Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 14. 13:05 - 19iliv54

Az első szex (4. ilyen című történet)

Még régebben, 14 éves koromban kezdtem el felfedezni magamat. A puncim még teljesen szűz volt, nem is vártam hogy bárki -saját magamon kívül- felfedezze azt a szűz, rózsaszín, szűk területet ott lent.
Aztán 16 évesen már jóformán vágytam arra, hogy a műpéniszeken kívül más is kielégítsen.
Akkoriban, tizedikben volt egy nagyon helyes, jó testű, kedves srác az osztályban, akivel jóban is voltam, és ő mindig gyengéd volt velem. Valamiért vonzódtam hozzá, mindig örültem, mikor mellettem volt és ölelgetett, mikor az arcomat simogatta és úgy nézett a szemembe. Mondhatni jártunk, mivel az első csók még nem csattant el, de mindketten tudtuk, hogy ami köztünk van, az már rég több, mint barátság.
Egyik este, mikor filmet néztem, motoszkálást hallottam az emeletről. Egyedül voltam otthon, nem tudtam elképzelni ki lehet fent, ezért egyből a telefonhoz nyúltam, és Ádi (így hívják) nevére nyomtam, hogy felhívjam. A biztonság szóról egyből ő jutott eszembe.
- Igen? - kérdezte álmos hangon.
- Felébresztettelek? - kérdeztem remegő hangon, suttogva.
- Dehogyis, filmet nézek. - válaszolta. - Mi újság?
- Semmi… csak… van valaki a házban.
- Zsófi, te vagy a házban. Mi a baj?
- Nem, nem én… nem is anyáék. Csinálj valamit. Félek.
- Jó, egy perc és ott vagyok. - mondta, majd letette a telefont. Elmondhatatlanul örültem neki, hogy csak egy utcára lakik tőlem.
Mikor megérkezett, lenyomtam a kaputelefon gombját, ezzel kinyitva neki a kaput. Hamarosan benyitott a bejárati ajtónkon, és egyből a nyakába ugrottam.
- Hol van? - kérdezte.
- Fent. De ne menj fel. Mi van, ha fegyvere van? - kérdeztem félve.
- Zsófi, egészen biztos, hogy nem ember. Nem tud belógni úgy, hogy te végig itthon vagy.
Ádi felment, és körülbelül két percig semmit nem hallottam járkáláson kívül.
- Nincs itt semmi. - kiabálta fentről, majd lejött és rám nézett. A lábam remegett, és konkrét pánik-fejet vágtam, ezért Ádi elmosolyodott.
- Félsz. - jelentette ki, majd sóhajtott és hozzám lépett, átölelve engem. - Át akarsz jönni? - kérdezte, mire bólintottam. - Gyere.
Felvettem a kabátomat és elvettem a telefonomat az asztalról, majd kilépve a házból bezártam az ajtót és megfogtam Ádi kezét. Egy kicsi, nagyon lassú, csöndes, meghitt séta után elérkeztünk Ádiék házához. Nagy volt és szép. Kinyitotta nekem a kaput, majd az ajtót, és felvezetett a szobájába.
- Szüleid? - kérdeztem meglepődve.
- Balatonon vannak a nyaralónknál. - mondta. - Kérsz valamit? Lemegyek innivalóért. - kérdezte, mire megráztam a fejem.
Ádi lement, majd visszatért két doboz sörrel.
- Tessék. - mondta, majd odadobott nekem egy sört.
- Köszi. - hallattam.
Egy darabig beszélgettünk, elszívtunk egy szál cigit, megittuk a sörünket.
- Hol szeretnél aludni? - kérdezte, majd meglátta hogy szégyenlősen nézem őt. - Velem?
- Igen. - mondtam.
- És kell alvópóló?
- Nanáá! A legnagyobbat, ami a térdemig ér. Azt kérem. - mutattam arra a darabra, ami rajta volt. Hatalmas póló, Nirvana felirattal. Odaadta a pólót, én pedig elrohantam a fürdőszobába. Felvettem a pólót, és konstatáltam, hogy nincs rajtam semmi nadrág, csak egy fekete francia bugyi. Visszamentem a szobába, ahol sötét volt, Ádi pedig az ágyén feküdt póló nélkül, így láthattam az izmos hasát. Nem volt rajtam melltartó, így takargatnom kellett a mellbimbóimat, mert nagyon kemények lettek. Tökéletes felsőtest.
Befeküdtem mellé az ágyba, és ráhajtottam a fejemet a vállára, majd tanulmányozni kezdtem a hasát. A kelleténél kicsit több ideig nézhettem, ugyanis Ádi rám nézett és elröhögte magát.
- Zsófi, mit nézel? - kérdezte, mintha nem tudná.
- Téged. - mosolyogtam, majd végigsimítottam a hasát, és egy gondolat villant át az agyamon. Elvégre két hét múlva töltöm a 17-et, és már testileg teljesen érettnek érzem magam erre, és a srác, akivel csinálnám, szeret, és én is szeretem őt. Gondoltam, kezdeményezek.
Ránéztem, ő is rám nézett.
- Mi az? - kérdezte röhögve, majd megsimította az arcom.
- Semmi… - mondtam, majd hirtelen letámadva megcsókoltam. Hosszú, tökéletes csók volt. Talán a legjobb és legédesebb, ami elcsattant valaha.
- Héé… Zsófi. - Tolt el kicsit magától. - Biztos ezt akarod? - kérdezte. Tehát megértette.
- Igen. Teljesen komolyan. - öleltem meg újra.
- De te már voltál valakivel valaha? - kérdezte.
- Nem. De téged szeretlek, és én ezt akarom. - nyomtam egy puszit az arcára. - Te már voltál valakivel?
- Én is szeretlek. - mondta, és fölém hajolva megcsókolt hosszasan.
És ismét megcsókolt, hosszasan. Megfogta a combom, simogatta, majd miután a lábaimmal játszadozott, benyúlt a bugyimba. Érezte, hogy nagyon nedves volt már. Megcsókolta a hasam, majd izgatni kezdte a csiklómat. Mikor már majdnem elélveztem, egyetlen ujját gyengéden becsúsztatta a puncimba, majd ki-be húzogatta gyengéden. A csípőm megemelkedett, a testem vonaglott.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr5012426135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása