Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 25. 20:01 - 19iliv54

Happy finish

Sötét, sejtelmes képek villannak be, amikor azokra a percekre gondolok, amikor bekötött szemmel bevezettél a kéj barlangjába, ahol kellemes illatok és zene fogadott.

A puha ágy, a bársonyos takaró megsimogatta pucér testem.

Lágyan megértetted a hátam, végig csókoltad a hátam, borzongva éltem át a gyönyöröket.

Megfogtad kezem, megcsókoltad csuklóm és rám tetted a bőrszíjas bilincset, melyet kikötöttél az ágyhoz rögzített ezüst színű láncra.

Hasra fektettél és érzéssel suhintottál rám a varázspálcáddal.

Szemem be volt kötve, de félelmet nem éreztem, csak gyönyört, olyat amilyent csak álmában él át az ember, aki mer álmodni és akinek van bátorsága hozzá ezt megvalósítani.

Hasra fektettél és óvatosan behelyezted a kék rezgő vibrátorom nedvesen lüktető puncimba. A gyönyörtől felsziszegve, remegő testem befogadta az áhított tárgyat. Fejemhez léptél és kíváncsian ágaskodó hímvessződet a számba tetted, megfogtad az arcom és fejem erősen ráhúztad a férfiasságodra. Imádtam a szopni a belém dagadó szerszámod! Mindig gyönyörrel tölt el, ha elől hátul bennem van egy „hím-tag”. A vibrátort rezgése leállt és finom női kezek vették át az uralmat felettem. Különös érzés fogott el, bizsergő, érzéki, olyan melyet csak egy nő tud egy másik nőnek nyújtani. Megfordítottak és lábamra is bilincs került. Feszes necc ruhán rám simult, lábaim és kezeim kikötve, szememen lepel, vágyaim az mennyek kapuját döngették. Rózsabimbó puncim szirmait bontogatni kezdte egy lágy női nyelv. Ilyen gyönyört még életemben nem éltem át. Most először értek hozzám kényeztető női kezek, pedig soha nem sem vallottam magam bi-nek, mert egy fasz-imádó hölgynek tekintem magam, aki be meri vállalni az újdonságok nyújtotta élményeket.

A csúcson megállt, megpaskolt és felsegített az ágyról, elvitt a szobában lévő guillotin-hoz, melyhez kikötözött. Levette kendőmet az arcomról és paskolni kezdte puncimat, majd szopogatni mellbimbóimat. Ahogy kényeztetett, pasim hátúuról lefogta és kemény farkát tövig nyomta belé. Csak néztem és csorgott a nyálam, kívántam mindkettőjüket és szenvedtem a bitófán…

Bekötötték a szám, egy golyót helyeztek bele, hogy ne sikítsak, majd egy nagy puni masszírozó géppel testemet végigpásztázták. Reszkettem, remegtem, élveztem, az élet minden pillanatát, mely nekem megadatott. Nyalás közben éreztem, ahogy a párom egyre hevesebben tömi teli nedves pináját a barátnőmnek.

Kis idő múltán eloldoztak és az ágyra fektettek. Egy kötéllel összekötöztek, majd a „kínzóm” érzékien belém hatolt. Nyakörv volt a nyakamon, melyet a barátom a szájával irányított. Le -fel húzta a fejemet, nyalogatta a fülemet, cibálta a hajamat és közben ki-be járt bennem a cerkája. A pasim elém állt, becsúsztatta vörösre szopott farkát a számba, és nyergeltünk mint egy hármas fogat a pokol kapuja felé. Így élveztem, kiabáltam, majd ájulva adtam meg magam a gyönyör oltárán a szenvedélynek mely oly forróvá pezsdítette fel véremet.

De ne feledjétek, kölcsön kenyér visszajár.

Megittam jól megérdemelt mojito koktélomat és visszaváltoztam dominává. Tetőtől talpig bőr -szerkóban, térdig érő magassarkú csizmában, korbáccsal a kezembe magam elé terelve a fogatomba lévő paripákat és kancákat, eljött az én időm és elkezdődött a második felvonás.

Mindenki bekötött szemmel, felcsigázva várta, hogy sorra kerüljön. Mindenki részesült egy-egy ékes tárgyban amit kiválasztottam és megajándékoztam vele játszótársaimat. Ki nyakörvet, ki bilincset, ki fenék vibrátorban részesült. Nem volt szabad kiabálni, max.a kis nyögdécseléseket engedélyeztem.

A piros korbáccsal a hölgy popsiját paskoltam, a férfiaknak, hosszú fekete paskoló és lovaglópálca dukált ! Ki-ki érdeme szerint megkapta ami járt neki.

A zenét hangosabbra állítottam, ritmusosan verte az ütemet, melyre én tovább kényeztettem partnereimet. Hátulról puncit nyaltam, a két pasi golyóit markolásztam síkosítóval bekent ujjacskáim csak úgy játszadoztak velük. Remek játéknak bizonyult, mindenki jó muskétás módra „egy mindenkiért, mindenki egyért” kivette a részét a hancúrban.

Lábbilincsek eloldva, rávetették magukat a barátnőmre. Az egyik a száját tömte, a másik a pináját, olyan jól csinálták, hogy paskolás helyett ráfeküdtem a hölgyre és érzéssel nyaltam vérdús csiklóját, miközben a fasz ki-be mozgott benne. A gyönyör mámorától szédülten, kiabálva spriccelt a számba puncija nedűje. A hímjeink elégedettem nyugtázták a dolgot, hisz meglett munkájuk gyümölcse, amin több mint három órát munkálkodtak.

De mint írtam, muskétás módra, ők sem úszták meg szárazon … középen két hölgy, egy-egy fasszal a kezében heves farokverésbe kezdett. Pár perc alatt beterített bennünket a geci, melyet szánba gyűjtögetve, egymást megcsókolva magunkévá tettünk, majd happy finish-el egymás csiklójára köpve bemasszíroztuk rózsabimbó vörös csiklónkba.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr512370231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása