Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 18. 15:36 - 19iliv54

Anyámmal majd a feleségemmel (irtó perverz)

Szerző/beküldő: Pervi

Már rég történt, de jó vissza gondolni rá.
Apám elég korán otthagyott minket és talán ez indította el az egész dolgot.
Olyan 16 éves lehettem, Anyám pedig úgy 35.
Gyönyörű nő volt (és ez tényleg igaz) sötét barna haj, világítóan zöld szemek, tokéletes alak, közepes, finoman álló csöcsök és szép kezek.
Igazi faszra való, ami már elég hamar feltűnt.
Rengeteget rejszoltam a gondolatára, hogy egyszer telebaszhatom, főleg amikor erősen ondószagúan jött haza - és ez elég gyakran volt - a csöcsein még látszott a rászáradt sperma.
Tudtam, hogy többen basszák, néha hallottam is amikor a szomszéd szobában csattogott a fasz benne és mikor egyszer kimentem 2 meztelen faszit szopott.
Érdekes, akkor arra gondoltam, hogy ha felkúrják, akkor szophatom én is a tejet.
Ilyenkor éjjelente nagyon vágytam rá, de persze nem sok történt.
Volta már akkor is egy pár csajom és mindig a vékony bár nem túl szép, de mindig a perverzebb (amit én akkor annak hittem) érdekelt, főleg a nagy, folyós, szőrös pinájúak, de még elég gyakorlatlan voltam.
Egyszer viszont lementünk egy üdülőbe ketten, ahol a mosdó a szobában volt úgyszintén a wc is.
Itt kezdődött.
Más lehetőség nem volt, így minden nagy előttem mosdott, kérve, hogy menjek be a takaró alá addig.
Persze nem kellett félteni leskelődtem rendesen mindig.
Egyszer észrevett (persze, vertem a faszom lassan, így nem volt nehéz) és hozzám fordult:
- Te figyelj, ne leskelődjél a takaró alól, nem illik.
- Csk nagyon szép vagy Anyu.
- Tetszem neked? Örülök és picit szét engedte a törülközőt.
Finoman álló mellei kilátszottak és egy rész a nagy szőrös pinájából.
Én akkor már nem tudtam a faszverést abbahagyni és így szóltam.
- Csak szeretnélek látni meztelenül.
Akkor oda jött és levette teljesen a törülközőt.
Elég szép nagy faszom van, de akkor óriásira nőtt.
Ott állt előttem a meztelen Anyám és tudtam, hogy vagy most baszom meg, vagy soha.
Leült az ágyra és elkezdte simogatni a lábam.
- Tudom fiam, hogy minden fiú meg akarja baszni az anyját, de ezt nem szabad.
Egyik kezemmel megérintettem finoman a mellét és bár nem voltam ebben túl gyakorlott, láttam, hogy nem bánja és picit széjjelebb nyílt a lába is.
- Anya, de nagyon tetszel és ígérem, nem tudja meg senki.
Akkor már felfeküdt az ágyra a gyönyörű testével. Éreztem az izgatott nő illatát rajta.
- Te meg akarod baszni az anyádat? Nem zavar, hogy a pinámból jöttel ki? Akkor már a rugalmas finom melleit simogattam.
- Meg Anya, iszonyúan kívánom a tested, a pinád, és nem zavar, hogy annyi férfi beléd gecizik.
Szinte naponta hallom, hogy többen kúrnak és mindig feláll a faszom a gondolatra. (Az egyikük meg is szopatott - de erről majd később)
- Eddig ránéztem és ekkor finoman szájon csókolt.
Megfogtam a fenekét és lassan benyúltam a lába közé. Nagy, szőrös, lucskos (és talán még gecis is) pinája volt olyan igazi geci tartály.
Akkor még a faszom csöpögő vége a picsájánál volt, lefolyt az elő geci a lukába.
Finoman közelítettem a faszomat - elég ideges voltam - de hamar becsúszott - isteni meleg, nedves, szoros luk - és végre az anyám pináját basztam.
- Ő egészen transzban volt a helyzettől, simogattam a melleit, csókolóztunk és lassan basztam.
Akkor már éreztem, hogy a faszomnak sokáig benne lesz a helye.

Cuppogott a pinalé (mindig erősen váladékozott) és isteni pinaszag töltött meg mindent. Én csak élvezkedtem Anyám pinájában és aztán először elég gyorsan belelőttem a gecimet.
Kihúzta a faszt és leszopta róla a levet, majd a heréimmel folytatta.
Lassan a nedves mutatóujja a seggembe hatolt és ujjazott.
Megfordultam és kinyaltam a pináját le egészen a segglukáig.
Hatalmasra tágult a picsája és gyönyörű gecis volt a kifolyt spermától.
Akkor már megint állt a faszom és rendesen bevertem neki.
Vinnyogott, sikítozott, csattogott a picsája és iszonyú perverzen kezdett el beszélni, ami még inkább hatott rám.
- Gyere édesem basszál az Anyáddal, baszd a gecis picsáját, kúrjál fel jól,
a ringyód akarok lenni, nyomjad a szaros seggembe is...
- Én nem is tudtam, hogy Anya egy ekkora kurva fasztartály, de tetszett.
Most a szájában mentem el, lenyalt mindent és kinyalta a seggemet is.
Aztán pici pihenő után kúrtam először seggbe.
Már fel sem öltöztünk a lakásban, élveztük nagyon a kis perverz viszonyt.
Kúrtam, öklöztem, belekúrtam a seggébe szarás előtt (azt szerette, mert napokig nem tudott szarni és ettől megindult), kivertem a szájába mikor a wc-n ült.
Néha utána elment és kúrt másokkal is, de mikor hazajött, kitárta a picsáját és én kinyaltam a gecit és a pinaváladékot.
Néha új pasik jöttek, akik nem ismertek, ott én is beszállhattam Anyám baszásába - ők nem tudták, ki vagyok -és volt, hogy a pinájából kihúzott faszt az elélvezés előtt a számba rakta kiszopni.
Ezt szívesen tettem, akár ha a seggében is volt előtte. De azért a legjobb az volt, amikor csak együtt voltunk este otthon, meztelenül hozzám bújt, a faszomat a hüvelyébe rakta és csak lassan, csókolózva közösültünk.
Néha reggel lassan betoltam a faszom a seggébe és lassan basztam, akár egy órát is.
Élveztem, hogy tele van szarral - amit a mai napig imádok - ő meg nyögdécselt, hogy basszad szét az Anyád seggét, meg kúrj a szaromba. Igen, jó szaros lett a faszom, még a tökömön is folyt, ha híg volt.
Nem tudom, ki hogyan van vele, de én imádtam cuppogni az Anyám seggében, kihasználni a ringyó hajlamait és perverzitását.
Aztán elkerültem otthonról egy másik városba és akkor időnként haza mentem megkúrni őt, de már nem lehetett rendszeresen.
Ő talált egy perverz kant magának - aki többször a számba élvezett régebben - és nekem más után kellett néznem.
Volt a lakóhelyemen egy nem feltűnő lány, de nagyon kedves és meg is tetszett.
Szőkés barna rövidebb haj, vékony, kicsit csámpás járás, pici fenék, és jó kemény, maroknyi csöcsök.
Neki is gyönyörű fogai és keze és lábfeje volt.
Lassan indult a dolog, de egyszer elmentünk iszogatni meg kajálni.
Amilyen vékony volt, olyan sokat tudott enni.
Na itt megnyílt, és elmondta, hogy régóta nincs senkije és nem is hiszi, hogy lesz.
Nem értettem igazán, de amikor elmondta, hogy az apja megverte és megbaszta, mert kinyalt egy lányt, amióta viszont gyakran bepisil azóta, akkor kezdtem megérteni.
Felmentünk hozzám és némi pia után csókolóztunk és elkezdtem simogatni a mellét.
Élvezte, de hirtelen felugrott és láttam, hogy csurog a pisi a szoknyája alól.
Elkezdett sírni, mire én megsimogattam és levettem a pisis bugyiját, majd lenyaltam a lábáról és a pinájáról.
Biztattam is, hogy engedje a friss pisáját a számba.
Nagyon meglepődött, de aztán elkezdte.
69-ben folyt a húgya a számba, meg a lé a picsájából.
Iszonyúan élvezte, reszketett a kéjtől.
Elkezdtem ujjazni a segglukat, jó mélyen, amit még senki nem csinált neki.
Nem tudtam, hogy ő is olyan, mint anyám, aki soha nem szarik és utána csak ömlik belőle.
Elértem egy keményebb szaros részt.
Ő azt mondta, hogy most mindenképp ki kell mennie, de nem hagytam.
Közben nyelte a faszom, kinyalta a seggem és elélvezés után én is belepisáltam a szájába.
Ki se vette, úgy itta a húgyot (mint később kiderült, a sajátját is szokta).
Egyre jobban tetszett a csaj, már csak azt nem tudtam, hogy elég perverz kurva-e és, hogy szereti-e a sok faszt.

Közben játszottam a segglukával és a darab szar elkezdett jönni kifelé.
Na mondom, nem baj, had jöjjön, de miután kijött leindult a félig híg fos, hurkák és kenőcsös szar formájában azonnal tele szarva a számat és az arcomat.
Iszonyúan megijedt, visszafordult és szép kezével próbált letisztítani.
Majd megpuszilt picit és a nyelvecskéjével elkezdte nyalni a szarát rólam, csókolt és nyalta ki a szart a számból, a nyakamról és a mellkasomról a mellére és a pinájába kente.
Ahogy látta, hogy nagyon tetszik a dolog nekem, beleült a szarába, szétkente a seggén és fosott még egyet felállva. A legelső nagy darabot a pinájába nyomta és bele feküdt a szarba, széttárva a picsáját, hogy basszam meg.
Tudtam, hogy ő lesz a nőm egy életre.

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr8212759818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása