Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 18. 17:59 - 19iliv54

Szex a dagadt tanárnővel

Szerző/beküldő: Tanár diák

Kicsengettek az utolsó óráról, de a tanárnőm azt akarta, hogy maradjak. Mikor mindenki elment, azt mondta, hogy most szeretkezni fog velem, különben elmondja anyuéknak, hogy füvet szívtam pár hete. Tudtam, hogy nincs más választásom, a nő megteszi. Mi a jobb, kirúgás a suliból és verés otthon vagy szex egy dagadt tanárnővel? Ez utóbbinál döntöttem. Ránk zárta az ajtót és összetolt két padot.
- Vetkőztess le!-parancsolta. Levettem a pulóverét és az ingét. Alóla kibukkantak sárgadinnye nagyságú csöcsei, pontosabban az azokat tartalmazó melltartó. Ekkor ő nyúlt oda hozzám és simogatva leszedte rólam a pólómat és a nadrágomat. Péniszem lassan nőni kezdett, de még nem volt felizgult állapotban. Aztán gyorsan letépte rólam a maradék ruhámat, én meg az övét. Felült a padra és széttárta lábait. A nemi szerve tenyérnagyságú volt és puha szőr borította. Még így is izgató látványt nyújtott a nyers hús színű pina. Oda hajoltam hozzá és gyöngéden megnyaltam. A tanárnő megborzongott.
- Szopd ki a pucimat! A nyelvedet dugd bele, amilyen mélyre csak tudod! Nyaljad ki a picsámat kis köcsög!-kiáltotta. Én megtettem. Közben kezeimmel a combját simogattam. Izgató volt, hiszen könnyen megláthattak volna. Egy percig nyalakodtam, aztán feldugtam a kezemet a fenekébe. A kaki érintésétől pár csepp ondót cseppentettem a padlóra, de tovább nyúltam. Addig vájkáltam benne, míg az izgalomtól el nem kezdett szarni. Csak úgy tocsogott a vaginája a kéjlétől. Hirtelen megremegett, összehúzta a segglukát és beleélvezett a számba. Ezután azt mondta lihegve:
- Kezdetnek nem rossz! Most a melleimet!-kérte és én oda mentem hozzájuk. Felmásztam az asztalra és lovagló ülésben ültem oda a melleihez. Jól megdugtam a melleit, majd lejjebb csúsztam, és számba vettem a jobb bimbóját. Nyelvvel nyalogattam, foggal harapdáltam kézzel simáztam. Ő közben a fenekemet tapogatta és a csiklóját dörzsölte. Aztán újra elélvezett. Azt mondta ekkor, hogy most én jövök, mert pár csepp ondót megint szétkentem a csupasz hasán. Helyet cseréltünk. Én kerültem alulra. Teljes súlyával nehezedett az ágyékomra és ez izgató volt. Forró és létől szaftos puncijába mélyen betoltam a farkamat és vártam mit csinál. Egy közeli széket kapott fel és úgy helyezkedett, hogy végül a szék lábát felnyomta magának a hátsó nyílásába. Ekkor ritmikusan mozogni kezdtünk és a melleit ketten simogattuk. Aztán már csak én nyomkodtam a lógó csöcsöket ő meg az egyik kezével a székkel dolgozott, másikkal az én mellbimbóimat dörzsölte. Aztán nyögni kezdtünk, lihegtünk, hallgattuk a nemi szerveink cuppogását és ilyeneket, mondtunk:
- Basszál szét büdös ringyó, préseld ki a csiklóddal a spermám! Ez az, még, még csináld! Ahh kúrj!
- Nyomd belém a péniszedet, egész a méhemig! Pumpálj tele meleg gecivel! Ez jó! Ahh! Remegtess! Dörzsöld a melleim! Uhh! Akarod a széket a seggedbe nagyfiú? Aahh, mindjárt ráélvezek a makkodra!
Aztán hirtelen kirántotta a széket a segglukából és leszállt rólam. Kis pihenőt tartottunk, majd bekapta a péniszemet a szájába és nyalta, nyelvével simogatta, fogaival húzta rá a fitymát a duzzadt makkomra, szívta és egészen a torkáig lenyomta a farkamat. Kezeivel a heréimet izgatta és nyelt párszor. A nyelőizmok kihozták belőlem a maximumot. Óriásit élveztem. Ő meg nyelte, nyelte a sok spermát, majd a melleire köpött egy adagot és megfogta a fütykösömet és felnyomta magának. A kezével együtt elnyelte gecis farkamat a pinája. Na ez volt az utolsó lépcső! Újra elélveztem, de legalább egy percig pumpáltam a kezébe és a pinájába a spermámat. Mikor végeztünk lenyalta a tökömet és én a melleiről az ondót. Ezek után azt mondta többször nem lesz ilyen. Másnap a teremben hagytam a kabátomat és amikor vissza mentem nyögéseket hallottam a szomszédból. Egy másik osztály tagjával szeretkezett. Nos ez volt velem óra után.

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2312761522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása