyített meg, hogy nagyított a terpeszen.

– Tetszik a látvány?- kérdezte tőlem a másik rendőr- Na, tedd szépen hátra a kezed!

– Nem értem, mi szükség van erre?

– Csináld!

Én engedelmeskedtem, és ő hátulról megbilincselt. Bevezettek minket a fák közé, egészen egy kidőlt fáig. Itt a nejemnek rá kellett támaszkodni a fára, kicsit előredőlve, fenekét kinyomva. Én a fa másik oldalán, vele szemben álltam, hátrabilincselt kézzel.

– Most kezdődik a fél óra! Egyetlen ellenvetést sem szeretnék hallani! Megígérjük, hogy pontosan harminc perc múlva továbbmehettek, és nem lesz semmi következménye a mai napnak. De ha ellenkeztek, akkor ugrik a jogsi.

A nejem mögött álló rendőr felhúzta a szoknyát, és gyönyörködött asszonykám hatalmas tangás popsijában. Lassan odanyúlt, és letolta a bugyit, a nő bokájáig, felfedve ezzel vagináját, és segglukát.

– Szép vagy ribanc…aztán jól szopsz e?- nem is kérdés, inkább utasítás volt.

Asszonykám megfordult és leguggolt. Ilyenkor mindig gyönyörűen szét szokott nyílni a pinája. Lassan kigombolta az egyenruha sliccét és előhalászta a rendőr faszát.

– Mi? Hogy?- szakadt ki belőlem.

– Kuss!- intett csendre a másik rendőr. Ő ugyanis az én sliccemet gombolta ki, és elővette a farkamat, ami valami különös oknál fogva megkeményedett a kezében.

– Úgy látom, jó barátok leszünk!- vigyorgott.

Asszonyom szopta a faszt, csak úgy járt a feje. Ugyan erre az ütemre verte a faszom a másik rendőr.

– Térdre picim!- utasított, közben lenyomott a földre. Majdnem elvesztettem az egyensúlyom, mivel a kezem még mindig hátra volt bilincselve. Megbillentem, és rádőltem a rendőrre.

– Ne olyan hevesen! – röhögött.

Ott térdeltem előtte, ő kigombolta a sliccét és én szemben voltam a hatalmas faszával.

– Szopj!

Még sohasem szoptam faszt. Gondolatban eljátszottam persze vele, de nem akartam, hogy ez valaha is valóra váljon. Nejemre néztem, aki a másik fasszal a szájában rám nézett.

-Szohhd!- mondta úgy, hogy a fasz a szájába volt- Gyehünk.. szohd!

Csukott ajkamat hozzáérintettem a zsaru makkjához, ő elkezdte a faszával pofozni a szám.

– Nyisd ki a szád picim!- utasított.

Becsuktam a szemem, kitátottam a szám, ekkor betolta a makkját. Alig fért a számba. Nyelvem önkéntelenül is lökte volna ki, de ezek a nyelvcsapások, csak még jobban izgatták e nemi szervet. Ekkor két kezét két fülemre tette, gyengéden megmarkolta, és elkezdte baszni a számat. Közbe nejemet, a másik rendőr elkezdte baszni. Hátulról. Nejem hangosan élvezett, és közbe azt nézte, hogy engem szopatnak. Nagyon tetszhetett neki a látvány.

– Hozd ide az ürgét, hadd kényeztesse az asszonyt!- kiáltott a másik rendőr, baszás közben.

Abbahagyta a szopatást, felrángatott és odavonszolt a nejemhez. Egy kicsit akadályozott a nadrág a bokámon, ezért ugrálva tudtam menni. Ezen nagyon jót röhögtek. Mind a hárman.

– Hé fiúk! Mért nem próbáljátok ki, két fasz be fér-e a szájába?

A nejem beindult, nem bírt magával.

– Mekkora ötlet! Igazi jó feleség az ilyen!

Engem megint lenyomtak, és elkezdtek egyszerre szopatni. Nejem hol az egyik, hol a másik faszt verte a számba.

– Ne élvezzetek el, amíg nem basztok seggbe!- mondta Anita, mivel nagyon szerette a szeretkezésnek ezt a módját.

Engem lefektettek a földre, Anita fölém térdelt. Láttam alulról, ahogy az egyikük fasza a seggébe tolul. A másik előre ment szopatni a nejem.

– Nyalj!- utasított a nejem.

Én nyaltam a nejem szétbaszott pináját, míg a zacskó a homlokomon csattogott. Olykor a rendőr kihúzta a faszt a nejem segglyukából, ekkor szopnom kellett.

– A pinámba élvezz!- mondta a rendőrnek a nejem.

Az gyorsított az ütemen, átrakta a faszát a nejem nedvtől, és a nyálamtól lucskos pinájába és bődületes ordítással teleélvezte az asszonyt. Mikor végzett, kihúzta a faszát, és tisztára nyalatta velem. Ekkor az asszony ráült a fejemre. Körkörösen mozgott a számon, ahogy nyaltam éreztem a számba áramló sós geci ízét. A másik meg akarta szopatni közben a nejemet.

– Ne légy buta, várj egy kicsit kisfiú!- szólt a nejem még mindig nyalatva magát- majd a férjemmel egyszerre szopunk le.

Ekkor lemászott rólam, feltérdepeltetett, és a faszt a számba adta. Én szoptam, ő nyalta a zacskót, majd fordítva. Amikor érezte asszonykám, hogy a faszi elmegy, megcsókolt, jó nyálasan és a faszt kiverte az arcunkra.

– Hú, ez jó volt! – mondták elégedetten a yardok.

Tíz perccel később, úgy ahogy rendbe hozva magunkat, már az autóban ültünk.

– Jó utat, és erőt, egészséget! Aztán legközelebb ne igyon, ha vezetni akar!

– Igen is, biztos úr!- bólogattam.

– Biztos urak, még egy szóra!- szólalt meg a nejem, majd az anyósülés szűkösében letornázta magáról apró fehér tangáját.

A kesztyűtartóból elővett egy alkoholos filcet, és ráírt valamit a kis ruhadarabra.

– Ez a számom, ha szopatni, vagy baszni támad kedvük. Ne felejtsék el, nagyon rossz kislány vagyok! És persze a férjem is készséggel áll a rendelkezésükre. Köszönjük, hogy szolgálnak, és védenek minket!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8812357041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása