Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 21. 17:44 - 19iliv54

Szex a discoban, kielégítik a nejem

Még csak pár éve voltunk házasok, de nekem sokszor szombat esténként volt, hogy vidékre is kellett mennem a diszkókba vittem árut. Ilyenkor volt amikor eljött velem a feleségem. Az egyik ilyen alkalommal amikor bementünk és megkerestem a főnököt mondtam az asszonynak menjen el táncolni, de volt olyan, hogy rögtön odajött hozzánk egy ismerős és elkérte az asszonyt tőlem. Elvitte magával táncolni. Persze ahogy ilyenkor szokás megkínálták egy kis piával és hamar gondoskodtak arról, hogy az italtól melege legyen és könnyebben le tudják vetkőztetni róla a gátlásait.

Amikor én kb. egy óra múlva előkerültem már sokszor a blúza ki volt gombolva a szoknyája felhajtva és a seggén sem volt bugyi sem.Volt olyan eset amikor ketten használták, illetve két fasz járt a szájába mert szoptatták. persze ennek a következménye az lett, hogy reggelig legalább tizenöt húsz srác dugta meg. Sokszor amikor nagyon részeg volt a blúza sem volt begombolva és a szoknyája a derekán volt. Lassan a környék összes férfia megdugta és volt, hogy meztelenül táncolt a színpadon a közönség nagy örömére.

Nem egyszer a főnök is megbaszta még a seggét is és oda jártak a határőrök is baszni a nejemet. Persze ilyenkor volt, hogy otthagytam és vagy másfél óra múlva mentem vissza mert közben én is elmentem a főnök feleségéhez kefélni. Ezt tudta a főnök is, de őt sem zavarta, mert közben ő meg a fia a nejemet baszták és még azok is akiknek odaadta és pénzt fizettek a főnöknek. Mikor visszamentem az egyik alkalommal a feleségem egy ágyon volt és az ágyon alatta feküdt egy arab srác aki kefélte a seggét a másik a pináját baszta felülről a harmadik állva baszta a hosszú faszával a nejem pináját majd az ötödig szoptatta.

Mikor visszajöttünk a városba elmentem még három diszkóba ahol leadtam a kért árukat, majd az utolsó helyen meglátták, hogy a nejem is a kocsiba van, kiment hozzá az egyik főnök és behívta kajálni. A nejem kapott az alkalmon és bejött vele. Mire én végeztem már megkajált és éppen sörrel kínálták. Nekem mondták üljek le és kajáljak meg, és elvitték táncolni.

Szerencsére itt még nem tudták mekkora kurva és csak szelíden táncoltak vele, bár láttam, hogy kocsányon lóg a szemük amikor a blúz alig takart valamit a lengő mellein. A szoknyája se takarta igazán a seggét és a pináját a kidobásoknál. Végül elvittem innét mielőtt még reggelig végigbaszta volna mindenki és inkább hazavittem. Alig értünk haza éppen felfelé mentünk a lakásba amikor az egyik szomszéd kiszólt, hogy menjünk be hozzájuk, mert bulit csaptak. odasúgtam az asszonyomnak nem akarsz legalább egy bugyit venni magadra. Mondta nem, mert úgy is hamar lekerül róla, mert ezek közül már sokan megbasztak és ismerik a szexéhemet.

Persze míg megjöttek a piával már az egyik házban lakó feleség kivette a nejem blúzából a melleit és elkezdte a sajátjával simogatni, miközben a sógora elkezdte baszni a csajt. A vége persze az lett ennek a kis bulinak, hogy a nyolc férfi mindenki más feleségét kefélte és szoptatta. Lassan minden asszony és férj meztelenül táncolt, majd a szomszéd házból is átjött három pár és azok is betársultak a kefélésekbe. Reggel felé amikor már csak négy pár volt beállított négy néger srác aki az egyik asszonynak a diákjai voltak és mindenkit megbasztak, de úgy hogy volt olyan asszony aki sírva kérte ne keféljék tovább, mert már vérzik a nagy faszoktól.

Volt egy néger koma aki miközben én kimentem egy kis piáért eltűnt a nejemmel és az ott lakó közölte, hogy felmentek baszni a lakásunkba. Ott meg is találtam őket és bár a srác fasza félig kint volt az asszonyom pinájából, de nem is csodálkoztam rajta, mert akkora hosszú és vastag volt, hogy magam is meglepődtem. A nejem örömmel közölte, hogy végre olyan fasz van benne ami nem fér bele, de reméli, hogy reggelre, vagy estére sikerül a srácnak teljesen betolni a szétkefélt pinájába a harmincnyolc centis és nyolc centi vastag faszát.

Hát teljesen ledöbbentem még az ott lakó unokaöcsém is csodálkozott ezen és igaza lett a nőmnek, estére teljesen beleerőszakolta a srác a nagy faszát a nejem pinájába. Szerencsére másnap ünnep volt és nem kellett munkába menni, mert ezek ketten estik basztak, de már akkor ki-be járkált a fasz a nejembe. A nejem megígérte a srácnak, hogy a jövő héten szombaton kimegy vele a szülei gazdaságába és kipróbálja végül megint a pónilovat, vagy a nagy csődört is.

Persze a vége az lett, hogy elvitték az egyik nagy kórházba mert olyan mélyen hatolt be a nagy csődör a nejem pinájába, hogy elkezdett ömleni a vére. Csak nehezen tudták megállítani, hogy ne vérezzen el. Utána ki kellett vennie a méhét is, mert teljesen tönkretette a nagy fasz. Közölték vele, hogy ezért még a rendőrségre is mennie kell, mert nekik kötelességük ezt jelenteni. Persze nagy galiba lett belőle, de a srác anyja elment segíteni amibe az apja nehezen akart belenyugodni.

Kiderült azért, mert a rendőrfőnök is meg akarta már sokszor baszni a feleségét és hogy ne tegyék ki rendőrségi zaklatásnak a nejemet és a fiával végre kefélhet nyugodtan inkább lefeküdt a tiszttel. Az ügy akkor lett igazán rendbe téve amikor a nejem a srác apjának és annak a három testvérével is hajlandó volt dugni. A nejem elvált és odaköltözött a farmra ahol naponta rendszeresen mindenkivel kefélt. Később az egyik arab barátja elvette a volt nejemet és kivitte magához feleségnek, meg közös kurvának. Ezt nekem röhögve mesélte el. Ennek már negyven éve.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2912444179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása