Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2017. október 13. 16:55 - 19iliv54

Erotikus vizsgálat

Szerző/beküldő: --

Kezdjük ott, hogy lány vagyok. Tizenhét évesen ábrándoztam először arról, hogy egy esetleges „orvosi vizsgálat”- ahol egy doktor nő vesz kezelésbe - szexbe torkollik. Mielőtt azt gondolnátok, hogy ez csak egy kitalált történet, eloszlatom a kételyeket, ugyanis ez velem valóban megtörtént. Amikor felköltöztem a fővárosba, tizenkilenc évesen bújtam a szex hirdetéseket, és szerencsére hamar ráakadtam egy kedvemre valót. Nos egy találkozót beszéltem meg, egy csinos vörös hajú óriási mellű lánnyal találkoztam. Katára a neten akadtam rá, és pont ugyanazt kereste, amit én és szerencsémre ő is biszex volt. A lakása kapualjában találkoztunk egy kis fehér toppban és hozzáillő szoknyában várt. Rajtam egy lenge nyári ruha volt, de mivel szeretem kihangsúlyozni a melleimet, egy elég nagy kivágásút választottam. Felinvitált a lakásába, és mivel elég forróság volt szerettem volna letusolni a játékunk előtt. A lakás két szobából állt, az egyik egy picit iroda hangulatú nappali a másikba azonban nem láttam be. Mire lezuhanyoztam, és becsavartam magam törölközőbe, Kata ott várt az ajtóban. Hófehér köpeny volt rajta, mellei majdnem kiestek belőle, nyakában fonendoszkóp lógott.

- Üdvözlöm hölgyem, kezdődjön a vizsgálat, kérem, fáradjon be a szobába. –mondta.
Átvezetett a nappalin és kinyitotta a titkos ajtót. Itt egy komplett kis rendelő várt, mindennel együtt.
- Kérem dobja le a törülközőt, mert csak így tudom elkezdeni a vizsgálatot, és üljön le az asztal mellett álló székre.
Az asztalon különféle orvosi műszerek voltak, minden, amit a háziorvosnál is megtalál az ember. Egyáltalán nem féltem sokkal inkább az izgatottság lett úrrá rajtam. Leültem a hófehér fa székre Kata dr. nő, pedig velem szembe.
- Nos. Első körben a rutin vizsgálatokon szeretnék túlesni, kedves beteg. Kérem, nyújtsa ki a karját, hagy mérjem meg a vérnyomását.
Az érintésétől is lázba jöttem. Attól még, hogy lány vannak engem is, izgatnak a lányok érintései. Ahogy pumpálta érzete, hogy egyre felizgulok és nyugalomra intett.
- Kicsit izgatottnak tűnik, kérem, álljon fel, hagy hallgassam meg a szívverését.
A hideg fém fonendoszkóp a mellemhez ért, „Sóhajtson nagyokat!”- szólított fel a Doktor nő.
- Itt minden rendben! Feküdjön fel a bőr, vizsgáló ágyra, tegye szabaddá mindenét, és tegye szét a lábait. Remélem le, van borotválta a puncija?
- Természetesen Doktor nő.- válaszoltam megszeppenve.

Az emlő vizsgálattal folytatta. Gumikesztyűt húzott és masszírozni kezdte a melleimet, majd a hasamat, míg végül elért a puncimhoz. „Lazítson!”- szólított fel újra. Két ujját bedugta a puncimba, és vizsgálni, masszírozni kezdte. Majd, még egyet és végül négy ujjával turkált a puncimba.
- Így sajnos nem tudok kellő képen vizsgálódni. És úgy látom maga is, kezd felizgulni, ki kell, hogy elégítsem a speciális módszeremmel.
A fülébe dugta a fonendoszkópot majd a másik végét, feldugta a puncimba és belülről akarta meghallgatni a szívdobogásomat. Nagyon izgatott lettem masszírozni kezdtem a csiklómat, és egyre több nedvesség távozott a hüvelyemből.
- Nagyon jó! Nos ki beteg a fém kacsa feldugása előtt, mi lenne, ha a vérnyomásmérőt fújnánk fel a puncijába?
Csak bólogatni volt erőm, már annyira közel jártam az orgazmushoz. Kata új tiszta gumikesztyűt húzott és a vérnyomérőt az óriási vaginába dugta, majd óvatosan pumpálni kezdte, közben pedig nyalta a csiklómat. Éreztem, ahogyan lüktetett a puncim, egyre csak feszített, fantasztikus érzés volt. Mielőtt elélveztem volna Kata doktor nő felállított.
- Gyerünk, ezzel végeztünk, álljon szemben a falnak. Kihúzta a vérnyomásmérőt és felcsatolt egy műpéniszt.
- Nem kenem be, azt akarom, hogy szorítsd össze a kitágult kis puncidat, és érezd a fájdalmat, amit az óriási műfasz okoz.
A nyakamat hátrahúzta a fonendoszkóppal, és belém hatolt. Közel két percig dugott mire azonnal elértem a g-pont orgazmust, óriásit élveztem, csurom nedvesség lett a combom a popsim. Azóta csak egyszer látogattam el Katához, mivel ő három éve külföldre költözött…

 

Erotikashow vibrátor szexshop

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr4212969983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása