Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 15. 12:32 - 19iliv54

A bulis szex

Ez idő tájt három-négy hetente valamelyikünknél házi buli volt. Középiskolában ez eléggé megszokott, azt hiszem.

Az társaságba egy nemrég bekerült lánnyal a legutóbbi buli óta leveleztünk. Időközben szakítottak a barátjával, és egyéb okokból kifolyólag hamarabb érkezett a helyszínre.

Kajáztunk beszélgettünk, elvoltunk, aztán elkezdtek szállingózni az emberek. Fogyott az inni való, nőtt a hangulat, táncolgattunk, beszélgettünk.

Valami okból kifolyólag kikeveredtünk az udvarra, ahol volt egy hintaágy. Leültünk egymás mellé aztán beszélgettünk.

Egyszer csak közölte, hogy fázik.

- Ülj a az ölembe, majd átkarollak, megmelengetlek.

Átült az ölembe én átöleltem, elkezdtem simogatni a karját, a hátát közben beszélgettünk tovább.

Következő "problémája" az volt, hogy kiszáradt a szája. Na gondoltam magamban, benedvesítem én neked. Odahajoltam, puha csókot nyomtam az ajkaira. Rám nézett, majd elmosolyodott. Visszacsókolt; nyelvét finoman végighúzta ajkaimon, majd lassan becsúsztatta a számba. Heves csókolózásba kezdtünk.

Jobb kezem lassan átsiklott karjáról a mellére és azt simogattam tovább.

Kezem becsúsztattam a fölsője alá és kikapcsoltam a melltartóját. Ujjaim lassan levándoroltak az oldalán majd előre az hasához fel a melleiig. Becsúsztattam a kezem a melltartó alá és kezembe vettem bal mellét. Simogatni, masszírozni kezdtem. Mutató ujjam a bimbója körül körözött, néha meg-megérintve a hegyét.

Hirtelen megfogta a kezem, jelezve, hogy álljak meg, majd mutatta, hogy vegyem ki a kezem. Elengedtem a mellét és kihúztam a kezem a fölsője alól.

Felállt az ölemből, kibújt a melltartójából és a nyakamba akasztotta. Kissé felhúzta szoknyáját, hogy hozzáférjen a bugyijához. Megfogta két oldalt a falatnyi fehérneműt és kibújt belőle, majd a kezembe adta. Megfogta a bugyis kezem és az arcom elé vezette.

- Érzed?

A bugyija teljen nedves volt és érződött rajta az illata.

- Csússz lejjebb.

Kijjebb csúsztattam a fenekem a hinta széle felé. Kioldotta az övem, majd kigombolta a nadrágom. Lehúzta a cipzárt. A bokszerom nem volt begombolva, így az időközben megkeményedett farkam - örülve, hogy szabadul a szorításból - az égnek meredt. A lány kezébe fogta és elkezdte simogatni. Becsuktam a szemem és élveztem, ahogy puha keze mozog a férfiasságomon. Kis idő múlva lehajolt és megnyalta a makkot. először a hegyét, majd körbe az alját is. Lassan a szájába vette és szopni kezdte. Becsukott szemmel élveztem a kényeztetést.

Nagy cuppanás kíséretében engedte ki farkamat a szájából. Lábait megtámasztotta a két oldalamon, kezével megkapaszkodott a kezeimben és lassan ráült a farkamra. Halkan felnyögtem. Forr volt, nedves és kissé szűk. Átkarolta a nyakam és lassan mozogni kezdett. Jobb kezemmel elkezdtem a csiklóját és a szeméremajkait simogatni.

A tempója egyre gyorsult, először halkan, majd egyre hangosabban nyögdécselni kezdett, végül elélvezett. Teljesen magába eresztette a farkam, majd csókolózni kezdtünk. Mikor kissé rendeződött a légzése Leszállt rólam és ismét szájába vette a péniszem. Ujjaival szorosan rámarkolt és verni kezdte, miközben erőteljesen szívta, illetve a a nyelvével a makkot izgatta. Rövid időn belül a szájába élveztem.

Elcsigázottan nyúltunk el. némi pihenés után rendbe szedtük magunkat és visszamentünk a buliba.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr9912428247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása