Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 14. 21:21 - 19iliv54

Anyósom

Szerző/beküldő: dobszerda53@freemail.hu

Hát, hogy is kezdjem! Ott kezdem, hogy hat éve vagyok már együtt a barátnőmmel, de mióta ismerem az anyukáját azóta kívántam, de förtelmetlenül. Az eset az úgy történt, hogy mikor elment fürödni a drága anyósom én annyiszor meglestem, minden este, ha dugtam a barátnőm az anyósról fantáziáltam, voltak időnként véletlen ajtónyitás mikor fürdött, na de elkezdem a történetem!
Sajnos az anyós az cukorbeteg, egyszer egy nap kettesbe maradtunk otthon, hozzá teszem meleg nyári nap volt! Anyós minden nap 11 kor d.e. lefeküdt aludni, de én az italába kevertem egy gyenge altatót, egyébként is mély alvó volt, mikor elaludt vettem a bátorságot és felhúztam a szoknyáját, és ekkor ott volt ellőttem a hatalmas pina, elkezdtem verni a dákóm, és annyira be voltam izgulva, hogy nem bírtam magammal és elkezdtem ujjazni, álmába nyögött meg-meg mozdult és abba hagytam, kimentem 5 perc múlva kijött a szobából, és azt mondta hogy nagyon fura álma volt! Megkérdeztem tőle hogy mi volt az, azt mondta, hogy lényegtelen, ezzel bement a fürdőbe, oda mentem kukucskálni, mit látok? Anyós maszturbál. Gondoltam magamba, vagy most vagy soha, vettem a bátorságot és benyitottam álló fasszal, mikor meglátta a farkam, szó nélkül rácuppant, szopattam kb 15 percig, azután elkezdtem a mellétől lefelé a pinájához, széthúztam a pináját és kezdtem nyalni, őrületes nyögésbe kezdett, majd mondtam neki hogy üljön bele a farkamba, mikor bele ült azonnal elélveztünk, én akkorát lőttem, hogy a hasától az arcáig spriccel, majd letakarította a faszom! Ott öleltük egymást és a végén annyit mondott, hogy köszi vejkó.

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr9412748966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása