Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 18. 19:20 - 19iliv54

Csoportszex a textilgyárban

Szerző/beküldő: Csonka József

Arankával dolgoztunk a textilgyárban a soriban. Nekem volt feleségem. Aranka egy alkoholista volt, töltöttem bele egy felest, meg kapott egy milky csokit, és bármire kapható volt. Egész éjjel basztunk mindig reggelig, aztán mentünk haza a daewoo matízzal, ő vitt, mert nem mertem hazamenni kocsival, nem tudtam vezetni mert szabolcsi paraszt vagyok. Egyszer aztán bent maradt éjszakára a Szabó úr is, a rendész. Ő a férfiakat szerette inkább. Bebasztunk, megittunk vagy három üveg vodkát, és az Aranka meg meztelenre vetkőzött, én meg úgy kiütöttem magam, hogy nem vettem észre, hogy a szabó úr szopja a faszom, és nem az Aranka. Akkor már mindegy volt, be voltam indulva. Adtunk az Arankának ketten, a Szabó úr a seggébe rakta én meg pinába. Arankába csak úgy járt a két fasz, össze is geciztük mind a két lukát, még egymás faszára is jutott a geciből, de a Szabó úr tisztára szopkodta. Arankát még ki kellett nyalni, jó volt az aranka pinája..
Azóta még többet iszik, ráncos alkoholista lett belőle.

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr7612761690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása