Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 15. 21:05 - 19iliv54

csaladban marad vol 1

Szerző/beküldő: fantom

Párom nővére megkért egy szívességre. Mivel a munkahelyemen korlátlan mennyiségben tudok nyomtatni, nem segítenék-e neki azzal hogy pár 100 oldalnyi valamit kinyomtatok. Persze, feleltem.

Műszak vége előtt kész is lettem vele, írtam is neki. Örült neki, mondtam h beugrok vele hozzá. De közben párommal is sms-eztem. Nővére mondta h találjam ki, mivel hálálhatja meg. Már nem is tudom pontosan mire akartam páromnak reagálni h SMD ( suck my dick) de véletlenül a nővérének küldtem el. Ő csak annyi kérdőjelet írt és annyit h haha. mentegetőztem h ezt nem neki szántam és látszólag el is hitte mivel cinkelt is vele egy darabig.

Mire odaértem hozzá, hogy átadjam a papírokat, kávé-val fogadott mint mindig, majd leültünk a kanapéra. Beszélgettünk, majd egyszer csak felállt és a lábam közé hajolt, "megteszem neked" csak ennyit mondott, majd kigombolta nadrágom és megfogta a farkamat. Rám nézett, én nem ellenkeztem, majd bekapta akkor meg lankadó szerszámomat. Hamar megmerevedett a forró nyálától. Szép ütemesen szopott. Levette felsőjét és a melltartóját. Szép nagy mellei vannak és tovább szopott. Egy jó 20 percig csinálta. Isteni volt.. mikor éreztem, hogy mindjárt elmegyek. Szóltam neki, erre ő a mellei közé rakta duzzadt farkamat, körbefonta velük és addig mozgatta őket fel-le míg elélveztem közöttük... a melleit beterítette a váladékom, ő a szájához emelte őket és elkezdte lenyaldosni, hmm nagyon finom, mondta és...

folyt köv...

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4512751380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása