Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. július 09. 14:41 - 19iliv54

Szauna és jakuzzi

Szerző/beküldő: Fere

Kis történetem pár évvel ezelőtt egy hóeséses márciusi napon, a Mátrában esett meg.

Akkori barátnőmmel akit egy netes társkeresőn ismertem meg, elvonultunk agy pár napra. Kivételes szerencsénk volt mart ahol megszálltunk mi voltunk az egyedüli vendégek. Kérésünkre befűtötték a szaunát és beüzemelték a jakuzzit is. A recepciós jelezte, hogy a szauna befűtve és a jakuzzi is üzemel, elfoglaltuk a helyet. Mivel tudtam, hogy senki nem zavarhat bennünket javasoltam a barátnőmnek, hogy meztelenül szaunázzunk. A javaslat elfogadásra került, mindketten meztelenül voltunk. A hölgyről tudni kell, hogy akkor már betöltötte a 60-at, viszont nagyon szép és méretes mellei vannak, punciját rendszeresen borotválta. Nagyon megkívántam és hozzá léptem, kezemmel elkezdtem simogatni a melleit és hát a bimbóira adott csókok hatására igencsak izgalomba jött. Kezemmel a punciját is elkezdtem simogatni, éreztem hogy intenzíven nedvesedik. ekkor hanyatt fektettem és a lábait felemeltem elkezdetem nyalni és csókolni a punciját. A kényeztetés megtette a magáét és nagyot élvezett. Kis pihegés után rávettem, hogy szopja a farkamat ami ekkor már nagyon várta a kényeztetést. Tudni kell, hogy istenien szopik és én is nagyon szeretem ha szopják a farkam. Mivel ekkor nem szándékoztam a szájába élvezni, kivettem a szájából és négykézlábra állítva hátulról kezdtem el dugni. Ekkor azt kérte hogy menjünk át a jakuzziba. Kérését teljesítettem. A jakuzziban beleült a farkamba és és elkezdett szépen liftezni a farkamon, én közben a melleit szopogattam felváltva. A liftezés eredményeként mind a ketten hatalmasat élveztünk, teljesen teli töltöttem a puncusát. Rövid pihenés után arra kért üljek ki a jakuzzi szélére. ekkor kézzel és szájjal újra elkezdett dolgozni a farkamon, aminek hatására újra állt mint a cövek. ekkor vissza engedett a vízbe. Innentől kezdve csak kezét használta és kiverte a farkam, mivel látni akarta mennyi kis gazfickót kap amikor bele élvezek. Ezt tevékenységet ottlétünk minden napján előadtuk kisebb nagyobb változtatásokkal.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8112650759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása