Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 04. 17:26 - 19iliv54

Feleségem, a nimfomániás

Harminc éve ismerem a feleségemet aki egy egyetemen a pénzügyi osztályon dolgozott, mint adminisztrátor. Nagyon megtetszett és volt olyan nap amikor kimentem hozzá munkaidőben és mikor meglátott nagyon megörült és kiment a mosdóba.

Mikor visszajött nem volt rajta más csak egy nylon munkaköpeny ami áttetsző volt fehér és pont a puncijánál hiányzott egy gomb. Nagyon élveztem, mert eddig csak a melleit simogathattam meg szívhattam és ezt nagyon tudtam értékelni. Miközben felhúztam a mellére a köpenyt csengett a telefon a főnöke szólt, hogy menjen be hozzá és vigyen be egy anyagot. Hirtelen nem tudta mit csináljon, mivel a bugyija is a fürdőbe maradt és így kénytelen volt bemenni ebben a szerelésben. Később kb tíz perc múlva az egyik kolléganője szólt, hogy a főnök kéri menjek be hozzá, mert szeretne megismerkedni velem.

Ezen csodálkoztam, de bementem és majdnem elájultam amikor megláttam a barátnőmet meztelenül az íróasztalán ült egy másik férfi farkán a seggéében egy jókora dorong, míg a puncijában a főnöke merev farka mozgott. A főn9ök elmondta, hogy nagyon tetszett neki, ahogy a beosztottja ilyen szerelésbe ment be hozzá és szeretné, ha én is beszállnék ebbe a buliba és szoptassam meg a csajt. Teljesen ledöbbentem, mert ilyet még nem láttam és nem is tudtam arról, hogy ez a csajomnak természetes dolog volt,mint később megtudtam, majdnem minden második nap órákig kefélték és szoptatták.

A csajom ezt később elmesélte és akkor döbbentem rá, hogy egy igazi nimfomániás csajt szedtem fel aki imádja, ha mindhárom lyuka tele van fasszal. A munka végeztével mikor hazafelé mentünk nem engedtem meg, hogy ruhát vegyen fel csak ebben a köpenybe mentünk és egyre jobban élveztem azt, hogy a villamoson amikor leült kilátszott a nagy szőrös puncija. Mivel nagyon tömött volt a villamos az egyik a feljárónak toltam neki, felhúztam a mellén felülre a köpenyét és becsületesen megkeféltem hiába tiltakozott. A vége az lett, hogy még ketten is beszálltak a buliba és azok is megdugták. Mikor hazakísértem elmondta, hogy neki ez az éltető eleme, hiszen már nyolcadikos korától rendszeresen megkefélték sokszor ismeretlenek is.

Egy héttel ezelőtt Pestre kellett mennie és a vonaton Pesti és majd vissza is legalább két tucatnyi férfivel volt dolga, ami roppant tetszett neki. Később majd amikor nászútra mentünk a pesti éjszakába amikor a tűzijátékokon voltunk és elsodródott mellőlem, majd négy óra múlva találkozásunkkor elmondta, hogy három srác bevitte egy lakásba és ott tizenöt srác felváltva kefélte és szoptatta. Ö szerint ez volt5 az igazi nászút, mert ennyien egymás után még sose baszták meg. Később amikor elmentünk a Mátrába ott az egyik barátom szülei házába kaptunk szállást, majd már az első este is a barátaim és az egyiknek az apja is beszállt a feleségem kefélésébe és szoptatásába. Igaz másnap nekem is sikerült a barátom anyját megkefélnem és élveztem, hogy egy hétig amíg ott voltunk rengetege dugták meg a faluból is.

Mindig ilyen asszonyra vágytam aki gátlástalan és aki imádja a férfi farkat. Mikor hazafelé jöttünk és lekéstük a buszt felvett bennünket egy autós aki szintén oda utazott ahová mink és minket hátra ültetett, mert az anyós ülésen a barátja ült. Később cseréltünk a barátjával, majd a pilótával is, mert mindketten hátramentek megdugni a feleségemet. A tükörből is csodálatosan lehetett látni ahogy a két néger koma szeretkezik a feleségemmel aki teljesen meztelen volt és ahogy remegett az élvezések pillanatában. Mikor hazajöttünk rendszeresen eljártunk táncolni ahová mindig miniszoknyát viselt a feleségem és élveztem, hogy a harminc centis szoknya alig takarta a csinos kis fenekén, ha volt rajta bugyi. Ritka eset volt, ha kettőnél kevesebb sráccal mentünk haza ott folytatni a bulizást. A következő nyáron kimentünk egy nyugati körútra és az egyik városba bementünk egy szexboltba ahol felcsatolható műfarkat lehetett venni amilyet nők és férfiak is fel tudtak venni, meg egy olyan csodás bugyit amibe bele volt varrva egy műfasz aminek a hossza tizenkét centi és a vastagsága hat centi volt. Már a bolt budijába felvette a feleségem és amikor kijött megmutatni meglátta egy férfi és megkérdezte nem e mennénk el vele egy stúdióba ahol fényképeket és filmet csinálnának a feleségemről.

Az asszony rögtön igent mondott és így elmentünk. Négy napig voltunk ebben a városba, de szinte az utolsó három napot azzal töltöttük, hogy a stúdióba meztelenül voltunk és a feleségemet majdnem mindenki megdugta, volt, hogy ketten, hárman használták egyszerre és rengeteg fényképet is csináltak róla. Azóta többször is voltunk kint, tavaly egyedül ment ki a feleségem egy hétre és három hónap lett belőle, de úgy szétkúrván jött haza, hogy napokig csak feküdni tudott ülni nem. Volt a mostani kirándulásán olyan felvétel róla, hogy a punciján a két szeméremdomb alja tíz centire lelógott, mert különböző csipeszek voltak rajta és súlyok. A mellei annyira megereszkedtek, hogy már a köldökét verik és az egyik bimbója hiányzik, mert mikor rákérdeztem elmondta, hogy az egyik arab férfi annyira belejött a kefélésébe, hogy önkívületében leharapta a bimbóját és mint egy finom csemegét meg is ette.

Elmondta, hogy elvitték egy magánlakásba ahol több kutya is meghágta és az egyik nap egy lovardába volt ahol két pónilóval és egy hatalmas nagy csődörrel is közösült. Ezen nem is csodálkoztam, hiszen már tíz éve, hogy nem lehet felcsinálni, hiszen kivették a méhét és a teljes berendezését. Ennek annak idején azért is örült és végül is én is, mert így bárkivel nyugodtan elengedhettem, hogy megkeféljék, mert nem tudták felcsinálni, mert azt különösen nagyon élvezte, ha nem a szájába ürítették a srácok a farkukat, hanem a punciját élvezték tele. Mostanában egy barátnőt szedett fel és avval szoktak franciázni, vagy egymás öklét egymásba dugni és úgy élveznek el.Tegnap rajtakaptam, hogy az egyik barátom fiatal húsz éves srácával és annak két barátjával kefélték végig az éjszakát, mert a közös ágyunkba basztak és engem véletlenül megrúgtak. Nagyon tetszett amit csináltak még a villanyt is felkapcsoltam, hogy jobban tudjak gyönyörködni bennük. Megígérték, hogy amíg rá nem unnak minden éjszakát végigkefélik, ha felváltva is hoznak barátokat, hogy élvezhessék ezt a ritka élményeket.

Az éjszaka sikerült a feleségemet meztelenül a hasamra fektetnem, úgy, hogy a feje a farkamnál volt s seggébe és a puncijába az egyik fiatal srác dugta a faszát én meg felváltva nyalhattam a megkefélt seggét, vagy a punciját amiből kifolyt az előző srác gecije. Volt, hogy a srác az élvezésének pillanatába a számba nyomta a hosszú farkát és a torkomba és a számba élvezett. Mondtam ezt máskor is megcsinálhatnánk, mert a harmadik aki belém engedte a zacskója tartalmát nagyon finom volt dús zamatos és majdnem megfulladtam annyit lökött a számba. Egyre jobban megtetszett a srácok gecije, de önállóan nem voltam hajlandó leszopni egyiket sem, csak a feleségem pinájának az íze is kellett ahhoz, hogy élvezzem a tömény férfigecit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1212400797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása