Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 17. 17:57 - 19iliv54

Szex korrepetálás

Hali ez a történet érettségim elött volt 2 éve
elég rosszul álltam matekból (magyarból is szerk.) ezért szüleim a szomszéd srácot bizták meg a korrepetálással persze egy kis pénzért cserébe :D
érettségiig még volt 3 hónap

Ricsivel elkezdtünk matek órákat venni . Régen mi jártunk mikor kisebbek voltunk . Barátnőim szerint még mindig belém van zúgva Ricsi de én ezt nem hittem el mikor egy nap
úgy jött át hogy szakitott a barátnöjével elégge rosszul nézet ki és hát próbáltam meg vigasztalni
-Tudot Lili mikor mi szakitottunk még rosszabul néztem ki és még én nem felejtettelek el teljesen !
-Ezt hogy érted? kérdeztem vissza
-Hát tudod én még úgy érzem hogy szeretlek ,lehet hogy eltelt már 2 év azota de hidd el hogy szeretlek.
Meg sem birtam szolalni néztem csak ki a fejemböl .
-Ugye még azért barátok maradunk és korrepetálhatlak ?
-persze , én is szeretlek - nyögtem ki
Ricsi hirtelen lekapott és azt sugta a fülembe - tudod miota várom ezt?
boldogan csókoltam vissza .
elkezdtük egymást vetköztetni közbe csókoltuk egymást
Már a mellbimbóm meredezett és éreztem ahogy Ricsi nadrágjában elkezd nöni valami
simogattam neki nagyon élvezte utána mikor már rajtam nem volt semmi elkezdte szopni a mellbimbómat
nagyon jól csinálta végig csókolta a testemet egészen le a bokámig utána jött felfelé a combom belsö oldalára .Meg puszilta a szemérem ajkamat nagyot sohajtottam, látta hogy élvezem és bátrabban kezdte csinálni nagyokat nyögtem utána elkezdet ujjazni nagyon jól csinálta
Mikor látta hogy lassan elfogok élvezni abba hagyta . Felült az ágyra én letérdeltem elé és lehúztam a nadrágját nagyon állt már neki szép vastag farka volt
Elkezdtem szopni nagyon mélyre vettem be ö közben simoggata a hajam a fejem és kérte hogy térdepeljek fel az ágyra .
Közben szoptam miközben ö ujjazott.
Mikor már majdnem eldurrant szolt hogy hagyjam abba .

Lovagoló pózban csináltuk először nagyon élveztem és ö is ilyen jól még nem dugtam meg. hirtelen felült és lefektetett az ágyra a lábamat a nyakába vette és igy még mélyebbre tudta nyomni a farkát szinte már viszontkattam annyira jól eset .
Utána megforditott és kutya pózba nyomtuk huzta a hajam amire én kértem mert nagyon szeretem egyre nagyobbakat lökött rajtam .Hirtelen éreztem hogy valami forróság önt el belülről és én is megremegek egyszerre mentünk el .
Ricsi kicsit aggódott hogy bennem ment el mert nem szokása de most annyira fel volt pörögve hogy nem tudott tisztán gondolkodni de szóltam neki hogy szedek gyógyszert erre a szóra kicsit meg nyugodott .

Azóta együtt járunk (2 éve) Ricsi már eljegyzett és igent mondtam neki annyira boldog vagyok vele .
Remélem tetszett mindenkinek higyjétek el nekem igen :D

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr6412432633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása