Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. április 30. 19:54 - 19iliv54

Családi örömök apával - 2 rész

Szerző: spanyol

Szédületesen jó volt apával és anyával az este, éjjel még a szüzességem is elveszett, de majd reggel tükörbe is kell néznem... de hogyan lesz tovább?

Jó reggelt szép csillagom.., jutott el az agyamig, valahonnan a messzi távolból!
Egy puha simogató meleg kezet éreztem az arcomon..., de hát hát akkor nem álmodom !
Jó reggelt! -hallom újra! Mi szépeket álmodtál az ágyamban ?
Te vagy az anya? -Újabb simi... Hétalvó nagylányom, ébredezzél!
Gyere le az ebédlőbe, kávé és egy kis déli reggeli! Apa már vár bennünket. Úristen... egyből magamhoz tértem... Anya, mit... -nyugi kicsim, látom, elpirultál, de nincs mit szégyellned, gyere, apa örülne ha már mennénk. De én... Gyere csak!

Szevasz apa, léptem be az ebédlőbe lesütött szemmel. Nagy zavarba voltam. Apa Felnézett a kezét kitárva, puszit kérek! Ez eddig csak anyával volt így minden reggel, mert én általában nem is találkoztam vele.
Megkerültem az asztalt, a nyakát átölelve, arcon pusziltam, miközben a kezével megfogta a fenekem, ide is kérek és odatartotta a száját. Anya csak állt a másik oldalon, és nézett ránk !
- Zavarban vagytok? mosolygott. Anikám, ezentúl légy természetes apával is.
Mától nem csak a lányunkként vagy a család része, hanem az intim nemiségünkben is család lettünk.
Ezentúl te is mindenbe beleszólhatsz, és várjuk a véleményedet mindig!
Ezzel odajött, és a hajam alá nyúlva lágyan megfogta a nyakam, kaptam tőle egy csókot.
Van mit megbeszélnünk, mondta miközben visszaült az asztalhoz.

Nagyon örülök, hogy apa tett nővé, mert ezt az elsőt soha nem fogod elfelejteni! Biztos vagyok benne, hogy csodálatos emlék marad, mert tudom, hogy apádnál senki nem szeret jobban!
A családunk intim élete immáron minden tekintetben teljes, és remélem boldog is marad!

Ezentúl nem fontos zárni a fürdő ajtaját, nem kell pironkodnunk egymás előtt. Lehetünk lengén öltözve, akár bugyi, gatya nélkül, ki mit lát jónak, mert az életünknek az intimitásai mindig köztünk maradnak, ezek a dolgok életünk végéig tabu! A külvilág, a rokonok felé csak egy átlagos család vagyunk!
Meglátod kislányom, minden kialakul szépen az életedben. A tegnapi este nem a rendszeres ismétlést jelenti, hisz ezek után neked is lesz sok-sok új barátod, csak te már felnőtt nő módjára tudod majd kezelni a dolgaidat!
A nehezebb dolgoknál apa és én ugyanúgy ott lesz neked, és nagyon örülnék neki, ha néha esténként közénk bújva, elmeséled a gondjaidat, örömeidet. Biztos hogy a szeretetünk talál megoldást mindenre!
Mától, két nőt szerethet "nőként" apád, büszke magára, hisz nőtt a háreme, kuncogott rákacsintva anya!
Tudod te, -fordult felém apa- nevetve, milyen nehéz dolgom lesz kiszolgálni a nőim szeszélyeit?

Megyek zuhanyozni kiáltottam, benyitva a fürdőbe! A kilincs megállt a kezemben, apa meztelen állt a mosdónál és borotválkozott! Felém fordult, - hű de elpirultál kicsim-, na gyere nyugodtan, gyere...
A szégyenlősségem égette az arcom, de ezen túl kell jutnom!
Nem kéne pirulnom. Hiszen én akartam hogy apa az enyém legyen, lefeküdjön velem!
Ledobtam a köntöst, és a mosdó melletti zuhany alá álltam!
Amikor apa elkészült, meztelenül odalépett elém, rajtam végigfutott a borzongás, amikor megéreztem magamon az egész testemen végig futó tekintetet. A bimbóim biztos elvágták a vízcseppeket, úgy meredeztek. Az arcom égett, de nem a víz melegétől. -Gyönyörű nő lettél,- ezzel felkapta a sortját ,és kiment.

Délután anya feljött hozzám, és avval kezdte, nehogy másképp viselkedj a szokásosnál, hisz minden a családban marad. Nő lett az én kicsi lányomból, méghozzá micsoda szép nő, ezzel leült mellém az ágyra, és kezét a takaró alá csúsztatva simogatni kezdte a combom. Egyre feljebb és beljebb simogatott a puha kezével.
Kicsim, beszéltem apával, és hogy tudjad, apa továbbra sem bánja, ha mi is szeretgetjük egymást!
Az meg nagyon jól esne neki, ha -néha részese lehetne- a mi nőies játékainknak!
Ezentúl ez természetes lehet, persze csak ha te is akarod!
A másik kezével is benyúlva finoman lehúzta a bugyimat. Aranyos punci, már ismeri a fütyköst, ezzel a benyálazott ujjaival körkörösen simogatni kezdte a csiklómat! Na nekem se kellett több! Felültem, a takarót eltolva, magamra húztam a fejét.
Gyere... nyalogass egy kicsit. Anya te isten vagy, ez nagyon finom... Csináld, nyald a nagylányodat!
Behunyt szemmel élveztem, hosszú nyögdécselések közepette mozgatva a csípőm, és amikor jött... anya fejét satuba szorítottam, mert nem akartak a lábaim szétnyílni!
Anya simogatva szopta a cicimet, közbe az ujjaival a csiklóm dörzsölve újra és újra a gyönyör felé repített!
Felkeltem, és letérdeltem az ágy mellett, most te jössz! -mondtam.
Anya elterülve, szétnyitotta a lábait, és behunyt szemmel várt.
Az ő legnagyobb boldogsága az volt, ha a lábait, a talpától a punciig végig csókoltam, nyalogattam,szopogattam a lábujjaival együtt. Imádta nézegetni a "V"-be meredő megemelt lábait, a nyelvet ami nyalogatta, a csókolós szájat ami becézgette ,és a hajkoronát aminek a csiklandó érzése megindította a nedveit!
A talpa nyalogatását különösen szerette, és én a szopogatások közben odanyúltam a puncijához, -anya te tiszta lucsok vagy-, ilyen jólesik neked? Erre kapott tőlem a puncijára egy csókot.
Látod, most maszatos lettem, -nevettem egyet-és újra visszatértem a lábaihoz!
Anikám, te magad vagy a gyönyör, soha nem tudok veled betelni, mondta anya, és felkelt az ágyról.
A két nő összeölelkezve megcsókolta egymást. A mi dolgaink ilyen mélységéről apa semmit nem tudott, csak azt hogy anya gyakorlatban is felvilágosított engem! Persze ezt már észre fogja venni később, de az akkor már nem lesz érdekes!

Estére vendégünk leszel az ágyunkban, -ott ahol ahol elvesztetted a lányságod-, Csinálunk egy kis családi ismerkedést! Jó lesz kicsim? -hisz tudod, anya és apa nagyon szeret téged!
Jut eszembe, - felnőtt filmet sajna nem nézhetünk,- még nem múltál 18! -ezzel nagyot kacagva kiment a szobámból!

Kitaláltunk egy klassz "Családi Club"-ot a számítógép naptár jegyzetében. Mivel havonta 2-3 közös együttes estét terveztünk a nagy franciaágyon, így mindenki a neki esetleg kellő napra beírt egy kérdőjelet. Egymástól függetlenül nézegettük, mikor jön össze (Fránya pirosbetűs napok...) a "club"estünk? Életemben nem felejtem el azokat a boldog időket, a fesztelen szeretkezéseket egymás előtt, és egymásba gabalyodva, hármasban átélt élvezetekig repítő simogatásokat, szájaink játékát egymáson!
Néha, számolatlanul törtek rám olyan élvezetek apa és anya együttes rafinált érintésétől, amit később soha senki nem tudott belőlem előcsalogatni!
A legtöbbet velem foglalkoztak, apa a csókjaival végig kedveskedett a testemen, és már remegtem ,hogy mikor jön az isteni feszítő érzés, hogy minél hamarabb beljebb segíthessem az imádott farkát!
Persze ezekhez anya is sok örömet adott, állandóan csókolgatta a nyakam, szopogatta a fülcimpám (ami már magában majd megőrjített)és a cicijeim annyi szopogatást kaptak, mintha egy éhes csecsemőm lenne!

Anyának voltak ötletei: -a lányod kér egy puszikát, az apukájától-, gyere, ne várasd sokáig!
Ezzel anya széjjelebb húzta a combom, és finoman széttárta az ajkaimat. A csiklóm már erre büszkén előbujt a redő alól, és jólesően borzongani kezdett apa leheletétől, ahogy a szája a szétnyitott combjaim felé közelített. -Lehunytam a szemem-,majd elöntött a szája forrósága, azt hittem rögtön elélvezek!
Éreztem Anyát,amint apa csókoló szája alatt benyúlt a puncimba, és az ujját, a róla csöpögő nedveimmel a számba tolta. Szopogasd -mondta-, te tudtad hogy ilyen finomak a nedveid ?
Ezeket az ízeket apa varázsolta ki belőled! -úgy szopd-! Ugye milyen jó?

Anyáék magukkal is sokat bíbelődtek, addig piszkálgatták egymást, amíg valamilyen rafinériával feltüzelték magukat, és akkor indult apa kemény szerszáma a hódító útjára, majd átfordulva hatvankilencbe, hangosan cuppogva nyögdécselve, elérkeztek a végállomásra, anya puncijából a nedveivel kevert sperma visszacsókolásával vége volt a menetnek. Utána elcsendesedtek.
Én egész idő alatt mellettük -néztem az ingyen mozit- és szorgalmasan dolgozva magamon a gyönyörbe hajszoltam a puncim!
Néha azért segítettem nekik, hol apa golyóit, és fenekét ápoltam a számmal, hol anya puncijával ismerkedtem, amikor odafértem!
Szerettem amikor oldalra fordulva apa hátulról betette anyának, mert akkor én ráhajolva a csiklóját kezdtem a gyönyörbe hajtani, miközben a ki-be járó farok is kapott a síkos nyelvemből és nyálamból jócskán. Apa sem úszta meg, átnyúlva a lába közt, a fenekéhez jutott a szabad kezem, és a glicerin kúptól síkos lyuk, beszippantotta az ujjamat.

Amikor anya nekikészült egy kényeztető szopásnak, mindig rám szólt, -fogd be apád száját- nem akarom a nyögéseket hallani! Ez zene volt a füleimnek, és máris apa nyaka fölött térdeltem, és finoman, lassan ráengedtem a puncimat, arra a nyalásra termett szájára! Ráadásul mire leértem, a -nyelvét már kidugva- hívogatott! Anya szája apának, apa nyelve nekem, folyamatosan ontotta a gyönyöröket, és a cicijeim ilyenkor mindig apa szájában kaptak becézgetést!
Anya nem csak engem, de a férjét is a farkán keresztül az égi gyönyörökbe tudta emelni!

Nagyon élveztük ezeket a kérdőjeles estéket! Nem volt féltékenykedés, vita és súrlódás!
Közben én is eljártam bulizni, és szórakozni, és ilyenkor döbbentem rá, hogy a velem egykorú csajok, mint a -szédült tyúkok- egyből (tyúk-liba-ribi módjára) buktak a srácok farkára, keféltek liftben, fának dőlve...elhitték hogy ők az igaziak..a kiválasztottak, és közben fogalmuk se volt, milyen, és mi az igazi! Én már nem buktam ezekre, így engem nem tudtak a nagy dumákkal megfogni...
Öröm volt otthon lenni! Szabadok voltunk, és jólesett egymás közelsége. Mindig évődtünk egymással.De szép idők is voltak ezek.
Anya a tűzhelynél kavart, én meg mögé állva megkérdeztem: -nincs meleged-? Á, nincs... Erre felnyúltam a a szoknya alatt a meztelen combján a lába közéig. Összezárta! A nyakához hajolva a fülébe suttogtam: szét a lábakat, mert... Engedett a szorításon és így a megnyíló lábak közt lassan végig simítottam a puncivágatán a fenekéig, és vissza!
Anya te nem mondtál igazat! Hazudtál a kislányodnak! Ez meleg és nedves!
Tudod mi jár a hazudós kislánynak? Ugye tudod? Evvel felemeltem a szoknyát a derekáig, és a fenekére ütöttem. Júj, mit csinálsz, én nem voltam rossz! De hazudóska voltál, miközben már húztam le a bugyiját, és mire leért a bokájáig, rászóltam: - lépj ki belőle!
Apának ezalatt az asztal másik felén a füléig ért a szája ahogy a rögtönzött játékunkat figyelte!
Folytattam, -gyere anya, megfogtam a kezét és az asztalnál leültem a székre ! Az ilyen kislány még többet érdemel, ezzel felhúztam a szoknyáját, - feküdj az ölembe !
Elkezdtem simogatni a formás fenekét, majd kétszer meglegyintve, finoman alányúltam... hú de nedveske a kislány idelent, és még kétszer végighúztam az ujjam a vágatán, majd kapott egy nagy puszit a popsira ! Kész!-, segítettem fel az ölemből!
Mondanom se kell, apa is felállt a székről, miközben a farka (az asztal alatt már elővette) karóként meredt a hasának!
Persze hogy ebből rögtön egy nagy hármas összeborulás lett (naptári kérdőjel nélkül!)!
Apa sem maradt ki a csínyekből. Anya hozott egy prosztata vibrátort, ami egy kis aranyos olyan kb 6-8 centinyi gömbfejű rudacska volt, ami izgett mozgott, a benne lévő golyó le-fel is járt a bólogatás közben (mi lányok is kipróbáltuk, isteni volt) és vékony pánttal rögzítettük a kicsúszás ellen.
Elkaptuk apát, míg anya először felnyomott egy kúpot, -neked is legyen jó lucskos- ezzel egy pici tágítás után feltolta a szerkentyűt. Megígértette apával hogy semmi módon nem ér a farkához, azt csak mi tehetjük! Egyébként úgyis figyelünk! Anya kezelte a távirányítót, és néha a sikositóval bekent kezével húzott néhányat a farkán,majd gyorsít-lassít-kézimunka-így ment a menet!
A vége az volt, hogy apa pont akkor élvezett el, amikor valójában még félig sem állt a farka, hihetetlen mennyiségű magot fröcskölve szerteszét!Azt mondta, az életben ekkora, szinte már fájdalmas gyönyört, még nem érzett soha! Később apa nagyon megszerette ezt a kütyüt, és használta is sokszor, amihez anya finom keze is nagyon ügyesen besegített!
Én se maradhattam ki a cseles dolgokból, -jól tudtam, én se maradok ki- eljött nekem is az ideje!
A szobai kis létrán állva törölgettem a szekrény tetejét, amikor megjelentek az ajtóban. Látom te is olyan rossz kislány vagy mint anyád volt-mondta apa! Nehogy leess onnan, majd én leveszlek, de előbb vedd le a blúzod nehogy beakadjon, most kérem, a bugyidat is és a zoknidat... ezek után ott álltam a létrán, meztelen! Apa odaállt elém: -ülj a nyakamba kicsim- , leveszlek! Rossz kislány, anyát megijesztetted hogy leesel onnan!
Széttettem a lábam, apa kétoldalt megfogta a derekam, és szétnyitott lábakkal lecsusszantam a nyakába, puncimmal az orrába dörzsölődve csúsztam a szájáig.
- Most így maradsz-utasított anya, majd mögém került, miközben apa a nedves puncimtól alig kapott levegőt!
Valami kis hideget éreztem a fenekemnél, -nem leskelődsz- mondta, és síkos lett a popsi lyukam! Már éreztem is egy vékony vibrátor feszítését.
Anya beindította, és hol fokozta, vagy lassította az iramot, és erre az ütemre én is egyre jobban ficánkoltam apa száján, akinek addigra az állán folytak a nedveim, pedig szorosan oda voltam tapadva a szájára.
Háromszor élveztem, szinte egymásba folyó lüktetésekkel. Hiába apa szája és a "vibri" együtt megtették a dolgukat!
Na milyen volt, kicsi lány? és egy finom mozdulattal lehuppantott az ágyra!
- Ugye jó leszel ezután-? kérdezte két puszi kíséretében, miközben anya kihúzta a vibrátort belőlem!!

Napozós, -tanuló kislány- koromban valaki ezt nekem meséli, hát "te hülye vagy kisanyám" kíséretében valahova messzire küldtem volna. Magamba nézve meg kell vallanom most én lennék az a hülye, mert az a mese csak egy visszafogott vázlat volt az életem további alakulásához képest!

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr6212469767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása