Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. augusztus 29. 11:27 - 19iliv54

Szétszopva...

"Kanos vagy". Ezt mondta Ági és bepörgetve fordultam felé.
Duzzadó fasszal álltam előtte és gerjedelmemben felkínáltam a farkam neki.
Arcához nyomtam húsos dorongom és az apró cseppek, melyek fényesen feszülő makkomból végigfolytak rákentem szép bőrére. Ajkait szétfeszítettem és beletoltam.
Ági engedelmesen nyitotta ajkait és nyelte. Oldalra fordította a fejét, és láttam, ahogy arcán oldalt hatalmas dudort alkot a feszülő szerszámom...

- Markold meg a herém, bátran, erősen! - hörögtem és Ági rámarkolt. Keményen megfogta a faszom alatti himbálózó súlyos zacskót, ő szilvácskáknak nevezi, és tolta a szájába a herémnél fogva a faszom.
- Ez az, csináld...! - hördültem fel és megfogtam a fejét, irányítva egy kicsit.
Felnézett és maga a látvány megőrjített...
Egyszerűen imádni való látvány, ahogy a kis női szájban ott mered a nyáltól fényes, erektől duzzadó, mocskos faszom és szinte szétfeszíti azt.
Ahogy ajkai között eltűnik lassan a kemény, arcának fehér szépségét megbontó szerv, érzem ahogy nyelve apró moccanásokkal izgatja a farkam alsó oldalát.

Kirántom a farkam a szájából és vastag nyálfolyam vonul végig ajkai és a faszom között, csillogó fényes rúdként meredek Ági előtt.
Ismét megdugom a száját, mindig kicsit keményebben meredezve.

Ági a fenekem markolja, el akar nyelni, szívja teljes erőből a szájában feszülő, duzzadó férfiasságom és csorog a nyál le a szája szélén.
Nedvem és nyála lassan elönti testét és mellei között talál utat.
Lenyúl és pinája nedvét látom csillogni rajta.
Elkapom a kezét és megnyalom. Finom, nagyon finom friss pinaíz, Ági édes kis pinájának íze...

Szinte már durván lököm az ágyra, nekem háttal és felhúzom a csípőjét.
Feneke égnek mered és lenyúl combjai közé, alulról és még egy utolsót simít nedvtől csillogó, duzzadt pináján.
Tudja, hogy a következő pillanatban már egészen más célt fogok találni a szája helyett...

Megmarkolom a csípőjét és felé térdelek.
- Szétkúrom a pinád Ági, beleverem a faszom, mélyen.

Keményen vágtam bele a farkam. Hangosan sikított egyet és oldalra fordult fejjel, kezeivel az ágyba markolva tűrte az első lökéseket.
Durván basztam. Egyszerűen szét akart robbanni a faszom és nem érdekelt most semmi, csak, hogy tényleg szétkúrjam ezt a kis pinát.
Fel-le mozogtam rajta, ujjaim elkezdtek játszani Ági fenekével és belemélyesztettem 1-1 ujjam. Éreztem, ahogy a mellette lévő lyukban végigvonulok, keményen.
Kihúztam a faszom és láttam, ahogy Ági luka tátongva vár vissza.
Beleköptem a pinájába és ismét visszadugtam a faszom.
Lucskos, szinte már ömlő pina.
Belemélyedek és hangosan fröcsögő hangot hallat, heréim nekicsapódnak és Ági sikít.
Szinte kitörik a szerszámom, olyan szögben fordulok belé, de élvezni akarom, hogy enyém a pinája.
Tele akarom verni, elárasztani a gecimmel és látni akarom, ahogy kicsorog belőle, hogy végigfolyik a combján.

Makkom nekifeszítem a gátjának és végighúzom a feneke és a pinája között...
Izzunk mindketten, érzem rajta is.

Feneke partjai között elsüllyesztem a farkam, utat találva édes kis pinájába ismét és ismét.
Ahogy lifegő pinája nyeli a faszt és ahogy az amúgy erősen kiliffenő ajkak visszatüremkednek, ahogy a döröklőként funckionáló farkam dörzsöli őket...

Mint valami élő vibrátor, játszottam a farkammal a pinájával, makkom ontotta nedvét és bekentem vele a lyukait.
Makkom nekifeszült a fenekének és Ági megrettent egy kicsit.
- Jajj ne, seggbe ne... kérlek...szétszakadok...

Más játékot találtam ám ki :)
Heréim duzzadtan nekinyomtam a lucskos pinájának.
Egy filmben láttam ezt, kipróbálom...
Belenyomtam a herém a pinájába...

Óóóó, ez milyen érdekes...belegyömöszöltem és teljesen nekinyomódtam Ági altestének.
Ági csak oldalra fordulva látta mit csinálok...

- Enyém a heréd... :) Nyamm :)
Herém a pinájában és farkam nekicsaptam a fenekének.
El kezdtem húzni a golyóim.
Iszonyat nedves és lassan kinyúlva jött ki.
Hmmm, érdekes érzés :)

Ágit ismét megfordítottam és elém térdelt.
Arcán fektettem végig a farkam.
Durva, ahogy arcszínéhez képest szint feka a farkam.
Makkom folyik és végigcsorog arcán a nedvem.

- Rád akarom verni a faszom Ági.
Ági beleegyezően bólintott és nyalni kezdte a golyóim, míg én keményre vertem ismét.
Nekicsapkodtam a nyelvének, arcának a szerszámom és néha beletoltam a szájába.
- Köpj rá, köpd le a faszom, csorogjon a nyál rajta... - könyörögtem neki és ő engedelmesen ráköpött...
Elkentem rajta és már majdnem elélveztem amikor átadtam neki a faszom.
- Verd, mindjárt kirobbanok... - elhaló hangon hörögtem.

Ági keményen megmarkolt és élvezte, ahogy a merev farkam verte, hangosan csattogva a fitymám, arcához szorította néha azt.

Ági megmarkolta a heréim majd ujjai a fenekemhez vándorolt és felnyúlt a prosztatámhoz.
Mesterien nyúlt belém és elkapta a legjobb pillanatot...

Megfeszültem és ismét az az érzés kapott el, mintha hugyoznám a spermám.
Erős sugárban, többszöri lökettel robbantam szét.
Üvöltöttem szinte és rángatózó testem alig bírt megállni, Ági ujjai meg vitustáncot jártak bennem, rajtam.

Lenéztem és ledöbbentem, ahogy Ági arcát, testét elöntötte a fehér spermám...
Bizarr és mégis szexi látvány volt, ahogy szája szélén vastagon csorgott a gecim és arcának több pontján is lustán csorgott lefelé...
Mosolygott és lehajoltam hozzá, lenyaltam és megcsókoltam és éreztem az ízem a nyelvén... a szájába is jutott rendesen...:)

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr1712787680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása