Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 16. 17:51 - 19iliv54

Nyitott kapu 2. rész: A doki

Szerző/beküldő: Tabaoo

Telt múlt az idő, a napjaim nem igen változtak. Továbbra is ketten voltunk a bátyámmal, apu mindig dolgozott. A bátyám a múltkori fürdőzés óta nem nagyon beszélt az ezzel kapcsolatos dolgokról velem. Szerintem félt, hogy elmondom valakinek, leginkább az apánknak. Az egyik este megkérdezte, meséltem- e valakinek arról az estéről. Megnyugtattam, hogy nem. Persze, cserébe azt kértem, meséljen el mindent azokról a dolgokról, amit láttam a videón. Nagyon elcsodálkozott, hogy tudok róla. Elmondtam, ha nincs idehaza, mindig azt nézem. Azt viszont nem vallottam be, mennyire izgat ez a dolog. Észrevettem, ha nézem a filmet, és úgy teszek, mint ők, ott simogatom én is magamat, nagyon jó érzés.

Filmnézés közben simogattam magam, a cicimet, a combom belsejét, majd mindig beljebb-beljebb, odatettem az ujjamat a puncimhoz és dörzsöltem. Egyszer csak valami furcsát éreztem, a testem rángatózni kezdett. Észre sem vettem, hogy egyre vadabbul dörzsölöm. Nem tudom, miért ültem rá a szék karfájára, de ahhoz dörzsöltem a puncimat. A puncimhoz ért a kemény fa, és én csak mozogtam rajta előre hátra. Hirtelen valami nagyon furcsa, kellemes érzést éreztem. Amikor elmúlt, megsimogattam a puncim, úgy éreztem, mintha bepisiltem volna, nedves volt a fa. Persze, ezt hogy mondtam volna el a bátyámnak? Így jöttem rá, miért kiabálják, mindjárt elélvezek, elélvezek, majd ezt követi az a jóleső érzés. Nagyon örültem, hogy magamtól jöttem rá.

Nem volt ez szenzáció, hisz minden gondolatom e körül forgott, de leginkább a fiúk micsodája után vágyakoztam. Ez a vágy mindennél erősebb volt. Főleg az a látvány izgatott, amikor kijött belőle az a valami.

Betöltöttem a tizenkettedik évet, formás kis cicik kerekedtek rajtam, a blúzomat jól elemelték a testemtől. A testem többi része is igen mutatós lett. Ráadásul a szőrzetem is jól látható volt a puncimnál. A fiúk állandóan a cicimet fogdosták volna, ha megengedem.

Évente vagy kétszer eljött a suliba az orvos és megvizsgált bennünket. Bugyira kellett vetkőznünk, de én nem akartam levetkőzni. A doki azt mondta, mert ő is látta, amit látni lehetett- persze már előző évben is láthatott- én majd menjek be az orvosiba, engem majd ott vizsgál meg. Többieket csak úgy a tanteremben nézte meg. Végzett a doki, elindult az orvosi felé én meg utána. Bezártam magam mögött az ajtót.

– Szégyenlős lettél?- fordult felém az orvos.

– Nem, csak most nem volt kedvem levetkőzni az osztálytársaim előtt- válaszoltam.

– Akkor most vetkőzz le!

Lekapkodtam magamról a cuccot, nem volt nehéz, mert csak a köpenyt, a szoknyát, meg egy blúzt kellett levetni és már ott álltam egy szál bugyiban. Kiakadt a doki szeme. Előbb a cicimen, majd a bugyimon állt meg a tekintete.

– Te, igen szépen kifejlődtél, mióta nem láttalak! Megértelek, amiért nem akartál levetkőzni odakint.

Egy eléggé áttetsző bugyi volt rajtam, melyen a sötét szőrzetem teljesen átlátszott. A doki szeme itt legyökerezett.

– Gyere közelebb!- szólt.

Oda léptem elé. Megnézte a torkomat, fülemet, az állam alatt nyomkodott valamit. Felemelte a karom, az oldalamat simította végig. Ez nagyon csiklandozott. A mellemet többször is megfogta. Oldalt fordított és így is a mellemet nézte, tapogatta, de úgy éreztem, mintha erősebben tette volna. Eszembe jutott a film, ott is így kezdte a fiú. Amikor ezek eszembe jutnak, mindig izgalomba jövök, pláne ha simogatnak közben. Lassan benyúlt a bugyimba. Úgy éreztem remeg a keze.

– Tedd szét a lábad!- mondta.

Még mindig a bugyimban volt a keze. Lassan elléptem a jobb lábammal, így rögtön nagyobb hely lett a kezének, melyet feltolt a puncimig. Kicsit megsimogatta, majd azt mondta:

– Fordulj meg, és dőlj előre!

Lehajoltam, lehúzta a fenekemről a bugyim, megint simogatott. A kezemmel az asztalra támaszkodtam, és anélkül, hogy kérte volna, széttettem a lábam. Simogatta a fenekem, kellemes érzés volt, amikor a puncimhoz ért, remegés fogott el. Felegyenesedtem, még mindig mögöttem állt. Elkezdte a vállamat, majd cicimet simogatni. Nagyon közel állt mögöttem, így néha a micsodáját hozzám nyomta. Nagyon keménynek éreztem. Eszembe jutott, hogy az egyik filmben, a nő ilyenkor hátra tette a kezét és megfogta a fiú micsodáját és húzgálta a bőrt rajta. Én is megpróbálom, gondoltam. Hátra nyúltam és a kezem hozzáért a duzzadó farkához. A doki meglepődött és hátrébb lépett.

– Meg akarod fogni a farkam?- kérdezte.

– Igen!- feleltem remegő hangon.

Nagyon izgatott voltam. Felé fordultam, s kezemet rátettem a duzzanatra. A doki szótlanul tűrte, várta mit teszek majd. Kigomboltam a nadrágját, benyúltam, és végre ott volt egy igazi farok a kezemben. Kicsit megijedtem olyan hatalmasnak éreztem és borzasztó keménynek. De a vágy minden legyűrt. Végre beteljesedett, amit már annyira akartam. Megmarkoltam, s kivettem a gatyájából. Ott meredezett csupaszon a kezemben. Milyen csodálatos érzés volt. Akkor ott senki nem vehette el tőlem, csak az enyém. Nem is akarta senki! A dokinak szerintem kimondottan tetszett. Elkezdtem a bőrt húzgálni rajta, miközben ő a testem markolászta. Egyre erősebben lihegett. Éreztem valami folyik le a kezemen, a farka pedig nagyokat lüktet. Látom, hogy valami fehéres színű, ragacsos folyadék jött ki. Még lassan húzgáltam a farkát, ezt nagyon élvezte. Meglepetésemre, mintha puhult volna. A kezemen lévő folyadékot néztem. Emlékszem, mikor a nő szájába ment ez a valami. Letöröltem, láttam a doki nagyon zavarban van. Én törtem meg a csöndet:

– Ez csak kettőnk közt marad.

Éreztem, megkönnyebbült, minden tekintetben.

– Honnan tudtad, mit kell tenni ilyenkor?- kérdezte.

– Ez az én saját titkom!- válaszoltam mosolyogva.

Tudtam, ez olyan jó volt a dokinak, hogy egyre többször akar majd megvizsgálni. Én nem élveztem el, de nekem is nagyon jó érzés volt.

Azon a napon az osztálytársaim furcsán néztek rám. Nem értettem, miért? A legjobb barátnőm is csak nézett. Azt mondta, hogy nagyon sok időt töltöttem az orvosiban. Én nem vettem észre. Jó, hogy valaki nem nyitott ránk! Boldog voltam, mert örömet szerezhettem valakinek, ha így kézzel is. Én is kaptam cserébe valamit, már nem félek ettől a bizsergető érzéstől.

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr612755908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása