Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 04. 17:36 - 19iliv54

Rájöttem, hogy buzi vagyok

Jó pár történetet elolvastam és arra a következtetésre jutottam, hogy nekem is meg kell osztanom az első élményem történetét. Bár ez sem kollégiumban játszódik azért még izgalmas lehet. Nekem az volt.
Kicsit irigykedve gondolok a mostani fiatalokra. Bár nem vagyok még én sem öreg a magam 39 évével. Akkoriban még nem volt meg az internet adta szabadság. Nekünk úgy kellett intézni a lehetséges kapcsolatokat, hogy oda álltunk a kiszemelt partner elé és vagy óvatosan vagy kerek perec elmondtuk azt, hogy mit is akarunk. Azután vagy benne volt vagy nem. Így igazából csak a haverjaink osztálytársaik köréből válogathatott az ember vállalva annak minden kockázatát.
Történetünk idején én 13 éves voltam az osztálytársam haverját nevezzük Gábornak. Ő 15 éves volt. Gábor a szomszéd házban lakott. Néhányszor találkoztunk már de úgy igazából mi nem jártunk össze. Egyik alkalommal kérdeztem a srácokat, hogy nincs-e kedvük kirándulni, mert én fel szeretnék menni a János hegyre. Gáboron kívül senki nem vállalkozott a feladatra. Én kicsit csodálkoztam, hogy pont Ő, hiszen mint említettem mi sosem csináltunk közös programokat. Másnap reggelre beszéltük meg a találkozót és elindultunk a hegyre. Az idő ideális volt a kirándulásra. Meleg napos idő volt, de nem volt az a rekkenő hőség. Nekivágtunk a nagy túrának. Természetesen a legkisebb gondolat sem fordult meg a fejemben azzal kapcsolatban ami történni fog. Bár már jó 1 éve vertem a farkam napi rendszerességgel soha nem gondoltam fiúkra. Mindig lányok képét nézegettem és róluk álmodoztam. Mindenféléről beszélgettünk és ahogy ilyenkor két kamasz között lenni szokott szóba került a szex is. Ki hogyan, mennyit szokott masztizni stb stb. Egyszer csak azt mondta szerinte nem gáz ha két fiú egymás előtt csinálja vagy esetleg akár egymásnak is. Azt feleltem, hogy nem tudom, mert én még sosem próbáltam ilyesmit. Ekkor közölte, hogy pisilnie kell. Kihasználtam az alkalmat, mert már nekem is kellett, így én is könnyítettem magamon. Ő balra ment én jobbra. Azért nem azonos oldalra álltam vele mert a beszélgetések hatására nekem már elég rég óta állt a farkam. Elővettem és pisiltem. Mivel még mindig kemény volt egy kicsit húzogattam is. Erre megszólalt a hátam mögött, hogy ha háromnál többet húzol rajta az már maszturbálás. Gyorsan elraktam hát a szerszámom és megfordultam. Pont ott állt a hátam mögött, tehát láthatta, hogy magammal játszom. Haladtunk tovább utunkon és a téma is maradt ugyan az. Egyre jobban belemelegedtünk a dologba és akkor jött a ha te megmutatod akkor én is. Kicsit meglepődtem, de mivel teljesen helyénvalónak gondoltam a dolgot igent mondtam. A mai napig nem tudom, hogyan mertük ezt akkor és ott megtenni. Ugyanis nem bújtunk el sehova, hanem egyszerűen egy út széli padnál megálltunk és elővettük a farkunkat. Természetesen már a gondolattól megkeményedtünk mind a ketten. Ilyenkor szokott az lenni, hogy elővette hatalmas 20 centis farkát és... de nem. Jó ha megvolt 15 centi és kicsit furcsa is volt az övé. Akkor nem tudtam miért, de most már tudom, hogy a körülmetélés miatt. Játszadoztunk vele simogattuk nézegettük egymásét. Gábor ötlete volt, hogy mi lenne ha leszopnánk egymást. Benne voltam és én kezdtem. Leültem a padra Ő pedig elém állt. Furcsa volt valaki más farkát megfogni. Utoljára ilyesmi az oviban esett meg velem. Ha nem is volt túl nagy a farka, legalább formás volt és kemény. Először csak simogattam le és fel. Szép óvatosan húzódtam egyre közelebb hozzá, mert nem akartam elkapkodni semmit. Mégis csak az első. Türelmetlen volt és izgatott így finoman a "kapd már be" biztatással rávett, hogy életemben először.... Bekaptam. Jó íze és jó illata is volt szerencsére. Magam is meglepődtem, hogy milyen természetességgel csináltam mindent. Nem is akarta elhinni, hogy előtte soha nem tettem ilyet. Szoptam, nyaltam, szívtam mindenhol. Tövig bevettem a számba ami nem okozott nehézséget és mivel éreztem, hogy tetszik neki így folytattam ezt a technikát. Valószínűleg a csúcs közelében járhatott, mert felajánlotta, hogy cseréljünk. Leült a padra én pedig elé álltam letolt gatyával és kemény farokkal. Nem vacakolt azonnal a lényegre tért. Érezhető volt, hogy nem ez az első eset neki. Nekem viszont az volt. Remegett a lábam. Csukott szemmel élveztem ahogy s forró száj körbeveszi a farkam és a nyelve fürgén jár körbe körbe a makkomon. Elfelejtettem, hogy hol is vagyunk. Eszembe se jutott a környéket figyelni. Már éppen közeledett volna a vég amikor hirtelen abbahagyta. Rémülten néztem körül, mert azt hittem, hogy jön valaki. De minden rendben volt. Ő felállt és szájon csókolt. Mit tudtam én akkor még, hogy kell azt rendesen csinálni. Meg is lepődtem amikor a nyelvét bedugta a számba. Dugjuk meg egymást ajánlotta a következő lépést. Dugjuk. Teljes lelki nyugalommal vállalkoztam a következő szintre. Előrenyomott a padra. Letolta a gatyáját benyálazta a szűz és szűk popómat és már nyomult is befelé. Ilyenkor mindenki azt szokta írni, hogy milyen csodás volt, bár egy kicsit fájt stb. Azt kell mondjam, hogy én ilyet még nem éreztem. Eszméletlenül szar volt. Azt a kurva élet. Azt sem tudtam mit csináljak. Összeszorítottam a szemem és a fogam. Ő meg csak dugott. Szerencsémre nem tartott soká max 1-2 perc lehetett. Ugyanis hangokat hallottunk és a kanyar felől már látszott is a kiránduló társaság. Farok ki, gatya fel és futás. Egyenest berohantunk az erdőbe. Nem is értem miért nem ott csináltuk az egészet. Amikor meggyőződtünk, hogy nem lát minket senki, kivertük a farkunkat. Annyira fel voltam izgulva, hogy vagy 3 méterre lőttem el a patronom. Dolgunk végeztével haza indultunk. Már nem akartunk kirándulni.
Mondanom sem kell, délután már nálunk folytatódtak a dolgok. Hiába a kíváncsiság nagy úr. Nem túl gyakran, de összejártunk és egyre jobban fejlesztettük a technikánkat. Keresni kezdtem más lehetőségeket is. Szerettem volna minél több farkat meglesni, kipróbálni. Ezt akkor csak mókának tartottam és valamiért soha nem gondoltam arra, hogy meleg lennék. Próbáltam lányokkal is összejönni , de arra még 4 évet kellett várni. Addig viszont sok minden történt. Utána is. Kb 20 éves koromban tudatosodott bennem, hogy biszex vagyok. Akkor gondolkodtam el azon, hogy miként lehetne idegenekkel is megismerkedni. Persze ekkor még mindig nem volt net így hát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4112400827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása