Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. június 16. 17:13 - 19iliv54

Munkatársi viszony

Szerző/beküldő: Anonymous

Ez egy olyan történet, mely szerintem mindenkivel megesett.

Eljött a nyolcadik osztály vége. Beiratkoztam egy kereskedelmi suliba. Az első osztályt tökéletesen (kisebb-nagyobb zökkenőkkel) végigjártam. A második osztály is szépen telik mikor elkezdek bejárni egy bizonyos boltba.
Ebben e boltban volt tanuló Dávid. Ő egy kisportolt jóképű srác. Nagyon megtetszett, szinte első látásra szerelmes lettem Dávidba. Ezek után mivel egy suliba jártunk egyre többet találkoztunk, beszélgettünk. Nagyon jó volt vele lenni. Ezt Ő is tudta.
Eljött a második év vége. El kellett dönteni, hogy hova megyünk gyakorlatozni. Persze hogy azt a boltot választottam, ahol Dávid is gyakorlatozott így még többet találkozhatunk. Egyre jobban összemelegedtünk.

A délutános műszak után mindig hazakísért engem. Egy téli esten igen hideg volt, ezért behívtam hozzám. Anyáék síelni voltak, ezért egy kicsit rámenősebb voltam a kelleténél. Elkezdtünk smárolni. Eszméletlen jól smárolt. Én egy kicsit ideges voltam: mert hát ő életem szerelme. Tehát smároltunk. Levette e felsőmet, izgatóan végigsimította a testem, majd a fenekemet kezdte markolászni. Ahogy én is levetten a pólóját, nagyon élveztem, amint a testem e testéhez simul. Megsimogattam a hátát le égészen a fenekéig. Egy halk nyögés nyugtázta a tettem.
Lassan nyúlt a nadrágomhoz kigombolta, lehúzta a sliccem. Tovább már magától leesett a farmerom. Én is megszabadítottam a farmerjától. Nagyon tetszett a látvány. egy gyengéd puszit adtam a nyakára. Nagyon szeretem ott puszilgatni. Gyengéden átkarolt megfordított így háttal álltam neki. Kikapcsolta a melltartómat és megsimította a vállam. Közben levette a melltartó pántomat. Liba bőrős lettem az érintésétől. Hozzásimultam és éreztem a merevedését a fenekemnél. Átkarolt és a fülembe súgta:
- Kívánlak.

Feleletül hátrahajtottam a fejem és megcsókoltam. Eddig a keze a derekamon pihent. Én csók közben felvezettem a cicimre. Értette a célzást, elkezdte őket markolászni. Egyre hevesebben és hevesebben. Fekete tanga van még mindig rajtam. A csípőmnél a tangám pántját lecsúsztatta egész a bokámig. Miközben felállt, megpuszilta a szeméremajkam. Egy halk nyögést hallattam. Rám nézett és mosolygott. Hangtalanul hátrébb léptem és Ő követett. Egészen az ágyig hátráltam. Leültem és lábaimat széttettem, így Dávid közelebb kerülhetett a lüktető és nedves pinámhoz.
Letérdelt elém és elkezdett játszani a nyelvével. Nagyon élveztem. Mind jobban és jobban akartam vele szeretkezni. De nem lehetett. Láttam, rajta, hogy Ő is akarja. Felkúszott a fejemhez, de a kezét lenn tartotta és ujjazott. Először egy majd kettő és végül három ujjal. Egyre jobban közeledett az a pont, amikor elélvezek. Próbáltam húzni a dolgokat, de nem igazán ment. Rövid időn belül elmentem. Nagyon jó volt. Életem első orgazmusa életem első nagy szerelmemmel.
Reggel Dáviddal ébredtem. Ő már rég fenn volt és nézte, hogyan alszok. De azért én is tartozok neki valamivel: nekem is ki kell elégítenem Őt. De ez majd egy másik történet lesz. Ha kíváncsiak vagytok rá, elmesélem azt is. :)

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4912600617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása