Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. július 09. 14:31 - 19iliv54

Amikor először nálam jártál

Szerző/beküldő: Bela1991

Felkísérnélek a lakásba.

A nyakad mögé csúsztatnám a kezem és megcsókoltalak. A másik kezemmel felemeltem a lábad, amint széttetted, felemeltelek és így vittelek be!

Közben a nyakad és a cicid csókolgattam, bevittelek a fürdőmbe, ráraktalak a mosógépre!

Elkezdtelek vetkőztetni, megnyitottam a csapot!

Levettem a felsőd, a nadrágod.

Minden levetett ruhaneműd helyén hosszasan csókolgattam a pucér bőröd.

A nadrág ahogy lassan lecsúszik a gyönyörű combodról, mindent elárult a lábad remegése, azt h mire gondolsz, megcsókolom a térded, szétnyitom a combjaidat.

A térdednél haladok tovább a nyelvemmel, hátradőlsz, várod a folytatást, a sikamlós nyelvem a combodon felfelé haladva perzseli a tested!

Beletúrsz a hajamba, nem bírsz magaddal, a nyelvem hegyén érzem ahogy lüktet a vér a formás combodban, és egyre közelítve a puncidhoz ez a lüktetés egyre szaporodik!

Ahogy a nyelvem egyre beleízlel a finom puncidba úgy kezdesz el felsóhajtani.

A szíved majd kiugrik, felnyögsz, mert egyre mélyebbre tolom benned a nyelvem.

A puncid minden hajlatát végigsimítom a sikamlós nyelvemmel, a kezemmel pedig a melled a markolászom.

Azokat a kerek ciciket amiken a bimbók olyan izgatók, h nem bírom ki. Hozzá akarok érni!

Közben a nyelvem nem tétlenkedik!

Ennek hangot is adsz!

Felnyögsz, sóhajtasz!

Magadhoz szorítod a fejem!

A kezeim lecsúsznak a ciciden végigsimogatom a feneked, azt a gyönyörű gömbölyű popót! A kezem lecsúszik a lábadon, majd lassan elkezd felkúszni a combod belsején mint egy élvezetet okozó kígyó. Selymesen simogatja a lüktető combod, ami erre összerándulni próbál! De nem hagyom!

A sóhajaid ritmikusan követik egymást, én közben a kezemmel egyre közeledem a puncidhoz.

A nyelvem folyamatosan csapkod, soha meg nem áll, az érzés ami magával ragad egyre hevesebb.



Kell neked, érzed hogy jó!!!!!


Az ujjam lassan finoman elkezdi simogatni a nedves meleg puncid, a nyelvem nyalja.

Éreztem, hogy lüktet a véred, minden porcikád egyet akar!


A kezem finom simogatása átvált ritmikus mozgássá, ami a hüvelyedben táncoltatva neked egyre gyorsabb tempót diktál!

Hangosan, kiabálsz, hogy folytassam!

Ahogy nyögsz egyre ritmusra, úgy nyallak és simogatlak.

Kéred, hogy gyorsítsak a tempón!

Érzem, hogy közeledik a tetőpontod!

Csak pár perc kell, hogy elérd a csúcsok csúcsát!

- Kívánlak! -mondod, te! Mire én:

- Nem bírom hangsúlyozni mennyire kívánlak!

Ekkor egyre hevesebben kezdtelek nyalni, te egyre gyakrabban nyögtél fel!

Magával ránt az érzés, nem bírod türtőztetni!

Nem bírsz neki ellenállni!

A fejem a puncidra tapasztottad és annyit mondtál:

- Abba ne hagyaaaaaaaaaaaaaaaaad!

Másodpecek teltek el és összeszorítottad a comboddal a fejem! Éreztem a nyelvemmel, hogy elmentél!

Megtörölgettelek és az arcom is!

Mozdulni sem bírtál!

A kádba is én raktalak bele.

Addigra pont megtelt és végképp ellazított!

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8312650725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása