Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 04. 18:09 - 19iliv54

A nagynéném születésnapja

Tizenhat éves koromban vesztettem el a szüzességemet. Nagynéném születésnapja előtt történt meg velem először, hogy növel voltam. Mindjárt egyszerre kettővel.
Egy héttel a születésnapi parti előtt nővéremmel együtt leutaztunk Miskolcra, mivel a suliban tavaszi szünet volt. Nagynéném egyedül élt egy kétszobás panellakásban. Így nővéremmel, Katival egy szobában voltunk, míg a másik szobában nagynéném, Tamara aludt. Egyik reggel, amikor felkeltem, elindultam a konyhába vizet inni. Ahogy elmentem a nagyszoba előtt, halk beszélgetésre lettem figyelmes. Kíváncsi természetem maradásra késztetett. Tamara és Kati beszélgettek bent. Nem nagyon értettem miről folyik a csevegés, ezért inkább tovább mentem. Ittam egy pohár vizet és elindultam vissza. A nagyszoba ajtaja előtt megint megálltam. Halk zümmögést hallottam bentről. Résnyire kinyitottam az ajtót, hogy lássam, mi történik odabent. Atyám! Tamara ott térdelt meztelenül Kati lába között és egy vibrátort tartott a kezében, amivel közeledett a nővérem puncijának a bejáratához. Kati is teljesen meztelen volt és a fejét enyhén megemelve azt figyelte, hogy Tamara mit művel vele. Ez a látvány engem is felizgatott, levettem az alsógatyámat és elkezdtem a farkamat izgatni. Eközben odabent nagynéném már javában dugta a vibrátorral nővéremet. Kati halk sikolyokkal adta tudtára Tamarának, hogy mennyire élvezi ezt a fajta játékot. Tamara egy kis idő múlva kihúzta Katiból a vibrátort, feldugta magának, és elkezdte nyalni nővérem pináját. Kati, ahogy megérezte a nagynéni nyelvét puncija bejáratánál szemmel láthatólag megremegett és elkezdte a melleit masszírozni. Tamara nyelve ekkor gyorsabb fokozatra váltott, és ahogy én láttam, már csak a csiklót izgatta. Ettől a látványtól úgy éreztem, menten elélvezek, és én is gyorsabb tempót diktáltam magamnak. Talán egy fél perce nyalhatta Tamara a nővéremet, amikor Kati egy hatalmasat ordítva elélvezett. Tamara abbahagyta nővérem puncijának kinyúlását, felnézett, gyorsan betapasztotta Kati száját az egyik kezével és aggodalmas arccal az ajtó felé nézett. Nem tudom, hogy észrevett -e, de amikor Kati lenyugodott, felkúszott az ágyba és elkezdtek csókolózni. Kati elkezdte Tamara pináját ujjazni, majd nagynéném halk nyöszörgése nyomán Tamara egész testét elkezdte puszilgatni, amíg el nem jutott Tamara pinájáig és, ahogy tőle tanulta, elkezdte kinyalni Tamarát. A nyöszörgés egyre erősödött, Tamara elkezdte dobálni magát az ágyban. Egyszer csak felkelt és odajött az ajtóhoz, kinyitotta, meglátott engem. Szégyenemben, hogy ott állok előttem merev szerszámommal a kezemben, elpirultam. Tamara ezzel mit sem törődve odajött hozzám, nekidöntött a falnak, szájon csókolt, és a jobb kezével elkezdte izgatni a közben lekonyult faszomat. Egyből tudtam, hogy innen már nincs menekvés, ebből vagy botrány lesz, ha nem hagyom magam, vagy egy hatalmas nagy kefélés. Szó se róla én szívesen választottam az utóbbit. Kati eközben bent az ágyon saját magát kezdte ujjazni, miközben minket figyelt. Tamara szájával felfedezőútra indult a testemen. Végig csókolt a nyakamtól egészen a farkamig. Amikor a faszomhoz ért, először csak a tövét kezdte csókolgatni, majd a golyóimat, végül a farkam hegyét izgatta. Jobb kezével lehúzta a bőrömet, majd a nyelve hegyével végig nyalta a falloszom teljes hosszát. Kinyitotta a száját, és tövig bekapta a bránert. Ezután egy óriási szopás következett, amit azóta senki nem tudott megismételni. Ide-oda járt a szájában a makkom, néha úgy éreztem, menten végem van, de akkor lassabb tempóra kapcsolt és a farkamat egy percre ki nem engedve a szájából addig játszott velem, amíg el nem fáradt a szája. Felállt, kézen fogott, és odavezetett az ágyhoz. Leültetett, odaállt elém, egyik keze mutató és középső ujjával széthúzta a punciját, a másik kezével pedig a tarkómat megfogva oda húzta a fejem a puncijához. Mint jó diák, egyből tudtam mi a dolgom, és elkezdtem kinyalni a kis mókuskáját. Először csak a bejárat környékét, majd a bejáratot, utána pedig magát a rózsaszín husit vettem kezelésbe. Tamara egyre erősebben szorított a fejemet, tudtam, hogy nem lehet sok hátra, ezért lassítottam egy picit a tempón. Ebben a percben azt éreztem, hogy valami meleg és nedves veszi körül a faszomat. Egy pillanatra abba hagytam a pinanyalást, és letekintettem a szétterpesztett két lábam közé. Kati térdelt előttem, és mint a kis gyerekek a nyalókát, vagy a fagyit úgy cumizottad a makkomat. Visszatértem Tamara pinájának nyalásához, miközben éreztem, hogy az én drága nővérem egyre jobban felbátorodva kezdi el szopni a faszomat. Tamara úgy látszik megelégelte a nyal-faltig, eltolt magától, hanyatt feküdt. Kati erre abba hagyta szopásomat, és o kezdte el nyalni Tamara pináját. Megfordultam és felálltam. Ott feküdt az ágyon a nagynéném, előttem térdelt a nővérem és nyalta a nagynéném pinusát, én meg álló farokkal állok az ágy elött, miközben a nővérem pinája közvetlenül ott tátong előttem. Gondoltam egy merészét, Kati mögé térdeltem és elkezdtem szép óvatosan betolni a szerszámomat nővérem harmatos puncijába. Tamara lába közül szenvedélyes nyögésekkel adta tudtomra Kati, hogy cseppet sincs ellenére ez a fajta bánásmód öccse részéről. Finom, selymes, puha punci volt, ahogy azt mondani szokták, olyan igazi baszni való. Ahogy egyre erősebben dugtam Katit, úgy kezdtünk el mind a hárman egyre erősebben lihegni. Először Kati ért fel a csúcsra, hála nekem. Abbahagyta Tamara nyalását, és csak élvezett. Tamara elé guggolt, és finom csókokat lehet Kati szájára. Ezután Kati feküdt hanyatt, és Tamara kezdte el nyalni őt. Én pedig beraktam a nagynéném puncijába a faszomat. Egyből megéreztem a különbséget a két, no között. Kati a selymes punijával, míg Tamara a tapasztalatával bűvölt el engem. Kis idő múlva Tamara hanyatt fektetett, szétterpesztett lábbal rám ült, és el kezdett lovagolni rajtam. Kati sem akart ki maradni semmi jóból, ezért a fejem fölé guggolt, letérdelt, és a két térdével közre fogta a fejemet, a két kezével pedig szétnyitotta a pinusát a szám előtt. Heves nyelvgyakorlatba kezdtem nővérem pinájában, miközben Tamara egyre gyorsabb ütemben baszatta magát énáltalam. Egyik kezemmel átnyúltam Tamara dereka mellett és a fenekét kezdte el simogatni. Addig kutakodtam hátul, míg a középső ujjamat be nem dugtam Tamara fenekébe. Úgy látszik ez neki is meglepő lehetett, mert megállt egy pillanatra, majd még hevesebben kezdett el lovagolni rajtam. A másik kezemet is használni akartam, és gondoltam, ha az egyik lánynál sikerült, sikerülnie kell a másiknál is. Így elkezdtem a másik középső ujjamat bevezetni Kati seggébe is. A hatás leírhatatlan volt. Mind a két lány eszeveszett tempóba emelgette a seggét, így először Tamara, majd nem sokkal utána Kati is elélvezett. Kati oda hengeredett mellém az ágyra, Tamara eközben ismét a farkamat kezdte el szopni. Amikor Kati meghallotta a cuppogásokat, felemelte a fejét, lenézett, meglátva Tamarát o is oda térdelt és elkezdték együtt szopni a makkomat. Hol egyik szopott, míg a másik a golyóimat puszilgatta, hol a másik szájába tűnt el a faszom vége. Tamara megfogta jobb kezével a farkamat, és örült módon elkezdte verni, miközben Kati a száját annyira tátotta ki, hogy Tamara kezéből kibukkanó faszom hegye a fogai közt eltűnve, a makkomat leheletnyit karcolta. Éreztem, hogy már nagyon közel vagyok a végéhez ezért megfogtam Tamara fejét, és közelebb húztam a faszomhoz. Ahogy megéreztem, hogy a nagynéném nyelve a golyóimat kezdi cirógatni, a testem ívben megfeszült hatalmasat hörögve a teljes adagot nővérem szájába spricceltem. Szegénykém nem tudta, mit csináljon, mert lenyelni nem merte. Tamara odahajolt hozzá, és száját picit kinyitva, megcsókolta, majd elkezdte lenyelni Kati szájából az o szájába átcsorgó gecimet, és erre biztatta nővéremet is, aki egy picit félve, de egyre bátrabban engedelmeskedett Tamarának.
Felöltöztünk, és a reggeli mellett megbeszéltük a történteket. Kati reggel felébredt, átment Tamarához, hogy odabújjon hozzá, de a földön megtalálta Tamara vibrátorát. Felkeltette Tamarát, megkérdezte, hogy talált valamit a földön. Tamara erre egy picit elszégyellte magát, de elmagyarázta Katinak, hogy mi az. Kati erre rögtön ki akarta próbálnia játékszert, de Tamara nemet mondott. Erre Kati azt mondta, hogy elárulja apákénak, hogy mit talált Tamaránál, nagynéném ekkor beleegyezett, hogy megmutatja, hogyan működik a vibrátor, és megdugja vele Katit. Amikor Kati először elélvezett akkor látott meg Tamara. A hét hátra levő napjaiban csak egymás testével voltunk elfoglalva. Szombaton megérkeztek a szülök, a születésnapi parti jól sikerült, de Kati és én tudtuk, hogy a legszebb ajándékot mi adtuk Tamarának.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7612400927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása