Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. március 25. 22:53 - 19iliv54

Kivertem a fiam faszát

Harminchat éves nő vagyok, egyedül nevelem a tizennégy éves fiamat, egy egyszobás albérletben. Mivel egy szobában élünk, gyakran látom meztelenül és ő is engem, sőt maszturbáláson is rajtakaptam már. Peti kisgyerek korától be szokott jönni a fürdőszobába, amikor éppen fürdök, engem egyáltalán nem zavar, ha meztelenül lát. Időnként megkérem, hogy mossa meg a hátam, vagy kenjen be testápolóval, ott ahol nem érem el.

Nyáron, kánikula idején, a lakásban nagyon meleg van, ezért bikiniben szoktam lenni, a fiam meg alsónadrágban. Újabban észrevettem, hogy Peti sokszor rajtam felejti ilyenkor a szemét, mellemet, fenekemet nézegeti, s szinte levetkőztet tekintetével. Az egyik nap kibírhatatlan hőség volt, elmentem lezuhanyozni, majd megkértem a fiamat, hogy testápolóval krémezzen be. Csak egy tanga volt rajtam, elöl éppen eltakarta szeméremdombomat, hátul csak egy pánt volt, így fenekemet tulajdonképpen nem is takarta semmi. Peti elkezdte bekenni a hátamat, keze lefelé haladt, s egy idő után már a fenekemet simogatta. Megfordulva észrevettem, hogy alsónadrágja nagyon dudorodik, pénisze majdnem kiugrott a gatyájából. Először szembesültem azzal a ténnyel, hogy serdülő fiam már nyilván érdeklődik a másik nem iránt, és bennem már nem csak az anyját látja, hanem egy csinos, fiatal nőt. Vettem a bátorságot és szóltam neki:

– Felizgultál rám, fiam?

Peti zavarba jött, nem válaszolt, kezét maga elé téve próbálta rejtegetni ágaskodó kukiját. Láttam rajta mennyire zavarban van, mondtam neki természetes dolog, hogy a tested így reagál rá, mert most abban a korban vagy, és én is nő vagyok, de ugyanakkor az anyukád is, csak ezt nem tudja a farkad.

– Bocs, Anya- szólalt meg végül- nagyon izgató dolog a meztelen testedet nézni.

Örültem neki, hogy egy férfinak tetszem, még ha a fiam is, ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy megfogjam duzzadó péniszét. Megfogtam alsónadrágja szélét, kicsit előre húztam, mire előtűnt Peti fütyijének vége. Lejjebb húztam alsóját, teljesen láthatóvá téve szerszámát. Ernyedt állapotban gyakran láttam már, de most meglepődtem, hogy izgalmi állapotban mennyivel hosszabb és vastagabb, akár egy felnőtté. Peti ösztönösen nadrágja után kapott, próbálta elrejteni előbukkanó férfiasságát.

– No, nézd csak, miből lesz a cserebogár!- mondtam, miközben kezembe vettem fütyijét. Peti megmerevedett egy pillanatra, izgatottan lihegett, már nem ellenkezett. Megmarkoltam fütykösét, éreztem a vér lüktetését. Leültem az ágy szélére, fiam vesszeje közvetlenül arcom előtt ágaskodott. Elkezdtem húzogatni rajta a bőrt, megbűvölve néztem elő-elő tűnő makkját. Izgatottabb lettem, mint a fiam. Szerettem volna örömet szerezni neki, hát ütemesen mozgatni kezdtem a kezem, szemem le nem véve a csodálatos farokról. Alig telt el egy perc, Peti farka megremegett a kezemben, majd hatalmasat spriccelt a mellemre. Két-három kilövellés közepette, nyögdécselve élvezett el. Elővettem egy papír zsebkendőt, letöröltem magam, majd megtörölgettem fiam farkát. Hálásan nézett rám. Hirtelen elszégyelltem magam. Rájöttem, hogy hibát követtem el, nem kellett volna ezt csinálnom, teljesen elvesztettem a fejem. Még jó, hogy nem történt rosszabb!

Megbeszéltük, hogy ez egyszeri eset volt, és többet nem fordul ez elő. Kicsit lelkiismeret furdalásom is van, védelmemre legyen mondva, régen voltam férfival, mert rengeteget dolgozom. Vajon nagy hibát követtem el, rossz anya vagyok?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr6512370625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása