Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. május 08. 10:11 - 19iliv54

Szerelem-sex-mi jöhet még?!

Szerző: Liliomszáll

Sosem izgultam még fel annyira, amennyire a múltkor. Ott volt a barátom, Zsolt, és a barátnőm, Timi. Hármasban töltöttük el az unalmas délutánt, ami adatott. A szüleim távol voltak, és így engedélykérés nélkül feljöhettek a barátaim.
Mint mondtam, hárman voltunk. Zsolt és én egymásnak bújva feküdtünk, míg Timi törökülésben ült mellettünk, és úgy néztük a TV-t.

Egy szexfilm ment. Zsolt izgatta a combomat, amitől már nedvesedtem. Aztán elkezdtünk csókolózni, elég hevesen. Timi ránk figyelt, de nem csinált semmit.
Aztán csak úgy minden bevezetés nélkül, teljesen elfeledve, hogy Timi is ott van, Zsolt szétgombolta az ingemet, majd a melltartómat, végül meg levette a bugyimmal együtt a nadrágomat. Rám feküdt, és lehúzott sliccéből elővette ágaskodó falloszát, és belém hatolt. Nyomta, nyomta elém, egyre hevesebben. Én nagyon élveztem. Hagytam, hogy teljesen az övé legyek. Fallosza ki-be járt bennem, egyre mélyebbre. A szőnyegbe kapaszkodva fel-fel ült, hogy minden irányban mozgathassa bennem farkát. Éreztem, hogy teljesen önkívületi állapotban van, ahogy dugott engem. Halkan nevetgéltem, ahogy élveztem a szenvedélyét.

Majd elélvezett. Izmait megfeszítve nyomott egy utolsót, és megfáradva lehuppant mellém. Farka nem akart kijönni belőlem, de kivette kézzel. Ott feküdt mellettem a hátán, égnek álló farokkal. Rá akartam ülni, mert én még nem elégültem ki, de Timi nem hagyta. Láttam, hogy ő is le volt öltözve. Érzékien megsimogatta a melleimet, majd ujjazni kezdett. Zsolt azt mondta, hogy térdeljek le. Hátulról kezdett kefélni, Timi meg alám mászott, és a melleimmel játszadozott. Zsolt megint nagyon heves volt, és kétszer el is mentem. Majd miután lemászott rólam, én ráfeküdtem Timire, és ujjazva ritmikusan mozogtam rajta.

Nagyon élvezte. Addig Zsolt megint dugni kezdett. Így aludtunk el, és nem is tudom meddig szeretkeztünk!

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr312489325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása