Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 21. 17:24 - 19iliv54

erotikus történetek olvasása

Sziasztok! A nevem bobóka, férjezett fiatalasszony vagyok! Nagyon szeretek olvasni, főleg erotikus történeteket, mert megmozgatja, fejleszti a fantáziámat. Mióta az eszemet tudom, szeretem magam kényeztetni. Ma sincs ez másképp. (A férjem teljes mértékben kielégit, nincs vele semmi gond, a méretei is rendben vannak!!!) mégis, ha tehetem mindig elolvasok 1-2-3 erotikus történetet, és meg-meg simogatom magam. Épp ilyen történetet kerestem, amikor rátaláltam erre az oldalra és nagyon sok örömet okozott nekem. Ezért gondoltam irok nektek én is, hátha valakinek én is tudok örömet okozni a saját élményemmel.
Egyik nap magam voltam otthon, neten böngészgettem, mikor felfigyeltem egy erotikus hirdetésre.Az erotika szó hallatára furcsa érzés fogott el. Ekkor jutott eszembe, hogy keresek egy jó kis honlapot, ahol kedvemre olvasgathatok. Megtaláltalak Titeket! Először csak cimek szerint válogattam, majd kategóriák szerint. Előre bocsátom, hogy kiváncsi természetű vagyok, szeretném tudni, milyen lehet egy nővel szeretkezni, milyen érzés lehet, ha egy nő elégit ki, de még nem próbáltam. Egy maszturbálós történetet olvastam, amikor azon vettem magam észre, hogy bizsereg a puncim. Éreztem, hogy a csiklóm egyre nagyobbra dagad. Mintha nem tudtam volna, megnéztem, hogy nedves vagyok-e már, benyúltam hát a nadrágomba, a bugyimat félrehúztam, de már nagyon lucskos volt a puncikám. Kivántam az ujjaimat, de, hogy egy nagyot élvezhessek a végén, megpróbálom elnyújtani a szeretkezést magammal. Levetem a nadrágomat, csak a kis tangán keresztül simogaton kopaszra borotvált puncimat. Ezzel nemsoká érem be, igy hát lekerül rólam a tenyérnyi tanga is, előbb csak a vénuszdombomat simizem, majd lassan-nagyon lassan haladok lefelé. Egy kicsit elidőzök a puncin, még nem húzom szét az ajkaimat. Majd bedugom az ajkaim közé a mutatóujjam hegyét, csak egy picit, éppenhogy érezzem a forróságot. Ezzel az egy ujjammal egyre beljebb haladok, ezzel az egy ujjammal körbejárom a csiklómat, simogatom, maszirozom, ütögetem(nagyon óvatosan). Hamarosan beavatom a középső ujjamat is, és lassan haladok a lyuk felé, megyek a nedvesség forrásához, lassan nyomom be az ujjam egyre mélyebbre és mélyebbre, és élvezem, ahogy a tenyerem a csiklómhoz ér. Ki-be mozgatom a két ujjam, miközben a tenyerem a csiklómat izgatja, igy nagyobb orgazmust élek át, nem csak bennt élvezek, hanem kinnt is élvezek. Már egyre hevesebb vagyok, már majdnem a csúcsra értem, amikor kihúzom magamból az ujjam, hogy még nyújtsam a nagy pillanatot. Már nem birok magammal, már nagyon kivánom magamat, látni akarom,mikor elélvezek és kicsordul a pinámból a nedvem, és elfolyok, ezért magamban az ujjaimmal átmegyek egy másik szobába, ahol sok tükör van, és a tükör elé ülök,úgy, hogy minden részét lássam a pinámnak, látom, hogy úgy csordogál belőlem a nedvem, ahogy nyomom be az ujjam, mindig kilökődik. Ez igy jó lesz baby-mondom magamnak fennhangon. Már egyre gyorsabban szeretkezek magammal, az ujjaimmal, már nem igazán tudom, hogy hol is vagyok csak egy célt látok magam előtt. Jár ki-be, körbe-körbe az ujjam, látom, hogy elváltozik az arcom és a gyönyör előtt csak arra tudok gondolni, hogy szeretném ha szophatnék egy faszt miközben maszturbálok, erre gondolva egy hatalmasat és hangosat élvezek. Látom, ahogy elfolyok, ahogy folyik a padlóra a nedvem, majd ezt szétkenem magamon, a hasamon a mellbimbómon. Tartok egy levezetőt... Lenyalogatom az ujjamról a puncikám nedvét, megnyalom a mellem is, simogatom, kényeztetem magam a maszti után. Lassan összeszedem magam, elmegyek zuhanyozni és újra elolvasok pár történetet, ha a férjem hazaér, csak egy pólóban, bugyi nélkül és nedvesen, szexre készen várom haza. Ez egy másik történet lesz. Remélem hamarosan lesz időm leirni, és remélem sok örömet szereztem én is Nektek ezzel a saját élménnyel!

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7312444131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása