Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 26. 02:06 - 19iliv54

Családi szex

Szerző/beküldő: tiszavirág

Amint azt már az előző részekben megírtam, családi szexünk folytatódik. Fiúnk húsz éves korában megnősült családoz alapított, esküvő után az anyóshoz költöztek mivel ő özvegy volt, férje az esküvő előtt másfél évvel hirtelen meghalt. Nászasszonyunk takaros szemrevaló teremtés a lányáról nem is beszélve! Esküvő után kb. fél évre elmentem hozzájuk, mert a fiammal kellett volna beszélnem, de ők nem voltak otthon. Leültem, kávéval üdítővel kínált, minden szóba került, még a szex is. Elpanaszolta nagyon hiányzik neki, ajánlottam az önkielégítést, erre bement a szobájába és előhozott egy szép díszdobozt, aminek a tartalma különböző vibrátor, síkosító. Még egy felcsatolható műpénisz is volt. Megjegyezte ezek nem tudják az igazi hús vér faszt pótolni, amibe igazat adtam neki. Megfelelő pillanatot kivárva elkezdtem a pólóját felhúzni és a kibuggyanó melleit simogatni, biztosan jó érzés öntötte el, mert sóhajtozott következő pillanatban már a melltartót ő kapcsolta ki, kibuggyanó gyönyörű mellének bimbóját számba véve szopogattam, hangos nyögés volt a válasz. Kezemmel próbáltam a bugyijába benyúlni, de a szorossága nem engedett, hitelen a még rajtalévő ruhától igyekezett mielőbb megszabadulni. Valósággal letépkedte a még rajtalévő ruhadarabokat és ott állt előttem meztelenül. Most engem szabadított meg ruhámtól és a szét robbanni készülő faszomra rábukott. Kis idő elteltével az ebédlő asztalra fektettem és a kitáruló pinába belenyaltam, hangosan felnyögött nyüszített és elélvezett. Követelte, hogy a faszomat tegyem bele a már tocsogó pinába, pillanatokon belül magába érezhette hatalmasra keményedett faszomat, alig mozdultam benne párat, a gyerekek hazaértek és azon kaptak, hogy a nászasszonyomat baszom az asztalon, mind a ketten ránk meredtek és azt kérdezték anya-apa mit csináltok? -mire válaszolt Margitka. Miért minek látszik? Jött a válasz mi úgy látjuk ti basztok! Elérkezettnek látszott, kiadtam a parancsot. Fiam vetkőzni, elkezdte magáról ledobálni a ruháját! Odaparancsoltam az asztalhoz és átadtam a Margitkát neki, mostantól ezt neked kel csinálni! Menyem félénken megkérdezte velem mi lesz? Vetkőzz te is, kapta az utasítást, szó nélkül ledobál magáról mindent, közben a férjét figyelte, ahogy az anyját nyalja, majd elkezdte irgalmatlan tempóban baszni, aki zihált hörgött nyüszített! Elkaptam a kis menyemet, az asztalra fektettem, széket húztam magam alá, lábait a nyakamba tettem, vadul kezdtem kinyalni, hatalmas nyüszítésbe kezdet dobálta magát az asztalon! A két nő feje szája összeért, elkezdték egymás csókolgatni, élvezték azt, amit csináltunk velük. Nyalást elhagyva beigazítottam farkamat és elkezdtem ütemesen ki-be húzgálni, most még hangosabban nyögött, nyüszített a menyem felordítva az anyuval egyszerre elélvezte! Abbahagytuk a baszást, segítettünk a hölgyeknek felülni, elismerést kaptunk a produkáltakért, leülve megbeszéltük, hogy ezentúl a fiamnak kell mind a két nőt kielégíteni. Bólogattak, és megegyeztek! Az egyezségre fiam pezsgőt hozott, felbontotta és megittuk. Felöltözni senki nem akart, kiértékeltük miért kellettem én ehhez, mért nem kezdeményezték ők maguk közt! Mindenki a másikra várt, hogy kezdeményezzen. Harcképességünk életre keltve a fiamék elvonultak a szobájukba, hallani lehetett mit csinálnak.
Margit javaslatára az ő szobájába mentünk és most már én is megbaszhattam nem úgy mint a kezdetkor! Igazán kívánatos testet megszopattam, megbasztam még az anális közösülésre rábírtam venni hatalmas kéjes nyögések között elégült ki! Most már elmentünk fürödni, utána még beszélgettünk a hölgyek és a fiam is megköszönték azt amit érdekükbe megtettem! Megkérdeztem miért nincs intim ékszereik a hölgyeknek? Válasz már beszéltek róla utána is kerestek az interneten de jó lenne élőben megnézni párat. Kis menyemnek ajánlottam kérje meg anyósát és a mamát mutassák meg az övékét erre Margit is felfigyelt. Legközelebb mikor eljönnek hozzánk és együtt a társaság aki bátrabb kérdezzen rá ott mindenki jelenlétében! Eltelt egy hét gyerekek és Margit eljöttek látogatóba, Kis Menyem szájon csókolt és a fülembe súgta köszönjük Papa nagy a boldogság egyet értés köztünk, örülök neki válaszoltam. Kész lett a kávé, hoztam a pezsgőt, koccintottunk iszogattunk mikor minden átmenet nélkül Menyem arra kérte anyósát legyen szíves meg mutatni az intim ékszereit, Zsó felállt az asztaltól és felhúzta kis szoknyáját kivillant a pinusa, ugyanis otthon nem hordanak bugyit az én hölgyeim, hogy akadály nélkül hozzáférhessek amikor csak kedvem van! Nem igazán látszott teljesen így ledobta a szoknyát már látszott a köldök is és megfordult előre hajolt, akkor aztán kitárulkozott a pina teljes premier plánba, elismerést váltott ki a látvány. Most feleségem vetkőzött le, Ő is megmutatta magát, döbbent csend és taps volt a jutalom. Mindent kibeszéltek, ami csak eszükbe jutott. Azt azért elmondták, hogy ne egyszerre csináltassák meg, mert egy darabig nem ajánlott a szex. Így lesz idő kivárnia gyógyulást és ott a másik akivel addig lehet a szex. Na így élünk mi immáron negyven éve, egyetértésben, boldogságban, szeretetben. Kívánok mindenkinek hasonló örömöket életében, aki csak teheti és alkalma van hozzá, ne szalassza el, hanem igen is vágjon bele és élje így az életét!!!

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr2812780012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása