Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 21. 17:52 - 19iliv54

Lucas olajos fasza

Másnap reggel Stella telefonált, hogy estére megjön, és érdeklődött hogy minden rendben e van. Természetesen a válaszom igen volt…gondoltam nagyon is rendben. Benéztem Mariann szobájába de még aludt. Akkor van időm reggelit készíteni, gondoltam megnézem Lucas mit csinál.
Ő már nem aludt az ágyán ült és valamilyen lapot nézegetett. Mikor beléptem, láttam hogy bedugja a paplan alá. „Jó reggelt fiatal ember” szóltam mosolyogva. „Leülhetek melléd megbeszélni a tegnapi történteket?” kérdeztem és a választ sem várva leültem mellé. Egy kicsit elbeszélgettünk. Értelmes fiú volt. Beszélgetés közben felidéződtek a tegnapi események és valahogy kellemetlenül kezdtem érezni magamat mert újból elfogott a bizsergés a lábaim között. Már menni készültem mikor Lucas megkérdezte „ de milyen volt velem a szex?”. Rámosolyogtam, fölé hajoltam és gyengéden megcsókoltam az ajkait
„ Fantasztikus voltál”mondtam.
„Most is kívánlak” szólt és várta a feleletemet.
„Nem lehet” válaszoltam.
„De nézd mennyire kívánlak” és rámutatott álló farkára, mely a pizsama nadrágján belül kimutatta vágyakozását.
„Segíthetsz magadon is” mondtam.
„Masztira gondolsz?” kérdően rám nézett.
„Ne mond hogy még sohasem csináltad?”
Kis hallgatás után beismerően bólintott „Hát igen, néha szoktam játszadozni vele.”
„Akkor most is megteheted”
Erre meg sem várva hogy magára hagyjam benyúlt a pizsamája alá és elkezdet játszani a péniszével.
„Akarod nézni?” kérdezte.
Már a gondolat hogy láthatnám egy fiú önkielégítését tűzbe hozott. Halkan csak annyit mondtam „Igen”. Ekkor letolta pizsamáját és meztelenül végigfeküdt az ágyon. Egy kicsit szétterpesztette a lábait és kezeit rátette a szőrzetére. Nagyon vonzó látvány volt. Éreztem ahogy izgalomba hozz a meztelen kitárulkozott test látványa. Lucas elkezdte magát simogatni. Előbb a hasa alját és a szőrzetét. Mindkét kezét használva. Majd egy kicsit lejjebb haladva simogatta és irritálta a pénisze tövét. Majd felhúzva lábait teljesen szétterpesztette a lábai. Így tisztán láthattam ahogyan simogatja farka tövét és ujjaival játszik a herezacskójával. Majd még lejjebb tolta ujjait és simogatta a herezacskó alatti selymes részt. De már teljesen beleélve a játékba teste vonaglott és hullámzott a kéjtől amit saját magának nyújtott. Már én sem bírtam magammal. Ez a látvány teljesen magával ragadott. Lenyúltam és kigomboltam a farmeromat, ügyesen kibújtam belőle, ledobtam a bugyimat és visszaülve az ágyra szétvetettem a lábamat. Benyúltam a lábam közé, éreztem a nedvességemet elkezdtem játszani én is magammal. Lucas rám nézet és mintegy felfokozva az élvezettől tovább simogatta magát. A jobb kezével megfogta meredező farkát és elkezdte húzgálni a bőrt a péniszén. Láttam ahogy előbukkan a pénisze fényes hegye és nagyon élveztem a látványt. Hirtelen abbahagyva a masztit hátranyúlt, egy kicsit kotorászott a szekrényébe kivett egy tubus test olajt. Tenyerébe csorgatott belőle és rákente a péniszére. Ez gyönyörűen fényleni kezdett és újból folytatta a játszadozást figyelve engemet is amint ujjaimmal kényeztetem a pinusomat. Közben halk nyögdécselést hallatott. Jobb kezével a farkár verte lassú tempóval és a bal kezével újból simogatta a farka tövét és a herezacskóit. Az olaj lassan lefolyt a herezacskóira is melyet érzékien szétkente rajta ujjaival és folytatta a játékot. Mintha nekem játszott volna szerelmi táncot. Jobb kezével újból elővette az olaját és most bőségesen meglocsolta vele a péniszét, öntött a farka tövére és heréire is. Az olaj szétfolyt a testén. Két kézzel szétkente azt simogatva a szőrzetén, farkán. Szinte folyt mindenütt. Lassan lefolyt a herezacskóján keresztül és végigfolyt a végbélnyílásán keresztül és csöpögött le az ágy paplanjára melyen fiatal férfiteste vonaglott és kéjesen hullámzott. Jobb kezével újból húzgálni kezdte a sikamlós bőrt a meredező fényes farkán. Bal kezével simogatását folytatta a farka tövétől a heréin keresztül majdnem a végbélnyílásáig. Ujjai ügyesen simogatták fiatal testét és én már nem bírtam tovább, elélveztem. Testem megfeszült és én is vonaglani kezdtem. Éreztem ahogy nedveim megindulnak és élvezet közben átfolyva ujjaim között lecseppennek. Lucas folytatta a játékát. Tovább húzgálta lassan érzékien a jobb kezét a sikamlós farkán. Bal keze simogatta heréit. Olajos ujjaival simogatva lejjebb nyúlva simogatta azt a selymes részt mely elválasztja végbélnyílását a heréitől. Rám szegezte tekintetét, mintha azt mondaná „nézzél”. Bal kezét még lejjebb tolta és ujjával megérintette a végbélnyílását, mely szinte tiszta olaj volt. Ujjával simogatni kezdte. Nagyon izgató volt. Megemelte csípőjét és így simogatva kiskapuját kitárulkozott még jobban. Simogatva kiskapuját, jobb keze tovább folytatta dolgát a péniszén. Majd növelve ujja nyomását gyengéden behatolt olajos ujjával saját végbélnyílásába. Először csak óvatosan, egy kicsit. Majd tapasztalva tágulását magába nyomta teljes mutató ujját és elkezdte húzgálni ki – be mintha kefélné saját magát. Őrjítő volt a látvány. Jobb keze kezdet felgyorsulni és bal kezével saját kiskapuját dugta. Majd megfeszült teste és kéjes nyögések között elélvezett. Spermáját kilövellve lelocsolta saját hasát és mellét. Teste vonaglott az élvezettől. Kihúzva ujját végbélnyílásából, és abbahagyva a masztit elernyedve elnyúlott az ágyon. Közelebb mentem hozzá és végigsimítottam testét. Ujjaimmal megérintettem mellkasát. Akartam érezni nedveit. Tenyeremmel simogatva szétkentem spermáit majd lejjebb megsimogattam még mindég olajtól lucskos ágyékát. Fölhajolva ajkon csókoltam. „Fantasztikus voltál” mondtam neki. Soha eddig nem tapasztalt élmény volt ez a számomra. Szerettem volna magamban érezni újból ezt a fiút de nem volt rá idő. Már mennem kellet. Kilépve szobájából még mindég égett a testem a látottaktól.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7612444193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása