Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 16. 18:02 - 19iliv54

Inge mesél. Első szexuális élményem.

Szerző/beküldő: Tabaoo

A csajos buli utáni délutánon, a franciaágyon feküdtünk Ingével. Elkezdett mesélni arról, hogyan élte meg először a szexualitást. Kíváncsian hallgattam.

„Vidéki házunkban éltem a szüleimmel. Rengeteg állatot tartottunk, természetesen saját részünkre. Iskola után, mikor hazaértem, rengeteg munka várt, de nekem nem igazán volt terhemre, mert találtam valami izgalmasat, miközben etettem, vagy legeltettem a lovakat, teheneket.

Ebben az időben a testem igazi átalakuláson ment át. Úgy éreztem, mintha mindenem megváltozott volna. Azzal kezdődött, hogy az osztályban a fiúk rángatni kezdték a szoknyámat, s egyre gyakrabban alálestek. Erős érdeklődést tanúsítottak a bugyim iránt. Bepanaszoltam őket az igazgatónál, melyet később megbántam, mert elég jól kikaptak. Nagyon mérgesek lettek rám, és azt ígérték, hazafelé menet megvernek. Végül választhattam, verés helyett felhúzom a szoknyám és ők megnézik a fenekem. Azóta sem értettem meg, miért azt akarták látni, miért nem a puncim. Pedig már azon szépen kezdett a szőröm kinőni. A többi lány nem volt ilyen fejlett, mint én, így sok irigyem lett. Észrevettem a szőröm után a cicim is szépen kezdett fejlődni, s ez valóban irigyeket teremtett a környezetemben.

A fiúk most már nem csak a fenekem, hanem elől és felül is szerettek volna látni. Bevallom, a verés helyett inkább választottam, hogy kivillantottam a bugyis fenekem. Persze én kis naiv, ekkor azt hittem ezzel vége, nem így történt. Megzsaroltak, ha nem mutatom meg a cicim, beárulnak, hogy megmutattam a fenekem. Belementem, mert nem lett volna jó, ha a szüleim tudomást szereznek róla. Így engedve a zsarolásnak, mindent szépen megmutattam.

Egyik napon apu szólt, hogy iskola után siessek haza, mert a tehenet el kell vezetni a bikához. Volt egy nagy épület, ahol a bikát tartották, akinek kellett fedeztetni, az fizetett érte valamit, majd a jószágot odahajtották hozzá. Az ilyen jelenetekkel már volt szerencsém, mert a kutyáink állandóan dugták egymást, ez akkor egyre izgatóbbnak tűnt számomra.

Délután elvezettem a tehenet apuval a bikához. Két személy kellett hozzá, mert nem akart menni, így apu egy ostorral ösztökélte a hátulját. Nagyon vártam, mit fogok látni, teljesen izgalomban tartott a gondolat. A kutyák farkán kívül, nem láttam más állatét. Alig vártam, hogy odaérjünk. Eljött az a perc is. Apu kikötötte két gerenda közé Mariskát, a tehenünket, aztán engem elküldött távolabbra, mert nem akarta, hogy lássam mi fog történni. Nagyon csalódott lettem, de nem tehettem mást, mint eloldalogtam onnan. Két alacsonyabb épület volt nem messze, mögé mentem. Megtaláltam azt a helyet ahonnan láthattam, mikor a bika meghágja Mariskát. Jól láttam mi történik, engem viszont, nem látott senki.

A két gerenda szorosan tartotta Mariska oldalát, hogy ne tudjon kifordulni a bika alól. Azért ez nem volt annyira szép dolog, mert az jutott eszembe, hátha nem is akarja a bikát. Mariska elkezdett toporzékolni, mikor meglátta óriási párját. Nem tudtam eldönteni, félelmében vagy izgalmában. Félelmetes volt az előre álló két szarv a bika fején, bárkit megölt volna, ha útjába áll. Főleg most, hogy megérezte a tehenet. Valójában, szerintem a puncija illatát. Két jól megtermett férfi tartotta két kantáron, melynek a végén karika volt, amelyet az orra lyukán átdugtak. Máshogy nem bírtak volna vele. Odavezették a tehén farához. A szemem tágra nyílt, minél jobban szerettem volna látni, mekkora van neki. A bika nagyságából ítélve, nagynak kellett lenni a szerszámának is. Ekkor, életemben először, valami bizsergés furakodott be a lábam közé. Főleg akkor éreztem, mikor megláttam a bika faszát. Nem volt vastag, de legalább fél méter hosszú volt. A bika felugrott a tehén hátára, majd iszonyatos erővel beledöfte a faszát a puncijába. Annyira, hogy a háta egy nagy púppá változott. Ezt jól beverted gondoltam. Akkor vettem észre, én is szétterpesztett lábbal állok, mint a tehén. Ekkor, elég furcsa dolog történhetett a lábaim között, mert szinte én is azt éreztem, belém is bemegy valami. Teljesen átéltem a tehén érzését. Persze ez csak az agyamban játszódott le. Nem tartott sokáig, de nagyon kellemes volt. Leszállt a tehénről a bika. Nekem nagyon rövid időnek tűnt, szinte csak felnyársalta és ennyi volt. Azt hittem jó sokáig tart majd. Elvezették a bikát, apu kiabált, gyere, indulunk haza. Hazafelé azon járt az eszem, mit érezhetett mikor benne volt az a nagy fasz. Egész délutánom ráment az agyalásra, közben ugyanazt éreztem, mint ott, amikor leskelődtem. Jó érzés volt. Másnap a suliban kérdeztem az egyik osztálytársamat, ő látott e már ilyet. Azt mondta, ő a disznót látta már. Nem mertem megkérdezni, vele történt-e hasonló, mint velem. Ettől a perctől, nagyon érdekelt, ha az állatok pároztak. Minden alkalommal elfogott valami különös érzés. A puncim körül állandó bizsergést éreztem, de úgy nem jött belőlem semmi, mint ott, mikor végignéztem, hogyan dugja meg Mariskát a bika.

Ez után az eset után, legszívesebben a legeltetést vállaltam, mert így lehettem legközelebb az állatokhoz. Abban reménykedtem, hátha láthatok közben valami érdekeset, persze, valamelyik állatunk nagy faszára gondoltam. Állandóan lestem a lovak hasaalját. A négy ló közül, kettőnek is láthattam volna, de nem akarták sehogy sem megmutatni. Nem baj, egyszer majd biztos látom. Ebben reménykedve a puncim állandó lázban égett. Annyira néztem a lovak hasát, sőt néha meg is simogattam azokat, hogy a puncimtól mindig csupa lucskos volt a bugyim.

Az iskolában megint a barátnőmet kezdtem faggatni, de nem igazán értette mit akarok megtudni. Azt gondoltam, csak titkolja, mert mintha kicsit elpirult volna, mikor rákérdeztem, látta-e már valamelyik állatuk faszát. A következő szünetben félre hívott, hogy miért érdeklődök. Elmondtam neki, persze nem mindent, csak azt, hogy én láttam a bikáét. Sőt, tegnap a lónak is kijött, de apu elzavart, ne lássam.

– Én csak a disznóét láttam- mondta Éva.

Aztán, miután megesketett, hogy nem mondom el senkinek, elmondta, hogy hétvégén látta az apjáét.

– Te láttad, és hogyan, elmeséled?

– Mentem a góréba, mert tengerit hoztam be morzsolni. A góré alatt van a disznóól. Ahogy ott vagyok fönt és szedem a tengerit, látom, apu megáll, pont velem szemben, persze nem látott. Ekkor kivette a kukiját és elkezdett pisilni. Alig egy-két méterre tőlem. Annyira megijedtem, mukkanni sem mertem, csak néztem meredten. Levegőt sem vettem tán.

– És aztán?- sürgettem, hátha mond valami érdekeset.

– Végig ott pisilt velem szemben. Mikor befejezte, jól megrázogatta, aztán visszatette a helyére a nadrágba. – Hú, ez igen! Te akkor már láttál fiú pisilőt.

– Ne mond el senkinek!- kérte.

Megígértem. Igaz, azt szerettem volna hallani, érzett e valami furcsát a lába között, még nézte a faszt. Gondoltam, milyen szerencsés, én meg csak várok az alkalomra. Elhatároztam, később majd megkérdezem, érzett e valamit. Délután siettem haza. Bekaptam egy pár falatot, majd apámmal felültünk a szekérre és indultunk a szénát hazahozni. Egész úton arra gondoltam, mi lenne, ha apunak is pisilni kellene. Igaz ő biztosan háttal állna nekem. Ezen gondolkodtam, mikor megállította a lovakat és leszállt a szekérről. Odaállt egy bokorhoz, és kivette, de nem láttam semmit csak a pisi sugarát. Igaz, néha visszanézett a lovakra, de nem fordult meg. Még nem fejezte be, mikor valamitől a lovak elindultak. Hirtelen odafordult, még a kezében volt a fasza, és rohant a szekérhez. Csak egy pillanatra láthattam. Felugrott, begombolta a sliccét és leült mellém.

– Mitől indultak el?- kérdezte.

– Nem tudom, nem csináltam semmit.

Nagyot sóhajtott és jókorát csapott a lovakra. Próbáltam felidézni, amit láttam. Hát én nem voltam olyan szerencsés, mint Éva, de legalább én is láttam már. Bevallom, teljesen átváltott az agyam, elkezdtem vágyódni a fasz után. Elképzelni sem tudtam, mikor láthatok ismét. Másnap elmeséltem Évának az esetet és közben rákérdeztem az övére.

Ahogy teltek a napok, meghatározó lett számomra ez a vágyakozás. Már nem csak az állatokéra voltam kíváncsi, hanem a fiúkéra is. Borzasztóan irigykedtem Évára, mert ő láthatta egy pár percen át. Nem is hagytam békén, még el nem meséli töviről- hegyire, hogyan nézett ki. Reméltem, úgy meséli el, hogy felizgul majd, látni szerettem volna, hogy elvörösödik az arca. Úgy döntöttem, délután megkérdem, neki nem lett e nedves a bugyija, még nézte a faszt.

– Gyere át hozzánk délután! Kivisszük legelni a lovakat- mondtam neki.

– Az jó lesz- válaszolta.

– Na, jó akkor gyere majd!

Már a gondolata is felizgatott, hogyan meséli majd. Hazamentem és alig vártam, hogy jöjjön Éva. Ő sem várta meg, hogy késő délután legyen, mert egyszer csak megjelent.

Most jött először hozzánk, egyből kivittem az istállóba. Hazajött apu, bemutattam Évát, örült, hogy van barátom. Megbeszéltük, hogy Éva kijön velem legeltetni. Elindultunk, én már útközben faggatni akartam, de Éva kezdte előbb.

– Két fiú ló és két lány?- kérdezte.

– Igen. Így vannak párban.

– Neki is láttad már, nem csak a bikáét?

– Még nem!- válaszoltam.

Megérkeztünk az úgynevezett lovász zugba, itt szoktuk legeltetni a jószágot. Felraktam lábukra a béklyót, és egy pokrócra leheveredtünk.

– Meg akarod simogatni őket?- kérdeztem.

– Nem rúgnak meg?- aggódott.

– Nem, nagyon szelídek.

– Jól van, akkor megsimogatom, mert eddig még nem volt alkalmam. Hol simogassam?

– A hasánál szereti, és a hátánál.

Éva egyre bátrabban simogatta az egyik lovat.

– Nyúlj jobban a hasa alá!- biztattam.

Gondoltam megijesztem egy kicsit, ezért így szóltam:

– Éva, ne nyúlj annyira a hasa alá, mert megfogod a fütyijét!

Meglepetésemre, nem kapta el a kezét onnan, pedig elég jól alatta volt.

– Á, még messze van a kezemhez! De te szeretnéd megfogni neki nem?- kérdezte rám nézve.

– Ezt miért gondolod?

– Olyan élvezettel mesélted a bikás történeted. Sokszor elmondtad, hogy a bikának mekkora volt. Szerintem téged nagyon is érdekelne, ha odanyúlnék a faszához.

Úgy éreztem, ha most azt mondom Évának, hogy fogja meg, biztosan megfogná. Láttam az arcán végigfutott valamiféle izgalom. Egyre jobban hozzábújt a hasához. Az arcát nekinyomta.

– Na, mit mondasz, megfogjam neki?- kérdezte kacér mosollyal az arcán.

Egyre jobban alátolta a tenyerét, simogatta a ló hasát előre hátra. Már nem igazán tudtam magam türtőztetni, vágyakozva néztem, hátha kiengedi a faszát.

– Megfognád, ha kérném?

– Persze!- mondta mosolyogva. Menj át a másik oldalára, hogy jobban lásd, ha kijön a tokjából!

Annyira izgalomba jöttem ettől, ismét iszonyúan elkezdett bizseregni a puncim. Nem tudom, mit csinál ilyenkor, de nagyon- nagyon jó érzés. Átmentem. Láttam Éva kezét a ló hasa alatt.

– Mindjárt elérem- mondta.

Még jobban hasa alá nyúlt és már el is érte. Elkezdte fogdosni a tokját. A ló mozdulatlan tűrte, csak állt és nézte, mi is történik vele. Már nem bírtam magammal, kezdtem széjjelebb tenni a lábam, majd felrobbant a puncim. Annyira lüktetett, vagy nem is tudom, de iszonyatosan jó érzés volt. Éva egyre bátrabban simogatta a tokját.

– Most figyelj!- mondta- Már érzem, jön kifele.

Tényleg, már én is láttam a végét, mely egyre hosszabbra nyúlt. Nem hittem a szememnek. Ekkoráról nem is álmodtam. Pedig jó párszor megálmodtam, hogy a kezemben van.

– Te Éva, már majdnem a földet éri!

– Már nem lesz nagyobb- szólt nyugodt hangon.

Ekkorra én már csupa lucsok voltam.

– Gyere te is, fogd meg!

Odamentem a hasához és izgalomtól remegő kezemmel megfogtam. Végig húztam a kezem a teljes hosszán. Iszonyú hosszú és borzasztóan vastag volt. Végre megfoghattam egy ekkora faszt. Nem tudtam betelni vele, csak szorítottam.

– Engedd el!- szólt Éva- Tudom, már rég elélveztél.

Leültünk a pokrócra, Éva átölelt, megpuszilta az arcom, majd így szólt:

– Csak a te kedvedért tettem.

Értetlenül néztem rá.

– Te nem élvezted?

– Miattad tettem. Tudd meg, engem jobban érdekel a bugyis feneked, mint a fiúkat az iskolában! Te a nagy faszért, én a fenekedért vagyok oda.

– Te a lányokat szereted?

– Tudod, mióta vártam erre a napra?

– Sosem vettem észre.

– Igen, mert téged csak a saját érzéseid kötöttek le.

– Kezd sötétedni, lassan mennünk kel!

– Még egy kicsit maradjunk, szeretném, ha én is megkapnám a magamét!

– Nem tudom, mit tehetnék!

– Csak feküdj hanyatt és engedd el magad!

Hanyatt feküdtem, Éva elkezdte simogatni a cicim. Egyre lejjebb ment a tenyere. Egy teljesen új érzéssel találkoztam. Tudtam, a puncim is szeretné. Megfogtam a kezét és letoltam a combomra. Másik kezemmel felhajtottam a szoknyám. Odatettem kezét a puncimra és azt mondtam, ezt meg én adom neked. Most már láttam még az est szürkületben is, teljesen elvörösödött az arca. Lehúztam a bugyimat, a kezét erősen hozzányomtam a puncimhoz.

– Simogasd, ahogy szeretnéd!

– Csodálatos a puncid!

Ráhajolt és megpuszilta. Az agyam majd kiesett a fejemből.

– Elélveztem!- mondta lihegve. Olyan régen éreztem a vágyat, hogy megsimogassalak.

– Megértelek, hidd el! Tudom mi a vágyakozás. Mennünk kell!

– Ez nagyon jó volt!

– Majd holnap átbeszéljük!

Hazahajtottuk a lovakat.”

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr9612755932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása