Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.

2018. május 24. 17:52 - 19iliv54

A stoppos lány

Péntek este fele, megyek kocsival haza.Az út szélén egy nagyon csinos fiatal lány áll. Először azt hiszem hivatásos de amikor látom mellette a nagy táskáját akkor megállok. Elmondja, hogy hétvégére megy haza a szüleihez mert Pesten jár gimnáziumba és kollágiumba lakik.de sajnos délután elaludt és lekéste az utolsó vonatot.Ezért állt ki stoppolni. Meleg este van. A lányon csak egy rövid szoknya és egy picike top van. Melltartót nem hord apró mellei vannak.
Beszélgetünk egy kicsit a suliról, barátokról. Elmeséli,hogy két hete hagyta ott a barátja és most nem ér rá eljárni mert sokat tanul. A kollégiumban pedig csak lányok vannak. Nagyon fáradt lehet mert amikor egy kicsit elhallgatunk lecsukja a szemeit és a feje lekókad. Nem is zavarom csak néha pillantok rá. Egy ilyen pillantásnál tűnik fel, hogy a szoknyája felcsúszott és kilátszik a csipkés bugyiba bújtatott puncija. A jobb keze a combján és a mutatóujja önkéntelenül fel-alá simogatja a csiklóját a bugyin keresztül. Alig tudom levenni a szemem rögtön erekcióm lesz. Várok egy kicsit majd a jobb kezemmel én is finoman simogatni kezdem a pináját. Ő nem adja jelét, hogy észrevette volna. Egy kicsit előrébb nyomja a csípőjét és érzem, hogy a bugyija kezd nedvesedni. Így haladunk vagy öt percig amikor félretolja a kezemet és félrehúzza a bugyija szárát. Továbbra sem mutatja, hogy felébredt volna de nem hiszem, hogy nem tudja mit csinál. Próbálom a bugyi szár mellett csiklandozni a csiklóját és végigszántok a kisajkak közötti völgyben egészen le a lukacskáig. Ekkor felriad. Azt mondja, hogy nagyon finom kezem van és régóta hiányolja a simogatást. De még szűz és erre vigyázni is akar. A barátjával eddig csak simogatták egymást és franciáztak. Megnyugtatom, hogy vigyázok rá és folytattam az izgatását. Peckeltem egy kicsit a csikjóját. Időnként lecsúszott a kezem a nedves vágaton és körbe simogattam a hüvelye bejáratát. Majd vissza. Nem kellett sokáig csinálnom amikor hirtelen előrenyomta a csípőjét és a ujjam mélyen beleszaladt a szűz lukacskába. Ekkor hangos sikoltással élvezett el. Szerencsére az ujjammal nem szakítottam el a hártyáját, igy szüzességét is sikerült megóvni. Néhány perc pihegés után feléledt és sliccem felé kezdett tapogatózni. Lehúzta és nagy nehezen kiszabadította a már rég mereven álló fakamat. Olyan apró keze volt, hogy alig érte el a makkom alját. Finoman elkezdte simogatni a csupasz makkom száraz bőrét. Mintha villámütés ért volna. Sürgösen kerestem egy mellékutat ahová félreállhatok. Már alig láttam az utat amikor sikerült megállítani az kocsit és hátra dönteni az ülést. Ő éhesen vetette magát a péniszemre és elkezdte először a makkját nyalogatni majd egészen mélyen a szájába vette. Én fél kézzel ügyetlenül kiszabadítottam a picike melleit a topból és lekezdtem bimbóit morzsolgatni. Ilyen előkészületetek után nem kellett nekem sok és máris a szájába élveztem. Sajnos nem nyelte hanem kiköpte. Azt mondta nem képes megszokni az ízét. De a mellei simogatásától úgy feizgult, hogy kénytelen voltam szárazra nyalni, amit ő ismét hangos sikoltással köszönt meg. Aznap otthon kicsit magyarázkodni kellett, hogy miért maradtam tovább dolgozni, de megérte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexi-irasok.blog.hu/api/trackback/id/tr6113999090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az ország legnagyobb erotikus történetek gyűjteménye! Képregények magyarul, gif-képek.
süti beállítások módosítása