Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 19. 13:36 - 19iliv54

Az első youtuber pinám

Minden ember életében eljön az első masztizás egy kapcsoaltban a társ erotikus képére.
Magam már rég benne vagyok az írói szakmába, és most jutottam el oda hogy ezt le is írjam, de jó ízesen!

Na ez úgy kezdődött, hogy 2012-ben gondolkoztam januárba, hát, hogy már el kéne veszíteni a szüzességem, és megkértem Vitó cimborámat, aki ma már híres youtube videós, hogy mutasson valami könnyű vérű lányt. Be is adta a facebook linkjét, és akkor még tapasztalatlan de már jó alapokkal bepróbálkoztam a csajnál, később életem első komoly kapcsolata ez lett, és belegondolva a leghosszabb is, mivel itt kellett a legtöbbet várnom egy cidázásra.

A lányról, barna haj, barna szem, duci, alacsony, ragaszkodó, és egy kedves arc társult még a hófehér bőrhöz, nagy szerelem volt, ő legalább is szeretet, én nem mondom hogy szerettem, mert hazudnék, és az nem szokásom mikor írok, de sikerült könnyedén és gyorsan elnyernem a szívét. A vicc az volt a dologba, hogy a facebook prof képén teljesen máshogy nézett ki a csaj, mint élőbe, és kellemes meglepetés ért. 2 hónap facebookos chat után sor került az első randira, csendes volt, és egyfolytában mosolygott, sétáltunk, egy szót nem szólt, és én egyfolytában próbáltam bátorítani, a megérzéseimre támaszkodtam, és egyfolytában sikerült az amúgy fehér arcát vörösen tartanom, aztán megszólalt, és beszélgettünk, leültünk egy játszótéren egymás mellé a padra, és én felé, ő felém, és beszélgettünk nagyon aktívan, aztán a vállamra hajtotta a fejét, és hozzám bújt, ez meglepett, mert ilyen még nem történt, meg akik előtte voltak, csak facebookos ribancok, és arra amúgy nem lehet alapozni, erre hamar rájöttem. Indultunk vissza felé, és én megkérdeztem:
- Kaphatok egy csókot? és kaptam, és kurva jó volt, a pillanat gyönyöre, a gatyámban a pillanatnyi erekció, érdekes volt, majd kísértem pár mellékutcát, elbúcsúztunk, és indultam haza.

Hamar rájöttem, hogy ezzel a lánnyal hamar irigységbe tudok hozni két lányt, az egyikbe 2 évig voltam szerelmes, és végül beledepiztem, a másikkal együttest alapítottunk és a gitárosom volt, addig a napig, na ezt majd máskor, maradva a témánál.
Szóval este beszélgettünk, néha-néha küldtem neki a farkamról egy képet, amit általában jól fogadott, az első volt a nehéz, mert nem tudtam mit reagál, de felizgulódott.
csináltam egy facebookos csoportot is, ami tele volt a brémmel, a lánynak már szám szerint 2 héttel a találkozásunk után már 35 különböző képe volt különböző expozíciókkal az általában erekciós farkamról. Na a farkamról azt kell tudni, hát hogy az pinába való nem seggbe, minap is kért egy lány facen, egy régi osztálytársam a brémről egy képet, mert a szexuális életemről beszélgettünk, a képre csak ennyit kapuk: Túl Vastag!
De volt már arra is nem egyszer alkalom, hogy egy lány azt mondta, hogy fel se fér belé, pedig fel ment elöl hátul, felül, de erről is majd máskor.
Témánál maradva megkaptam életem első androidos okostelefonját, ez akkoriban nagy szó volt, és ott facen beszélgettünk, amíg nem kapott ő egy galaxy minit, hát, egyből keresgélni kezdtem a Market-be hogy ne kelljen mindig a facen beszélni, hanem hangba is lehessen, én programként a Nimbuzz-t találtam, ami bevált volt, aztán majd Kakao talk is volt, meg viber, meg skype, de ezekről is majd máskor.
Szóval eljött a nagy nap, amikor nem küldtem, ha nem kaptam képet, épp a wc-n ültem, és nem rég fedeztem fel a maszturbálást a suli wc-be angol óra elött. És végül is, kaptam képet, húú, az valami fantasztikus volt, én ott csak rángattam a műszert, erre látom, hogy jött valami kép, és az izgalmat csak fokozta, hogy ahogy megnyitottam csak a fekete hátteret adta be, majd bejött a kép, egy szőrtelen kis fehér és rózsaszín rózsapunci kissé már nedvesen, de szüzen, azonnal elmentem a láttán, fantasztikus volt, még most is, ahogy írok eszembe jutnak azok a lágy vonalai, azok a selymes vonalak, és visszaemlékszek milyen volt nyalni, és egyáltalán tapintani, de erről is majd később.
Hatalmasat sültem el, és persze azonnal lementettem a képet, csodálatos volt, ezek után beköszöntött a chat szexek időszaka, de erről is majd máskor.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr10012437105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása