Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2018. május 23. 13:03 - 19iliv54

Szex az osztálytársammal az öltözőben

cumplay története

Egy rövid történet a tini szexualitásról, és vágyakról... Életem első, egészen jól sikerült szexuális élménye. 100%-ban valódi!

Néhányat húzott rajta és elmentem. Mindeddig álltunk és közben csókolóztunk. Felemelte a gecis kezét, és a szemem láttára lenyalta róla az anyagot. Egy adagot lenyelt belőle és utána megint megcsókolt. Hát gondolom nem is kell mondanom, hogy ezután a farkam ismét égnek állt. Elkezdte szopni a farkam, amitől ismét majdnem elélveztem, de még sikerült szólnom időben, hogy hagyja abba. Ezután eljátszadoztam egy kicsit a meredező bimbókkal. Már ettől is nyögdécselt az aranyom. Pár másodperc múlva rátértem a lényegre. Lassan lehúztam a bugyiját; láttam, ahogy a bugyi és a puncija között nyúlik az átlátszó kéjnedv. Belekóstoltam a szent nektárba, és egy világ értékelődött át bennem. Nem bírtam sokáig, alaposan megmostam a csapnál a faszomat, és még pisiltem is egyet, hogy a húgycsőben maradt spermiumok távozzanak. Azt mondják, hogy lehetséges, hogy az előváladékban is találhatóak spermiumok, de ezzel már nem foglalkoztunk. Mint már írtam szűz volt a szentem, én is, de egyszerűen minden annyira adta magát, hogy nem kerültünk kìnos helyzetbe. Lassan becsúsztattam neki a dákót, mire ő felnyögött. Volt egy kis vér, de azt lemostuk. Ezután úgy döngettem, hogy kitágult a szűk kis puncija. Néha enyhe remegést éreztem a lány alhasi részénél. Meg is kérdeztem tőle, hogy mi van, de annyira élvezte, hogy alig bírt válaszolni. Egyszer csak azt láttam, hogy a farkam tövén valami geciszerű dolog csordogál le, pedig még nem élveztem el. Kiderült, hogy a csaj pont akkor ovulált, és tudott, hogy ekkor néhány nőnél izgalom hatására ilyen anyagok távoznak a punciból. Ekkor lovaglós pózban voltunk, ő gyorsan leugrott a dákómról és lenyalta a saját nedveit. Én is megkóstoltam, de nem volt különösebben extrém íze, viszont a látvány mennyei volt. Pár perc múlva elértünk a csúcshoz. Én nagy önuralommal kihúztam a farkam a csucsogó pinából, ami láthatóan rosszul esett partneremnek, de gyorsan kárpótoltam egy adag meleg gecivel, amit ez alkalommal a mellein kent szét…

Ezt egészen decemberig minden héten megismételtük. Sajnos utána egyszer sem jöttünk össze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr413995104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása