Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. július 09. 16:57 - 19iliv54

Sexuális felvilágosodásom

Szerző/beküldő: Geri

A történetem valós, a szereplők neveit megváltoztattam, remélem senki sem ismer magára. . .



16 éves voltam, elváltak a szüleim több éve, anyám nevelt testvéreimmel egy házban a város kertvárosi részén. Apámat régen láttam, már a válóperes tárgyalásokra is csak az ügyvédje jött el. Anyám jó állást kapott egy bankban, magas fizetéssel, karrier lehetőséggel, úgy hogy a gyerektartás harcát lezárta a faterral, meg minden más kapcsolatot is miután megbeszélte velünk.

Egy nap a suliból a teraszajtón mentem be hátulról, mikor beszélgetésfoszlányokat hallottam a nappaliból, anya egy nővel banki dolgokról beszélgetett. Kicsit leskelődtem, mert elég visszahúzódó vagyok és egy idegen magassarkú körömcipőt láttam az ajtóban, a gazdája pedig az ülőgarnitúrán keresztbe tett fekete harisnyás lábakkal hallgatta anyám mondókáját. A nő egy tízessel idősebb lehetett mint anyu, 45-re saccoltam, vörös, dús hajkoronával, ápolt külsővel, kis cicikkel, kis pocakkal, gondoltam szülési maradvány, elég vaskos de nagyon formás lábakkal, amit a combközépig érő szoknya engedett látni. Kicsit néztem még, majd merevedésem lett, ezért elvonultam halkan a szobámba és maszturbáltam egyet a látvány felizgatott. Kb negyedóra múlva a nő távozott, anyám jókedvűen dudorászott mikor meglátott. Te itthon, kérdezte és nagy puszit nyomott a homlokomra. Igen, nemrég jöttem, nem akartalak zavarni a barátnőddel, feleltem. Nyugodtan beköszönhettél volna, Annamari egy nagy vállalkozás résztulaja, ma beszéltük meg a találkozót itt nálunk, bankot akarnak váltani, lehet, hogy minket választanak. Ami nekem nagy dolog lenne a karrierem építgetésében, fejtette ki bővebben. Anyám magas, nem vékony nő, pici cickókkal, amit műdekoltázzsal igyekszik pótolni, a maga 35 évével, hosszú combjaival, miniszoknyás lábaival sok férfi szemet vonz. Átkapta magát, könnyű, térdig érő nyári ruhát vett fel, a bugyiját is ledobta. Már a nyárban voltunk, az iskola vége előtt pár nappal. Mész valahová, kérdezte. Igen a haveromhoz átugrok kaja után. Jó, mert eljön a férje a jövendőbeli banki kuncsaftomnak, átnézzük az egészet, remélem alá is írja a megbízást, elég unalmas lesz, mondta leplezett izgalommal. Az ebédet bedobáltuk, majd léptem, A haverom belázasodott, úgyhogy hazaértem elég hamar. A ház előtt hatalmas terepjáró állt, úgy látszik jött annak az átlagos, mégis számomra izgatóan szexi nő férje. Hátul besurrantam, kicsit megálltam a fal sarkánál és hallgatóztam. Átutalások, limitek repkedtek a levegőben, a férfi aki márkás ingben, nyakkendőben ült anyámmal szemben- aki kis nyári ruhájában ült vele szemben, formás lábaiból sokat mutatva-értette a dolgát. Már csak a tőkeerősséget kéne kicsit jobban megvizsgálni és aláírhatjuk a papírokat, a főkönyvelőt pedig hétfőn beküldöm a bankba , mondta anyámnak a pasas és kérdően nézett rá. Igen, rebegte anyám, aki már kezdte felfogni, mi az ára az újabb kliensnek. A férfi felkelt és elé lépett, az órájára nézve. Anyám is felkelt és a vállpántokat oldalra hajtva egyszerűen lecsúsztatta a ruhát magáról, ott állt pucéran egy szál szemüvegben a pasi előtt pár centire. A férfi végignézte, aztán anya letérdelt elé. a sliccét kigombolta, és kivette a férfi farkát és a zacskóját. Láttam már anyát meztelen, de most izgató volt, máskor nem. Nagy farka volt a férfinek, anya a szájába vette a végét és még így is a két kezével tudta izgatni míg kemény nem lett Szopta először lassan, majd egyre gyorsabban. . . ütemesen. . . Elővettem a telómat, lenémítottam, és videóztam. . . bekeményedett az én farkam is, előszedtem és verni kezdtem, hamar beleélveztem a tenyerembe. A pasas is egyre jobban szuszogott, anyám egyre vadabbul markolta a zacsiját, szívta a makkját, annyira, hogy beleélvezett a szájába egy nagy sóhajtás közepette. Anya az utolsó cseppig lenyelte a spermáját és tisztára nyalogatta a farkát. Aláírás ide-oda, a farka már ernyedten csüngött, majd elrakta. Köszönöm-mondta anya, én köszönöm! felelte a pasi széles vigyorral. Rohannom kell, akkor ahogy megbeszéltük, kedves hölgyem, mondta szívélyesen anyámnak az ajtóban. Persze uram, válaszolt anyám mosolyogva inkább a szomszédságnak minta férfinek. Anya bejött, nagyot sóhajtott, majd a fürdőbe ment, hosszasan gargarizált meg fogat mosott. Szia-robbantam be pár perc múlva, volt az ipse, kérdeztem nemtörődöttséget színlelve. Most ment el, meg is van a nyitási előszerződés, hétfőn intézzük a többit. Elment. . . el hát, mondtam magamba. Kijött a fürdőből, szolid nadrágkosztümben volt már, a puszi elmaradt, egyikőnk sem erőltette valahogy. . . Készülsz valahová, kérdeztem. Miért, kérdezett vissza, majd elhalkuló hangon hozzátette, átöltöztem mielőtt jött, nem tárgyalhattam vele kis ruhácskában, ő egy komoly üzletember. Aha, értem, mondtam. Kicsit sétálok, meg benézek a boltba, kell valami, kérdezte az ajtóból. Semmi, fent leszek a szobámba, de ezt már nem hallotta, becsukta az ajtót maga mögött. A gépre mentettem a felvett videót, anyám mesteri szopását. . .

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4912650965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása