Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 17. 17:04 - 19iliv54

Szex nagy mellű nővel

Társkeresõn ismertem meg a következõ sztorim fõszereplõjét. Alacsony, nagy mellû, szexi dús ajkú lányt. Pár találka után rátértem, hogy mi lenne ha szexelnénk...mivel õ kapcsolatot szeretett volna nehezen vette rá magát. Én nem akartam akkoriban lekötni magam, és ezt meg is mondtam neki. Egyik este beadta a derekát...eljött hozzám, beszélgettünk, majd rá nyomultam. Nehezen oldódott fel, de végül kiengedett. Sokat csókolóztunk, élveztem, hogy dús-húsos ajkai voltak. A mellei pedig kemények és nagyok. Bõven kitöltötték nagy tenyeremet és jó nehezek voltak. Sokat nyaltam a bimbóit, kényeztettem amit nagyon élvezett. Hanyatt döntöttem és végig nyaltam egész testét és közben egyik kezem mindig valamelyik gyönyörû mellét masszírozta. A puncija is remek volt, és nagyon élvezte ahogy a nyelvemmel kényeztettem. Miután már éreztem, hogy az ujjam is kívánja a nyelvem mellé, így nyalás közbe egy majd két ujjal kényeztettem. Csendes típus volt, de éreztem hogy nagyon élvezi. Egy idõ után átfordult és õ kényeztetett. Végig csókolta a nyakam és haladt lefelé kisportolt felsõ testemet csókolgatva. Már alig vártam, hogy húsos ajkai közé kerüljön a makkom és leszopjon. Nem is tétlenkedett...szopta nyalta a keményre duzzadt farkamat. Majd az ágy szélére ültem és magam elé térdeltettem, azt hitte így akarom folytatni a cumizást...én elkezdtem nagyon benyálazni a melleit és megkértem h õ meg a farkamat amennyire csak tudja. Ekkor már rájött mit akarok. Két nagy kemény melle közé raktam a farkam és szinte mellbe dugtam. Nagyon élveztem és remek látvány volt ahogy a két cicije között mozog a farkam. Mikor már éreztem hogy nem csúszik olyan jól magamra húztam a lányt és lovagló pózban belé hatoltam. Felnyögött és nagy lendülettel elkezdtem dugni ahogy csak bírtam. Egyre csak fokoztuk az iramot, mígnem szinte egyszerre élveztünk el és õ a testemre omolva pihegett tovább...

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr912432495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása