Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 08. 16:49 - 19iliv54

A kukkolás

Ildi a húgom barátnője. Hugi gyakran meghívja, néha itt is alszik. Egy évvel fiatalabb nálam aki 21 vagyok, és elég jól néz ki. Köszönőviszonyban vagyunk, kapcsolattartásunk ezen a szinten ki is merül.

A minap is nálunk vendégeskedett a lány. Szüleim elmentek otthonról, Ildi a hugival vihorászott valamin, én pedig a fürdőszobában a mosógépet bütyköltem. Mindig van valami baja, én pedig megtanultam apámtól, hogy a könnyebb dolgokat hogy lehet helyrepofozni. Javában szöszölök a gép mögött, mikor nyílik az ajtó, Ildi bevonul, ajtót csuk, és nekiáll a kisdolgát végezni. Nem tudom, hogy nem vett észre, de én mindenesetre elfordultam, és inkább a gépet nézegettem. Aztán győzött a kíváncsiság, odanéztem. A lány szemben ült velem, és éppen a pólóját vette le. Nadrág, bugyi a padlón hevert, lehullott a póló és a melltartó is. Ott állt, kerek halmai, fazon igazított puncija előtárultak. Lecsukta a WC-t, ráült és elkezdte simogatni magát. Érdeklődve figyeltem :))

Kezével előbb csak a hasát, oldalát simogatta, majd rátért gömbölyű melleire. Finoman cirógatta, tenyerébe vette a két szép halmot. Bimbói mereven ágaskodtak, de volt önuralma, kivárt. Körbesimította kebleit, megringatta őket, kényeztette a selymes bőrt. Finoman megérintette a bimbóit, hangosat sóhajtott a vágytól. Dörzsölgetni kezdte a vöröslő málnaszemeket, időnként erősebben megcsípte őket. jobb kezét egyre lejjebb csúsztatta, feszes hasán körözött vele, majd a szinte csupasz szeméremdombot simogatta. Csak egy kis csík mutatott lefelé, az is megszűnt az ajkak fölött valamivel. Még nem nyúlt hozzá az ajkakhoz, csak a kis pihéket borzolgatta, másik kezével pedig egyre hevesebben markolászta melleit. Sóhajai szaporodtak, lélegzete néha kihagyott. Szeméremdombjáról most áttért combjai belső oldalára, ott csúszkált. Csiklója már jócskán előduzzadt, a rés pedig nedvesen csillogott.

A szobát betöltötte a női illat és a vágyakozó nyögések, sóhajok. A combokat simogató kéz egyre feljebb siklott, Hozzáért a szeméremajkak széléhez. Egyre kevésbé bírta visszatartani magát, nedvei már feneke felé csordogáltak. Ekkor abbahagyta keblei kényeztetését, bal kezével hozzáért a nedves ajkakhoz. szétválasztotta őket, és a kisajkakat kezdte sodorgatni. Széthúzta őket, belső oldalukat simítgatta, majd összeboronálta őket a lyuk fölött, és kezdte elölről. Apró sikolyok hagyták el száját, vágya láthatóan egyre feljebb csapott. Másik kezével ekkor csiklójához nyúlt, a hirtelen kéjt hangos nyögéssel fogadta. Lassan dörzsölgetni kezdte a duzzadó csiklót, másik kezének mutatóujját pedig hüvelyébe tolta. Ki-be járatta, majd utánatolta a középsőt is. Két ujja járt a síkos hüvelyben, másik kezével a csiklóját izgatta. Három ujja közé fogta a gyöngyöt, jobbra-balra lökdöste, tekergette.

Egyre vadabbul játszott, nedvei már tócsába gyűltek. Hirtelen megállt, két ujjával haladt lassan befelé a nedves vágatban. A hüvelye első falát dörzsölte, míg rá nem akadt a G-pontjára. Összerándult, azt a részt kezdte dörzsölni, csiklójával is tovább játszott. Lélegzete egyre kapkodóbb lett, nyögései hangosabbak. Ha lehet, még gyorsabban simogatta magát, szemét lehunyta, látszott rajta, hogy közel a vég. Még utoljára végighúzta a kezét csiklóján, megdörzsölte a G-pontot, és olyan elementáris erővel szállt el, hogy majdnem elájult. Hangosan felsikoltott, többször összerándult, orgazmusának nedvei pedig megáradtak, elöntve kezét. Mikor visszatért a fellegekből, felöltözött, eltüntette a nyomokat, és kivonult a szobából. Én meg ott guggoltam a mosógép mögött, és azt hittem, szétrobban a farkam. Érthető, ha gyorsan segítenem kellett ezen a problémán...

Ildinek természetesen nem mondtam el, hogy láttam ezt az "előadást". De azóta is töprengek: hogy nem látott meg, amikor bejött? Lehet, hogy direkt nekem rendezte az egészet?

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1112410495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása