Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 19. 13:15 - 19iliv54

Skype szex sztori

Egy nap az unalma odáig fajult, hogy felnéztem chat-re hátha akad valaki értelmes, és számításaim be is jöttek, mert akadt. Egy darabig beszélgettünk, majd áttértünk skype-ra, ahol életem egyik legintenzívebb masztiján estem át. A történetem egy unalmas délután kezdődött nem is olyan régen. Betegség miatt egy ideje már itthon voltam, és már eljutottam arra a pontra, hogy nem tudtam magammal mit kezdeni. Semmihez nem volt kedvem, de azért csináltam is volna valamit. Így kötöttem ki Chat-en. Régebben sokszor fel szoktam nézni beszélgetni, ha nagyon unatkoztam, de mostanság már csak ritkán.

De azon kevés alkalomkor mikor mostanában fenn voltam feltűnt, hogy egyre több olyan ember akad, aki csak azért van fent, hogy szexpartnert találjon, vagy szexuális témákról beszélgessen, esetleg chat szexeljen. Engem valójában ez ne zavart. Bármiről el tudok beszélgetni, és szó-szó, már én is eléggé be voltam erjedve. Gondoltam ha odáig fajul a dolog, akár egy jó kis chat szexbe is belemegyek. Elég élénk a képzeletem, szóval egy jó beszélgetés is elégé fel tud izgatni. Már persze, ha olyan a téma... És olyan volt. Egyből belépés után több srác is rám talált, de egyikükkel sem voltam úgy igazán egy hullámhosszon. Na meg hát persze azért voltak egy kicsit fura fazonok is. Már kezdtem letenni arról, hogy találok valakit aki segít elvégeznem, mikor megjelent a színen Ő. Nevet most nem említenék, de már az első percben megfogott benne valami. Nem volt nyomulós, és nem is egyből azzal kezdte, hogy mennyire megdugna. A bemutatkozással kezdtük, aztán elkezdtünk beszélgetni mindenfajta hétköznapi dologról. Persze azért közbe közbe szúrtunk pár utalást, félreérthető dolgot. Aztán egyre intimebb kérdések kerültek terítékre.Mikor vesztettük el a szüzességünk, mikor szexeltünk utoljára...

Mikor elmondtam neki, hogy Én valójában még szűz vagyok egy kicsit meglepődött, de éreztem, hogy azért izgatja is a dolog. Aztán persze jöttek a kérdések,hogy egyáltalán nem volt e még semmi,hogy azért masztizni szoktam-e meg hasonlók. Én töredelmesen válaszoltam minden kérdésére, és feltettem a sajátjaimat is. A téma egyre jobban beindított, és szinte öntudatlanul indultak el a kezeim, miközben azt képzeltem, hogy az Ő kezei kalandoznak a testemen. A témák egyre forróbbak lettek, mi pedig egyre felizgultabbak. A kezeim egyre intimebb területek felé haladtak. Már már kimerítettük a chat szex fogalmát, de aztán jött a váltás ideje. Felajánlotta, hogy mi lenne, ha áttérnénk skype-ra, ott akár láthatnánk is egymást. Én belementem, hisz már totálisan be voltam gerjedve, bár sajnos az én kamerám nem volt jó. Azt mondta nem baj, én majd csak "beszélek" miközben nézem Őt. A gondolat, hogy "élőben" láthatom a farkát már tényleg teljesen feltüzelt. Már eléggé kívántam a szexet, csak sajnos sosem volt rá alkalom, vagy éppen partner, akivel szívesen elveszítettem volna a szüzességem, így hát ilyen és hasonló dolgokkal kerestem a kielégülést, így belementem, és át is mentünk skype-ra.

Ott egy darabig még folytattuk a beszélgetést, majd rátértünk a lényegre. Amint megjelent a kamera képe, egyből egy méretes szerszám nézett velem szembe. Hát nem mondom a látvány teljesen beindított, pedig azt hittem ennél jobban már nem tud felizgatni. Ekkor már én is hevesen simogattam a puncim, az ujjam egyre gyorsabban dörzsölgette a csiklóm. Már a beszélgetést is mikrofonon folytattuk, így a másik kezem is felszabadult. Elkezdtem az egyik mellemet gyúrni, miközben azt figyeltem, hogy hogyan veri méretes farkát, és arról beszélgettünk, hogy mit csinálnánk egymással. A farkát nézve feléledt bennem a vágy, hogy a számba vegyem, és addig szopogassam, nyalogassam, míg el nem élvez. A hangja, a látvány, és a dolgok, amikről beszélgettünk teljesen feltüzeltek. Már nem csak simogattam a puncim, hanem be is csusszant az első ujjam. Éreztem, hogy nem kell sok ahhoz, hogy elélvezzek, de próbáltam minél tovább húzni a dolgot, így csak lassan mozgattam az ujjam. Az Ő keze is kicsit lassabban mozgott a szerszámán, úgy látszik Ő sem akart még a végére érni. Bár mindezek ellenére egy kicsit zavarban voltam, hiszen mindent kimondatott velem. Hogy mi az amit szeretnék, kipróbálnék a szex terén, hogy mit csinálnék vele, ha együtt lennénk... De cserébe Ő is részletekig menően elmondta, hogy mit tenne velem.

Oh istenem. Észre sem vettem, és az első ujjhoz csatlakozott a második is. Már a tempó is gyorsult, így már két ujjam is egyre gyorsabban mozgattam és a puncim is egyre jobban csöpögött . Már nem bírtam visszatartani magam, és valójában nem is akartam. Egyszerűen annyira beindított a hangja, és az, hogy részletezte, hogy hogyan venné el a szüzességem, valamint a látvány, hogy kezei körülzárják nagy eres farkát, hogy már csak arra tudtam gondolni, hogy végre elélvezzek. A végső döfést az adta meg, hogy azt mondta hallani akarja, ahogy elélvezek, mert nem akar előttem elmenni. Így hát még gyorsabb tempóra váltottam a két ujjammal, már egészen vadul mozgattam őket a hüvelyemben, miközben másik kezemmel hol a melleimet, hol a csiklómat izgattam. Eközben néztem hosszú, kemény farkát, és elképzeltem, hogy milyen lenne, ha az ujjaimat felváltaná vele. Ez lendített át a csúcson, és akkorát élveztem, mint még talán soha, mióta elkezdtem masztizni. (Pedig már elég régóta csinálom.) Amint én végeztem, és már csak lihegtem szólt, hogy most már Ő is mindjárt elmegy, de szeretné, ha kicsit még rásegítenék, ha még egyszer elmondanám, hogy mit szeretnék vele csinálni, ha akkor előttem lenne.

Az orgazmus utóhatásait még mindig érezve megfeledkeztem a szégyenlősködésről is, és el is ismételtem neki még egyszer, hogy mennyire szeretném a számba venni a farkát, hogy megkóstolhassam milyen íze van. Ezután a számból átkerülne egy másik testnyílásba. Először csak hozzádörgölném a puncim, hogy ismerkedjek az érzéssel, ahogy a bejáratnál "kopogtat", majd szépen lassan ráereszkednék. Először biztos, hogy egy kicsit fájna, de amint hozzászokok az érzéshez elkezdenék rajta lovagolni, és addig mozognék rajta, míg mindketten a csúcsra nem jutunk. Úgy látszott sikerült elég érzékletesen leírnom a dolgokat, mivel a beszámoló vége felé akkorát spriccelt, hogy a szemeim is elkerekedtek. Csak néztem, ahogy lövellt ki a spermája, és ha nem lettem volna teljesen kielégül, és fáradt újra magamhoz nyúltam volna. Szép nagy adag távozott a farkából, mire az Ő élvezete is lecsengett. Ezután megkérdezte, hogy hogy tetszett a dolog, mire én arcomon hatalmas mosollyal csak annyit mondtam, hogy NAGYON, főleg a látvány.

Pár percig még beszélgettünk, majd Ő elment, hogy rendbe szedje magát, és nekem sem ártott egy gyors zuhany, hiszen eléggé leizzadtam, és kimelegedtem. Miután mind a ketten visszatértünk, még sokáig beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy kinek mi tetszett a dologban, és hogy legközelebb egy kicsit feldobhatnánk a dolgot. Mert abban természetesen egyet értettünk, hogy lesz legközelebb. És lett is. Azóta párszor már megismételtük a dolgot, és egyre csak jobb lett, egyre nagyobbakat élveztünk együtt. De ez már egy másik történet... Bízom benne, hogy egy jó darabig megmarad még a kapcsolatunk, és talán egyszer arra is lesz lehetőségünk, hogy személyesen találkozzunk.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2112437029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása